КТП з математики ІІ сем. 1 клас за підручником Г.Лишенко, С.Тарнавської, К.Лишенко.
Математика ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
ст. |
Дата |
|
|
||||
65 |
Одиниці вартості – копійка і гривня. Грошові монети й купюри (банкноти). Таблиці додавання і віднімання числа 5. |
65 1 |
|
|
66 |
Різницеве порівняння чисел. Складання і розвʼязування задач на різницеве порівняння чисел. |
66 2 |
|
|
67 |
Повторення вивченого. Складання задач за запитаннями, за виразами. |
67 |
|
|
68 |
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Складання і ров’язування задач за схемами. Збільшення і зменшення числа на 6 одиниць. |
68 3 |
|
|
69 |
Таблиці додавання і віднімання числа 7. Складання і розв’язування задач за малюнками та схемами. Обчислення виразів на дві дії. |
69 4 |
|
|
70 |
Засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 7. Складання і розв’язування задач на різницеве порівняння чисел. Порівняння двох виразів. |
70 5 |
|
|
71 |
Таблиці додавання і віднімання числа 8. Обчислення кругових виразів. Порівняння двох виразів. Складання задач за поданими виразами та малюнками. |
71 6 |
|
|
72 |
Засвоєння вивчених таблиць додавання і віднімання. Креслення та порівняння відрізків. Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Обчислення виразів на дві дії. |
72 7 |
|
|
73 |
Складання рівностей та нерівностей за малюнками. Розв’язування задач на знаходження суми чисел. Креслення відрізків. |
73 8 |
|
|
74 |
Складання задач і нерівностей за малюнками. Повторення компонентів при дії додавання. Обчислення виразів на дві дії |
74 9 |
|
|
75 |
Розпізнавання геометричних фігур на спорудах. Побудова відрізків заданої довжини. Розв’язування задач. Знаходження суми чисел. |
75 10 |
|
|
76 |
Додавання і віднімання чисел частинами. Додавання і віднімання чисел з використанням числових відрізків. Розв’язування задач на збільшення числа на кілька одиниць. Складання задач за схемами. |
76 11 |
|
|
77 |
Таблиці додавання і віднімання числа 9. Переставний закон додавання. Розв’язування задач. Порівняння виразів. |
77 12 |
|
|
78 |
Складання і розв’язування задач і рівностей за малюнками. Порівняння двох виразів. Діаграма. |
78
|
|
|
79 |
Десяток. Закріплення таблиць додавання і віднімання в межах10. Побудова відрізків заданої довжини. Розв’язування задач на знаходження остачі. |
79 13 |
|
|
80 |
Утворення і назви чисел другого десятка. Читання і запис чисел. Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Доповнення рівностей. |
80 14 |
|
|
81 |
Лічба в межах 20. Визначення кількості одиниць і десятків у числах 1-20. Утворення чисел другого десятка. Доповнення рівностей. Додавання виду10 + 4 з допомогою числового променя. Складання задач за таблицями. |
81 15 |
|
|
82 |
Лічба чисел в межах визначених проміжків до 20. Порівняння чисел. Дослідження зміни розв’язання задачі від зміни числових даних . Складання та розв’язування задач за схемами на збільшення чи зменшення числа. |
82 16 |
|
|
83 |
Дециметр. Співвідношення між сантиметром і дециметром. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Числовий ряд. Розв’язування задач на збільшення числа на кілька одиниць. |
83 17 |
|
|
84 |
Лічба по 2. Творча робота над задачею. Відновлення рівностей |
84 18 |
|
|
85 |
Повторення вивченого. Додавання і віднімання чисел частинами. Встановлення закономірностей. |
85 19 |
|
|
86 |
Закріплення таблиць додавання і віднімання в межах10. Розв’язування виразів і задач. |
86 20 |
|
|
87 |
Читання і порівняння двоцифрових іменованих чисел. Читання рівностей виду 7 + 3 = 10 різними способами. Порівняння виразу і числа. |
87 21 |
|
|
88 |
Складання рівностей за зразком. Розв’язування задач на збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць. Пропедевтика додавання і віднімання в межах 20. Виконання логічних завдань. |
88 22 |
|
|
89 |
Десятковий склад чисел. Називання сусідів чисел. Складання рівностей і нерівностей. |
89 23 |
|
|
90 |
Обчислення виразів за зразком виду 10 + 4; 15 – 5. Читання рівностей виду 14 – 4 = 10 різними способами. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. |
90 24 |
|
|
91 |
Лічба в межах 20. Обчислення виразів виду 10 + 3; 16 – 6. Складання та розв’язування задач за схемами та короткими записами. Поняття «таблиця», «діаграма». Побудова ламаної. |
91 25 |
|
|
92 |
Рух за вказаним маршрутом. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Порівняння виразу і числа. Розв’язування логічних завдань. |
92 26 |
|
|
93 |
Знаходження суми та різниці. Складання задачі на різницеве порівняння за виразом і запитанням. Порівняння чисел. |
93 27 |
|
|
94 |
Запис чисел другого десятка. Число, яке передує та слідує. Сусіди чисел. Обчислення виразів на дві дії. Розв’язування задач на знаходження остачі. |
94 28 |
|
|
95 |
Складання нерівностей за малюнками. Запис чисел другого десятка. Розв’язування задач на знаходження остачі. Доповнення рівностей з іменованими числами. Встановлення закономірностей. |
95 29 |
|
|
96 |
Аналіз і розв’язування задач. Доповнення умови задачі запитанням. Обчислення значень виразів на дві дії. Побудова відрізка заданої довжини. |
96 30 |
|
|
97 |
Лічба в межах 20. Складанні нерівностей та задач за малюнками. Обчислення кругових виразів. Робота з трикутниками. Доповнення рівностей. |
97 31 |
|
|
98 |
Розв’язування задач вивчених видів. Творча робота над задачею. Обчислення значень виразів. |
98 32 |
|
|
99 |
Обчислення виразів на дві дії. Розв’язування задач. Складання рівностей із заданим результатом. |
99 33 |
|
|
100 |
Додавання і віднімання числа 1. Попереднє і наступне числа. Складання та розв’язування задач за малюнками та схемами. Порівняння іменованих чисел. |
100 34 |
|
|
101 |
Лічба двійками, п’ятірками. Складання задач та нерівностей за даними таблиці. Дослідження зміни різниці від зміни її компонентів. |
101 34 |
|
|
102 |
Обчислення суми, різниці чисел. Складання й дослідження істинних нерівностей. Порівняння чисел у межах сотні. |
102 35 |
|
|
103 |
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
103 36 |
|
|
104 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
37 |
|
|
105 |
Послідовність чисел від 1 до 20. Числа від 21 до 40. Утворення, назви чисел, читання, їх запис. Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел. |
104-105 39 |
|
|
106 |
Числа в межах 70. Утворення, назви чисел, читання, їх запис. Розв’язування задач на зменшення числа на кілька одиниць Побудова ламаної. Обчислення виразів на дві дії. |
105-106 40 |
|
|
107 |
Числа в межах 100.Сотня. Утворення, назви чисел, читання, їх запис. Задачі на обчислення суми, різниці круглих десятків Обчислення виразів на дві дії. Завдання з логічним навантаженням. |
106-107 41 |
|
|
108 |
Лічба десятками в межах 100. Утворення чисел, запис чисел, називання чисел першої сотні. Порівняння іменованих чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків. Обчислення виразів. |
108-109 42 |
|
|
109 |
Лічба в межах 100 Визначення кількості десятків і одиниць у двоцифрових числах. Задачі на знаходження невідомого доданка. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Обчислення виразів. Побудова геометричних фігур за зразком |
109-110 43 |
|
|
110 |
Десятковий склад чисел. Обчислення значень виразів на основі знання нумерації Перетворення одиниць вимірювання в менші одиниці. Побудова відрізка заданої довжини. |
110-111 44 |
|
|
111 |
Істинність і хибність суджень. Обчислення виразів «ланцюжком». Додавання й віднімання десятків. Розв’язування задач на обчислення тривалості події |
111 45 |
|
|
112 |
Метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Заміна більших одиниць вимірювання меншими і навпаки. Творча робота над задачею. Розпізнавання геометричних фігур. |
112-113 46 |
|
|
113 |
Нумераційна таблиця. Позиційний принцип запису чисел. Обчислення значень «кругових» виразів. Вимірювання довжини та побудова відрізків |
113 47 |
|
|
114 |
Обчислення на основі нумерації. Порівняльний аналіз змісту і розв’язання задач Обчислення кругових виразів на дві дії. Вимірювання і побудова відрізків |
114 48 |
|
|
115 |
Збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць. Задачі на різницеве порівняння. Порівняння іменованих чисел. Обчислення виразів на дві дії. |
115 49 |
|
|
116 |
Визначення істинності та хибності висловлювань. Обчислення на основі нумерації. Попереднє і наступне числа. Розв’язання логічних задач. |
116-117 50 |
|
|
117 |
Додавання й віднімання десятків. Обчислення зручним способом. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур. |
117-118 51 |
|
|
118 |
Вартість. Гривня. Монети. Обчислення вартості покупки. Порівняння двоцифрових чисел. Задачі на знаходження остачі |
118-119 52 |
|
|
119 |
Одиниця вимірювання часу «доба». Частини доби. Практичні навички користування календарем. Обчислення кругових виразів. Розв’язування задач. |
119-120 53 |
|
|
120 |
Година. Хвилина. Визначення часу за годинником. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач на знаходження часу, користуючись годинником. |
121 54 |
|
|
121 |
Половина доби. Визначення часу за годинником. Додавання і відніманні круглих чисел. Розв’язування задач на знаходження часу. |
122-123 55 |
|
|
122 |
Порівняння виразу і числа. Повторення компонентів при дії віднімання. Задачі на знаходження невідомого доданка. |
123 56 |
|
|
123 |
Істинність і хибність судження. Розкладання чисел на розрядні доданки. Дії з іменованими числами. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. |
124 57 |
|
|
124 |
Додавання виду 34 + 52. Розв’язування задач для розвитку кмітливості. Перетворення іменованих чисел. Розвиток спостережливості. Порівняння довжин відрізків. |
125-126 58 |
|
|
125 |
Віднімання двоцифрових чисел (загальний випадок). Задачі на знаходження невідомого доданка, на зменшення числа на кілька одиниць Дії з іменованими числами. |
126-127 59 |
|
|
126 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Використання в задачах поняття «стільки ж». Розпізнавання плоских геометричних фігур. |
128 60 |
|
|
127 |
Обчислення виразів зручним способом. Побудова відрізка заданої довжини. Розрізнення плоских фігур за кількістю кутів, сторін, вершин. |
129 61 |
|
|
128 |
Вік людини. Рік. Задачі, пов’язані з обчисленням віку. Порівняння виразів. |
130 |
|
|
129 |
Лічба в межах 100. Читання виразів, рівностей. Повторення компонентів при дії додавання. Пропедевтика додавання одноцифрових чисел з переходом через 10 |
131-132 62 |
|
|
130 |
Обчислення значень виразів на основі нумерації. Розв’язування задач. Пропедевтика віднімання одноцифрового числа від двоцифрового з переходом через 10 |
132-133 63 |
|
|
131 |
Розв’язування задач за коротким записом та схемами. Доповнення рівностей. Ознайомлення з відніманням з переходом через десяток. |
133-134 64 |
|
|
132 |
Обчислення значень виразів на основі нумерації. Розв’язування задач. |
134-135 |
|
|
133 |
Повторення одиниць вимірювання часу. Ознайомлення з додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Порівняння виразів. |
135-136 |
|
|
134 |
Творча робота над задачею. Задачі для розвитку кмітливості. |
137 |
|
|
135 |
Розв’язування задач, які містять іменовані числа, виражені в одиницях часу, довжини, грошових знаків. Порівняння іменованих чисел. Читання діаграм, складання задач за даними діаграми. |
138
|
|
|
136 |
Вираження іменованих чисел в різних одиницях найменувань |
139 |
|
|
137 |
Діагностувальна робота. |
|
|
|
138 |
Корекція результатів знань учнів. |
|
|
|
139 |
Вправи на повторення вивченого матеріалу. |
140 |
|
|
140 |
Підсумок за рік |
|
|
|