Математика 6 клас КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Про матеріал
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ з математики. Критерії розроблені по темам
Перегляд файлу

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ 6 КЛАСУ 

ТЕМА «ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ»

Рівні результатів навчання

 

Бал 

 

Характеристика навчальних досягнень учня / учениці

Початковий 

1

 

  • розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби;

 

  • читає і записує: нескінченні періодичні дроби;
  • наводить приклади: скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів, взаємно обернених чисел;

 

  • розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів;

2

 


 

3

Середній 

4


 

  • формулює основну властивість дробу, означення відсотка;

 

  • подає звичайний або десятковий дріб у відсотках і навпаки перетворює відсотки у звичайний або десятковий дріб ;

 

  • розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу

5



 

6

 

Достатній

7

 

 

 


 

  • розв’язує вправи, що передбачають: знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу; знаходження відсотків від числа та числа за його відсотками;

 

  • розуміє співвідношення між числами на основі значень їх відсотків та відповідність між частинами числа і його відсотками (чверть, половина тощо) ;
  • застосовує прийоми раціональних обчислень

8
 

 


 

9

 

Високий 

10

 


 

 

 

  •          розв'язує сюжетні задачі з реальними даними на: прийняття рішень у сфері фінансових операцій, пов’язані із відсотками, розрахунок власних та родинних фінансів, комунальних платежів;

 

  •          обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі;

 

  •          створює допоміжну модель задачі різними способами;

 

 

11



 

12

 

ТЕМА  « ВІДНОШЕННЯ ТА ПРОПОРЦІЇ»

Рівні результатів навчання

 

Бал 

 

Характеристика навчальних досягнень учня / учениці

Початковий 

1

 

 

 

  • розрізняє: коло і круг; пряму та обернену пропорційність

 

  • зображує та знаходить на малюнках: коло і круг; круговий сектор;

 

  • розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; члени пропорції; масштаб; коло, круг, радіус кола (круга),  діаметр кола(круга); круговий сектор; кут кругового сектора; кругова діаграма

2

 

 

 

 

3

Середній 

4


 

  •       зображує кругові діаграми;
  •       наводить приклади пропорційних величин; знає, що таке буквений вираз;

 

  •       формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції

5



 

6

Достатній

7

 

 


 

  •       розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; знаходження довжини кола і площі круга;

 

  •       розв’язує вправи, що передбачають: аналіз кругових діаграм;
  •       розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ;

 

  •       прогнозує очікуваний результат;
  •       розв'язує сюжетні задачі з реальними даними на: розрахунок відсоткового відношення різних величин, розпоряджання коштами, в простих ситуаціях оцінювати очікувані та реальні витрати тощо;

8

 

 

 

 

 

9

Високий 

10


 

 

 

  • аналізує дані, описує зв’язки між ними, подає дані в різних формах;
  •  добирає дані, потрібні для розв’язання проблемної ситуації;

 

  • обирає способи та розробляє план дій, необхідних для розв’язання проблемної ситуації;
  • оцінює різні способи розв’язання проблемної ситуації;

 

  • визначає та описує зв’язки між математичними об’єктами та об’єктами реального світу; 
  • пов’язує різні елементи математичних знань і вмінь, робить висновки, підкріплює свою думку аргументами ;
  • висловлюється змістовно, точно, лаконічно.

 

11

 


 

 

12

 

 

 

 

ТЕМА «РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ НАД НИМИ»

 

Рівні результатів навчання

 

Бал

 

Характеристика навчальних досягнень учня / учениці

  Початковий 

1

 

 

 

 

 

 

  •      розрізняє додатні та від’ємні числа;
  •      наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел;

 

  •      розуміє, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа; подібні доданки; координатна пряма, координата точки на прямій; координатна площина, координати точки на площині;

 

  •      будує: координатну пряму; координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця;

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

Середній 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

  •      формулює означення: модуля числа, протилежних чисел, паралельних та перпендикулярних прямих;
  •      розпізнає у просторі та співвідносить з об’єктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед;

 

  •      знає одиниці вимірювання об’єму;
  •      розв’язує вправи, що передбачають: знаходження модуля  числа; порівняння раціональних чисел; додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел;
  •      будує: графіки залежностей між величинами по точках;
  •      записує і пояснює формули об’єму куба й прямокутного паралелепіпеда та співвідношення між одиницями вимірювання об’єму;

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

Достатній

7

 

 

 


 

 

 

 

 

  •      розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа; розкриття дужок, зведення подібних доданків; знаходження координат точки та побудову точки за її координатами; знаходження об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба ;

 

  •      має уявлення про розгортку прямокутного паралелепіпеда, яке формується на реальних об’єктах навколишнього середовища;

 

 

  •      розв’язує вправи, що передбачають: аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо) ;
  •      пояснює, що таке куб, прямокутний паралелепіпед; вершини, ребра, грані куба та прямокутного паралелепіпеда; рівняння;

 

  •      застосовує прийоми раціональних обчислень;
  •      розв’язує: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстові задачі за допомогою рівнянь;

8




 

 

9

Високий 

10

 

 

 

  •      перевіряє правильність розв’язку задачі
  •      розв'язує сюжетні задачі з реальними даними на: знаходження об'єму об'єктів, що мають форму прямокутного паралелепіпеда;
  • визначає та описує математичні характеристики навколишніх об’єктів (кількість, розмір, форма);
  • складає план розв’язування задачі; 
  • прогнозує очікуваний результат; 
  • застосовує логічні способи мислення під час розв’язування пізнавальних і практичних задач

11

 


 

12

 

docx
Додано
25 вересня
Переглядів
2374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку