|
|
|
|||
|
|
|
|
у мене три сторони рівні; |
|
у мене є основа і бічні сторони; |
|
у мене є кут 90˚; |
|
у мене всі кути гострі; |
|
у мене є кут 120˚; |
|
у мене дві сторони рівні. |
|
у мене три сторони різної довжини. |
Зафарбуйте трикутник відповідного кольору.
|
|
|
|||
|
|
|
|||
Трикутник за сторонами |
|
Трикутник за кутами |
|||
|
|
|
|||
|
|
|
Використовуючи палички Кюїзенера, складіть трикутники.
Це важливо!
Запишіть елементи даного трикутника та покажіть на рисунку.
Назвіть:
• основу трикутника____________
• бічні сторони________________
• кути при основі_________________
• кут, протилежний основі___________________
|
Візьміть аркуш паперу прямокутної форми і ножиці. Розріжте прямокутник по прямій лінії на дві частини так , щоб з них можна було скласти трикутник.
Дослідник
Накресліть трикутник АВС так, щоб ∠А = 110°.
Виміряйте і знайдіть суму градусних мір двох інших кутів трикутника. Визначте вид трикутника.
Поселіть трикутники з обкладинки на їх вулицю. Коментуйте за зразком: це мешканець вулиці гострокутних трикутників, тому, що всі кути гострі.
Мешканці міста Трикутників(спочатку виріж)
Виріжте трикутник з кутами 1, 2, 3. Відірвіть кути 1 і 3 і прикладіть до кута 2. Що ви бачите? Так, сума трьох кутів трикутника дорівнює розгорнутому куту. Оскільки міра розгорнутого кута дорівнює 180˚, то і сума всіх кутів трикутника дорівнює 180˚. Це справедливо для будь–якого трикутника. Тому, знаючи міри двох кутів трикутника, завжди можна знайти міру його третього кута.
Назвіть, із яких видів трикутників складається дівчинка? Порахуйте, скільки на малюнку є прямокутних трикутників, гострокутних, тупокутних.
Котра година?
Розв’язавши задачі, вкажіть час годинника.
Прокладіть маршрут у лабіринті в односторонньому напрямі, визначаючи вид трикутника за кутами, починаючи рух від стрілки.
1. Трикутник – це ____________________фігура, яка складається з __________точок (які не лежать на одній площині) та трьох _________, що послідовно їх з’єднують.
2. Периметр трикутника – це __________ довжин ____________сторін трикутника. Формула: ______________________________
3. Кут – це фігура, що утворена ______________ променями, які виходять з __________________точки.
4. Промені ВА і ВС називають ______________________ кута, а точку В – _____________________ кута.
5. Виміряти кути можна за допомогою
_______________________________.
6. Трикутник, у якого дві сторони рівні називається _____________________________.
7. Трикутник, у якого три сторони рівні називається _____________________________.
8. Якщо в трикутнику є тупий кут, то він називається ____________________________.
9. Якщо в трикутнику є прямий кут, то він називається ___________________________.
10.Якщо в трикутнику всі кути гострі, то він називається _________________________.