Тема: «Ми – мандрівники».
Мета: дати дітям уявлення про красу планети Земля ; ознайомити
їх з різноманітними засобами пересування; розширювати пізнавальні
інтереси дітей; вчити відповідати на запитання ,робити умовиводи ,
виховувати естетичне сприйняття природи.
1.Вітання
Доброго ранку – сонце привітне!
Доброго ранку – небо блакитне!
Доброго ранку – в небі пташки!
Доброго ранку – зелені дубки!
Доброго ранку – люди привітні!
Я всім бажаю щоб посмішки квітли!
2. Обмін інформацією.
- Ви любите подорожувати?
- А навіщо людям узагалі подорожувати?
- А як ви вважаєте, хто такий мандрівник?
- Якими є мандрівники?
3. Гра «Збираємось у мандрівку».
Учні об’єднуються в групи. Кожна група отримує картки із
зображенням різноманітних речей. Потрібно взяти тільки необхідне,
що знадобиться під час мандрівки.
- Отже, речі зібрані. А тепер перевіримо, чи знаєте ви, як
поводитися під час подорожі.
Тема: «Мультфільми».
Мета: дати уявлення про мультфільм- вид кіномистецтва;
розвивати естетичний смак, вчити дітей спілкуватись під час гри;
висловлювати своє ставлення до вчинків героїв мультфільмів.
1.Вітання
День чудовий починаємо
Ми вітанням чарівним.
І у нашім дружнім колі
Побажання шлем усім.
2. Обмін інформацією « Мультфільм».
Плесніть в долоні ті, хто любить дивитися мультфільми
- Чому ви їх любите?
- Чи багато ви знаєте мультиплікаційних героїв?
- Погляньте на картинку та назвіть з якого мультика цей герой.
3. Гра «Я-герой мультфільму».
Якби я був Котигорошком …
Якби я був Лисичкою -сестричкою..
Якби я був Фіксиком…
4. Робота в групах «Збери пазл».
Кожній групі пропонують картинку з мультфільму, розрізану на
частини. Діти повинні зібрати картинку та розказати, про що цей
мультфільм, чого він навчає.
5. Гра «Вгадай».
За фрагментом пісні відгадати героя або мультфільм.
Тема: «Світ рослин»
Мета: визначити рівень знань дітей про флору та її значення для
людини; розвивати спостережливість, увагу, мовлення; дбайливо
ставитись до рослин.
1.Вітання-побажання.
- Я бажаю собі …
- Я бажаю всім …
-Я бажаю квітам…
2. Обмін інформацією.
А сьогодні нам стежини
В загадковий світ рослинний.
Приготуйтесь мандрувати
І нові знання дістати.
На вашу думку, на землі багато рослин?
Чи знаєте ви, де ростуть рослини?
3. Гра «Знайди домівку рослині».
Картки із зображенням рослин прикріпити до зображення
«город», «кімната», «ліс», «водойма».
4. Робота в групах. «Корисні поради».
Можна робити …
Не можна робити …
Діти складають поради, щоб не завдати шкоди рослинам