Урок з математики "Мішані числа" 5 клас

Про матеріал
Розроблений урок зі слайдами покроково з математики по темі "Мішані числа" 5 класу.
Перегляд файлу

Тема: Мішані числа

Мета уроку: узагальнити і систематизувати знання учнів про дробові числа і дії з ними; правильні, неправильні дроби, мішані числа; закріпити уміння знаходити суму звичайних дробів, забезпечити творче застосування знань при розв’язуванні задач; розвивати ключові й предметні компетентності: уміння узагальнювати, систематизувати, аналізувати, порівнювати, робити висновки, уміння логічно мислити; сприяти розвитку пізнавального інтересу до предмету, що вивчається; виховувати відповідальне ставлення до результатів навчальної праці, самостійність, активність, вміння переборювати труднощі.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок.

Форма проведення уроку: урок-тренування.

Обладнання: комп’ютер, презентація, сигнальні картки - LEGO.

 

ХІД УРОКУ.

І. Організаційний етап

Слайд1

Тема уроку Мішані числа

Слайд2

Мета нашого уроку:

  • Закріпити поняття про звичайні дроби, правильні і неправильні дроби, мішані числа;
  • Закріпити уміння додавати звичайні дроби, мішані числа;
  • Повторити властивості додавання;
  • Формувати навички використання цих знань при розв’язуванні вправ;
  • Розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, інтерес до вивчення математики.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Слайд3

Вмій кмітливо все збагнути,

Першим і активним бути.

Ледарів у нас немає,

Хто руки не підіймає?

Вирушаймо всі у путь,

Нас цікаві речі ждуть.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Слайди 4-15 Дидактична гра «Закінчи речення»

Слайди 16-27 Дидактична гра «Вірю – не вірю»

ІV. Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок

Слайди 28-32 Дидактична гра «Обчисліть»

Слайди 33-41 Дидактична гра «Відгадай слово»

Перетворіть неправильний дріб у мішане число та навпаки. Вставлені числа за ключем допоможуть дізнатися про найбільш калорійний плід у світі, який має 741 калорію на фунт вжитої маси.

 

V Фізкультхвилинка

Слайди 42-48

ПЛЕСНІТЬ в долоні, якщо дріб правильний.

ВСТАНЬТЕ, якщо дріб неправильний.

ПІДНІМІТЬ обидві руки, якщо число мішане.

 

Слайди 49-54 Дидактична гра «Тестові завдання»

Слайди 55-60 Дидактична гра «Знайди помилку»

 

VI. Підсумок уроку.

  • Сьогоднішній урок був незвичайним. Це був іспит на ваше вміння множити звичайні дроби.  Це були ваші чергові сходинки до успіху. Чи розв’язали  поставлені на початку уроку завдання?

Оцінювання. Давайте проаналізуємо досягнуте. Вчитель виставляє і коментує оцінки.

 

VІІ. Домашнє завдання.

Придумати 10 прикладів на дії з мішаними дробами.

 

VІІІ. Рефлексія.

Слайд 61 «Настрій».

 

docx
Додано
4 листопада 2022
Переглядів
606
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку