МАТЕМАТИКА Календарно –тематичне планування за підручником для 2 кл. закл. загал. серед. освіти / О. М. Гісь, І. В. Філяк — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. За програмою Р.Б.Шияна Кількість годин : 4 години на тиждень
|
|||
№п/п Дата Тема Сторінка підручника |
|||
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі |
|||
|
|
Числа першої сотні. |
с.6 |
|
|
Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові числа. Розряди чисел |
С.9 |
|
|
Закріплення знань про десятковий склад числа |
С.11 |
|
|
Порівняння чисел. Числові рівності та нерівності |
С.14 |
|
|
Додавання чисел. Порозрядне додавання чисел |
С.16 |
|
|
Віднімання чисел. Порозрядне віднімання чисел |
С.17 |
|
|
Розклад числа на розрядні доданки |
С.19 |
|
|
Розв’язування простих задач |
С.20 |
|
|
Числові вирази |
С.22 |
|
|
Натуральні числа. Число 0 |
С.24 |
|
|
Парні та непарні числа |
С.27 |
|
|
Круглі числа |
С.29 |
|
|
Діагностувальна робота №1 |
|
Величини |
|||
|
|
Аналіз діагносту вальної роботи. Величини. Довжина. Одиниці вимірювання довжини |
С.30 |
|
|
Вимірювання довжини предметів. Порівняння довжин |
С.33 |
|
|
Час. Дні тижня |
С.34 |
|
|
Розв’язування задач на встановлення віку |
С.36 |
|
|
Вартість. Грошові одиниці: гривня, копійка |
С.38 |
|
|
Маса і місткість. Одиниці їх вимірювання |
С.40 |
Числа. Дії з числами |
|||
|
|
Додавання. Знаходження невідомого доданка |
С.42 |
|
|
Віднімання. Читання рівностей на віднімання |
С.45 |
|
|
Знаходження невідомого зменшуваного |
С.47 |
|
|
Знаходження невідомого від’ємника |
С.49 |
|
|
Знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання |
С.51 |
|
|
Задачі на знаходження невідомих компонентів |
С.52 |
|
|
Взаємозв’язок дій додавання та віднімання |
С.54 |
|
|
Діагностувальна робота №2 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого матеріалу |
|
Просторові відношення. Геометричні фігури |
|||
|
|
Пряма. Відрізок. Їх побудова |
С.56 |
|
|
Промінь. Кути. Прямий кут |
С.59 |
|
|
Прямі та криві лінії. Многокутники |
С.62 |
|
|
Креслення відрізків заданої довжини |
С.65 |
|
|
Геометричні тіла |
С.67 |
Величини |
|||
|
|
Одиниці довжини. Перетворення та порівняння |
С.69 |
|
|
Одиниці довжини. Додавання і віднімання |
С.71 |
|
|
Одиниці довжини. Перетворення |
С.73 |
|
|
Закріплення вивченого про одиниці довжини |
С.73 |
|
|
Сюжетні задачі. Стільки, скільки |
С.75 |
Сюжетні задачі |
|||
|
|
С.77 |
|
|
|
Задачі на знаходження суми трьох доданків |
С.78 |
Числа. Дії з числами |
|||
|
|
Додавання одноцифрових чисел частинами |
С.79 |
|
|
Додавання одноцифрових чисел до числа 9 |
С.81 |
|
|
Додавання одноцифрових чисел до числа 8 |
С.83 |
|
|
Додавання одноцифрових чисел до числа 7. Задачі з двома запитаннями |
С.86 |
|
|
Додавання до числа 6. Розв’язування задач |
С.88 |
|
|
Урок удосконалення знань, умінь і навичок |
С.90 |
|
|
Діагностувальна робота №3 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнюючі таблиці додавання одноцифрових чисел |
|
|
|
Ознайомлення зі складеною задачею |
С.91 |
|
|
Віднімання з переходом через десяток Розв’язування складеної задачі за планом |
С.94 |
|
|
Віднімання від 11 з переходом через десяток. Розв’язування складеної задачі різними способами |
С.96 |
|
|
Віднімання від 12 з переходом через десяток. Доповнення запитання складеної задачі |
С.98 |
|
|
Віднімання від 13 з переходом через десяток. Постановка запитання до складеної задачі |
С.100 |
|
|
Віднімання від 14 з переходом через десяток. Задача на дві дії, яка є комбінацією простих задач |
С.101 |
|
|
Числові вирази з дужками. Складання виразу до задачі |
С.103 |
|
|
Віднімання від 15 з переходом через десяток. Перевірка віднімання додаванням. Складання виразу до задачі за схемою |
С.105 |
|
|
Віднімання від 16 з переходом через десяток. Перевірка правильності визначення порядку дій у виразах з дужками |
С.107 |
|
|
Віднімання від 17 і від 18 з переходом через десяток. Порівняння та доповнення числових виразів
|
С.108 |
|
|
Розв'язування простих задач різних типів для перевірки усвідомлення вибору арифметичної дії
|
С.110 |
|
|
Урок закріплення знань, умінь і навичок |
|
|
|
Діагностувальна робота №4 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Ланцюжок простих задач на повторення |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу за семестр |
|
|
|
Підсумковий урок за І семестр |
|