Тема: Мішані числа
Мета уроку: узагальнити і систематизувати знання учнів про дробові числа і дії з ними; правильні, неправильні дроби, мішані числа; закріпити уміння знаходити суму звичайних дробів, забезпечити творче застосування знань при розв’язуванні задач; розвивати ключові й предметні компетентності: уміння узагальнювати, систематизувати, аналізувати, порівнювати, робити висновки, уміння логічно мислити; сприяти розвитку пізнавального інтересу до предмету, що вивчається; виховувати відповідальне ставлення до результатів навчальної праці, самостійність, активність, вміння переборювати труднощі.
Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок.
Форма проведення уроку: урок-тренування.
Обладнання: комп’ютер, презентація, сигнальні картки - LEGO.
ХІД УРОКУ.
І. Організаційний етап
Слайд1
Тема уроку Мішані числа
Слайд2
Мета нашого уроку:
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Слайд3
Вмій кмітливо все збагнути,
Першим і активним бути.
Ледарів у нас немає,
Хто руки не підіймає?
Вирушаймо всі у путь,
Нас цікаві речі ждуть.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Слайди 4-15 Дидактична гра «Закінчи речення»
Слайди 16-27 Дидактична гра «Вірю – не вірю»
ІV. Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок
Слайди 28-32 Дидактична гра «Обчисліть»
Слайди 33-41 Дидактична гра «Відгадай слово»
Перетворіть неправильний дріб у мішане число та навпаки. Вставлені числа за ключем допоможуть дізнатися про найбільш калорійний плід у світі, який має 741 калорію на фунт вжитої маси.
V Фізкультхвилинка
Слайди 42-48
ПЛЕСНІТЬ в долоні, якщо дріб правильний.
ВСТАНЬТЕ, якщо дріб неправильний.
ПІДНІМІТЬ обидві руки, якщо число мішане.
Слайди 49-54 Дидактична гра «Тестові завдання»
Слайди 55-60 Дидактична гра «Знайди помилку»
VI. Підсумок уроку.
Оцінювання. Давайте проаналізуємо досягнуте. Вчитель виставляє і коментує оцінки.
VІІ. Домашнє завдання.
Придумати 10 прикладів на дії з мішаними дробами.
VІІІ. Рефлексія.
Слайд 61 «Настрій».