Матеріал для друку з математики до теми "Трикутники" 5 клас

Про матеріал
Пропоную книжку-розфарбовку для учителів математики та їх вихованців, учнів 5 класу. У ній зібрано багато матеріалу для серії уроків з теми «Трикутники»: Упізнай мене(визначають вид трикутника за описом та зафарбовують його кольором); Розсипанка(за рисунками повторюють види трикутників за сторонами та кутами, розфарбовують трикутники відповідним кольором); Палички Кюїзенера(складають трикутники); Це важливо(записують елементи рівнобедреного трикутника та показують на рисунку); Математична майстерня(учні проявляють творчість, розрізають аркуш, складають трикутник); Дослідник(набувають досвід у кресленні , вимірюванні); Місто Трикутників(поселяють трикутники з обкладинки на їх вулицю); Пан Трикутник(вирізають трикутник з кутами 1, 2, 3, досліджують міру сум цих кутів); Господиня Геометриня(повторюють види трикутників, з яких складається дівчинка); Котра година?(розв’язують задачі, відповідь яких вказує час годинника); Лабіринт(прокладають маршрут у лабіринті в односторонньому напрямі, визначаючи вид трикутника за кутами, починаючи рух від стрілки); Твоя історія(вчаться робити опис); Аплікації з трикутників(розвивають уяву, творчість, старанність). Матеріал можна використовувати як завдання на урок, додаткові завдання або домашні завдання.
Перегляд файлу

image

      

 

Упізнай мене  та зафарбуй моїм кольором

1

image

2

image 

3

image 

4

image

5

image

image

6

 

 

у мене три сторони рівні;

 

у мене є основа і бічні сторони;

 

у мене є кут 90˚;

 

у мене всі кути гострі;

 

у мене є кут 120˚;

 

у мене дві сторони рівні.

 

у мене три сторони різної довжини.

      

Розсипанка

Зафарбуйте трикутник відповідного кольору.

1

image 

2

image 

3

image

4

image

5

image 

6

image 

Трикутник за сторонами

 

Трикутник за кутами

7

image

8

image 

9

image 

10

image

11

image

12

image               

 

           

 

Палички Кюїзенера

 

Використовуючи          палички      Кюїзенера, складіть трикутники.

image 

      

 

imageЦе важливо!

Запишіть елементи даного трикутника та покажіть на рисунку.

Назвіть:

      основу трикутника____________

      бічні сторони________________

      кути при основі_________________

      кут, протилежний основі___________________

Математична майстерня

           

           

            

 

imageВізьміть аркуш паперу прямокутної форми і ножиці. Розріжте прямокутник по прямій лінії на дві частини так , щоб з них можна було скласти трикутник.

 Дослідник

Накресліть трикутник АВС так, щоб А = 110°. 

Виміряйте і знайдіть суму градусних мір двох інших кутів трикутника. Визначте вид трикутника.

image 

Місто Трикутників

Поселіть трикутники з обкладинки на їх вулицю. Коментуйте за зразком: це мешканець вулиці гострокутних трикутників, тому, що всі кути гострі.

image 

Мешканці міста Трикутників(спочатку виріж)

image

           

Пан Трикутник

Виріжте трикутник з кутами 1, 2, 3. Відірвіть кути 1 і 3 і прикладіть до кута 2. Що ви бачите? Так, сума трьох кутів трикутника дорівнює розгорнутому куту. Оскільки міра розгорнутого кута дорівнює 180˚, то і сума всіх кутів трикутника дорівнює 180˚. Це справедливо для будь–якого трикутника. Тому, знаючи міри двох кутів трикутника, завжди можна знайти міру його третього кута.

image 

Господиня Геометриня

Назвіть, із яких видів трикутників складається дівчинка? Порахуйте, скільки на малюнку є прямокутних трикутників, гострокутних, тупокутних.

image

Котра година?

Розв’язавши задачі, вкажіть час годинника.

image

Лабіринт

Прокладіть маршрут у лабіринті в односторонньому напрямі, визначаючи вид трикутника за кутами, починаючи рух від стрілки.

 

image 

image 

Твоя історія

 

 

1.     Трикутник – це ____________________фігура, яка складається з __________точок (які не лежать на одній площині) та трьох _________, що послідовно їх з’єднують.

2.     Периметр трикутника – це __________ довжин ____________сторін трикутника. Формула: ______________________________

3.     Кут – це фігура, що утворена ______________ променями, які виходять з __________________точки.

4.     Промені ВА і ВС називають ______________________ кута, а точку В – _____________________ кута.

5.     Виміряти        кути можна         за       допомогою

_______________________________.

6.     Трикутник, у якого дві сторони рівні називається _____________________________.

7.     Трикутник, у якого три сторони рівні називається _____________________________.

8.     Якщо в трикутнику є тупий кут, то він називається ____________________________.

9.     Якщо в трикутнику є прямий кут, то він називається ___________________________.

10.Якщо в трикутнику всі кути гострі, то він називається _________________________.

           

Аплікації з трикутників

image 

 

pdf
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Матеріали для друку
Інкл
Додано
4 листопада 2022
Переглядів
1710
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку