Матеріал для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Про матеріал
Календарне планування для 3 класу Матеріал для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Підручник:  SmartJunior 3forUkraine

 

№ уроку

 

Дата

Тема

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний діапазон

Граматика/Фонетика

  1. 1

 

Коригуюче навчання. Повторення вивченого. Знайомство. Вітання. Формування навичок усної взаємодії.

Знайомство. Вітання.

Вміти привітатися і познайомитися

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Сприймає інформацію на слух і правильно реагує

Робота в парах

Hello. What’syourname? How are you? Bye.

 

Вміє вести діалог «Знайомство»

 

 

Повторення вивченого. Кольори. Числа 1-10. Формування навичок сприймання на слух.

Кольори. Числа.

Сприймати на слух кольори та числа.

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Сприймає на слух назви кольорів та чисел.

Виконує завдання га розуміння почутого.

Red, green, pink…

One, two, three…

How old are you?

I am…

Кількісні числівники від 1 до 10

Вміє відповідати на запитання про вік і колір

3

 

Повторення вивченого. Зовнішність. Формування лексичних навичок та усного продукування.

 

Зовнішність

Описувати зовнішність людини

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на героя пісні)

Парна робота, опис зовнішності

pretty, ugly, straight hair, curly hair, long hair, purple

Вживання have got, has got

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами

  1. 4

 

Діагностична робота. Тестування.

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

Повторення вивченого. Рахуємо іграшки. Формування навичок зорового сприймання та граматичних навичок.

Майно

Рахувати від 10 до 100

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна

Виконує завдання множинного вибор

Парна робота, відповіді на питання партнера

shells, puzzles, teddy bears

Have you got…?

Has she got…?

Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника

6

 

Повторення вивченого. Моє хобі. Формування лексичних навичок та навичок зорового сприймання.

Міжпредметні зв’язки

Уподобання та хобі

Розповідати про свої уподобання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Розповісти про свої уподобання

do karate, play basketball, sing, dance, paint

Модальні дієслова can/can’t

Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити

  1. 7

 

Що я вмію, а що ні. Формування граматичних навичок та навичок усної взаємодії.

Хобі

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)

Робота в парі: ставити запитання та давати відповіді на запитання партнера.

Написати речення що вміє або не вміє робити друг.

dive, play basketball, do karate, dance, sing

Can you dive?

No I can’t.

Ставить і відповідає на запитання про свої уподобання

8

 

Я і моє оточення. Формування навичок усної взаємодії та усного продукування.

Я і моє оточення

Відповідати на загальні питання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає діалог

Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання

Написати діалог за зразком.

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Надає інформацію про себе та своє оточення

9

 

Моя родина. Формування навичок зорового сприймання і писемного продукування.

Моя родина

Розповідати про свою родину

Громадянська відповідальність:

розуміти цінність сім’ї в житті кожної людини

Читає текст і пише про свою сім’ю

Описує власну сім’ю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з метою опису своєї сім’ї

  1. 10

 

Моя сім’я та друзі. Формування навичок сприймання на слух.

Друзі

Спілкуватися з друзями

Громадянська відповідальність:

виявляти толерантне ставлення до інших людей

Прослуховує та читає короткі тексти

Описує зовнішність

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з метою опису зовнішньості

11

 

Моя сім’я та друзі. Формування навичок усного продукування.

Друзі

Спілкуватися з друзями

Підприємливість і фінансоваграмотність:уміти використовувати математичні методи (ребуси, шифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей

Прослуховує та читає короткі тексти

Описує зовнішність

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить і відповідає на запитання

12

 

Іграшки. Формування навичок сприймання на слух.

Іграшки

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /pl/, /bl/,/cl/,/gl/,/fl/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співаєпісню

plane, blue, clap, glue,fly

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /pl/, /bl/,/cl/,/gl/,/fl/

  1. 13

 

Узагальнення та систематизація вивченого по темі.

Test 1 Діагностична робота

Зовнішність, кількісні числівники від 10 до 100, уподобання

Називає числівники, описує зовнішність

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує аудіо та вказує відповідь на картинці

Називає числа від 10 до 100, описує картинки

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Описує зовнішність, називає кількість предметів, розповідає про свої уподобання

14

 

Мій ранок. Формування лексичних і граматичних навичок.

Щоденні справи

Розповідає про щоденні справи

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує та співає пісню “Mike’sday”

Розповідає про свої щоденні справи за зразком

do my homework,brush my teeth, have a shower, get dressed, have lunch

Present Simple 3rd person singular

Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків

5

 

Дорога до школи. Формування лексичних навичок і  навичок зорового сприймання.

Щоденні справи

Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

 

Прослуховуєаудіозапис та читає текст

Відповідає на питання до тексту

take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ

  1. 16

 

Дорога до школи. Формування граматичних навичок.

Щоденні справи

Відповідаємо на питання партнера

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Прослуховує діалог та виконує завдання

Парна робота: Відповідає на питання партнера

take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train

Does your dad drive to work? No, he doesn’t. He takes the train.

Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ

17

 

Професії рідних. Формування лексичних навичок.

Професії

Називати професії

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Парна робота: читання по ролях

firefighter, put out fires, save people, actor, doctor, pilot, artist

What do you do, Dave? I’m a firefighter. I put out fires.

Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією

18

 

Професії рідних. Формування граматичних навичок і навичок зорового сприймання.

Професії

Називає професії, ставить запитання хто ти за професією

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Читає речення та відповідає на питання

Парна робота: питання –відповідь.

Написати про обрану професію

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків

What does he do? He’s a doctor.

Fly-3rd person singular flies

Розповідає про обрану професію

  1. 19

 

Мої домашні обов’язки. Формування навичок писемного продукування та усної взаємодії.

Щоденні справи

Розповідає про хатні обов’язки

Здоров’я і безпека: необхідність  догляду за своїм майном та оселею

 Відповідає на запитання

Гра “Chooseandplay”

Написати про хатні обов’язки

clean my room,do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish

Whatdoyoudoathome?I clean my room and I take out the rubbish.

 Надає відповіді на запитання

20

 

Мій робочий день. Формування навичок зорового сприймання та писемного продукування.

Мійрозпорядокдня

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

виявляє толерантне ставлення до інших

Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня

Відповіді на питання до тексту

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторенняграмматичногоматеріалу з попередніх занять

Розповідає про свій розпорядок дня

21

 

Важливість професій. Формування навичок сприймання на слух та зорового сприймання.

Професії

Розповідати про професії

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства

Прослуховує та читає текст

Розповідає про професії за текстом

Вивчає нові професії teacher,dentist,chef,cook,to fix teeth,to work

Possessive case Monica’s mother,Joey’s dad, Kerry’s mother.

Відповідає на загальні запитання

  1. 22

 

Важливість професій.

Формування лексичних навичок.

Професії

Розповідати про професії

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства

Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання

Робота в парах: обговорення моралі історії

Повтореннялексичного та грамматичногоматеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про професії інших людей

3

 

Мій розпорядок дня. Формування навичок сприймання на слух.

Щоденні справи

Правильно вимовляти та читати звуки /pr/,/br/,/cr/,/gr/,/fr/,/tr/,/dr/

Підприємливість і фінансова грамотність:уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань

Прослуховує та співає пісню “Inthemorning’

Називає звуки та співає пісню

pretty,brush,crayon,grey,fruit,tree,drink

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Правильно вимовляє та читає звуки /pr/,/br/,/cr/,/gr/,/fr/, /tr/, /dr/

24

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

Професії

Розповідати про професії

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (multiplechoice)

Обирає правильну відповідь згідно з текстом

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає професії, розповідає про щоденні справи .Ставить та відповідає на запитання про щоденні справи

  1. 25

 

Види транспорту. Київ – Лондон. Формування лексичних навичок та навичок зорового сприймання.

Транспорт

Називати види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та читає текст

Виконує завдання після тексту.

Написати про один з видів транспорту

metro, funicular,tram, line, station,

double-decker

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про види транспорту в Україні та в Об’єднаному КоролівствіВеликобританії

 

 

Звідки чекати допомоги. Формування навичок сприймання на слух та зорового сприймання.

Test2 Діагностична робота.

Соціальна допомога

Вивчає про організації, які надають соціальну допомогу

Громадянська відповідальність:

готовність допомагати іншим

Прослуховує та читає текст “You can help”

Виконує завдання після тексту

help, sleep, find, food, place, water

Модальне дієслово can

Розповідає про організації, які надають соціальну  допомогу

7

 

Дозвілля. Формування лексичних та граматичних навичок.

Дозвілля

Називає види спорту

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує пісню, виконує завдання (matching)

Розповідає про улюблений вид спорту

playing the guitar,playing volleyball, playing tennis, hitting the ball, throwing the ball

Present Progressive

am,is, are+ verb (ing)

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

  1. 28

 

На фермі. Формування навичок сприймання на слух та навичок зорового сприймання.

Відпочинок на фермі

Називає всі свійські тварини

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання після тексту.

Розповідає історію за малюнками

horse, sheep, goat, mouse, cow

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття, have/hasgot

Розповідає про свійських тварин на фермі

 

 

Відпочинок на фермі. Формування граматичних навичок та навичок усної взаємодії.

Відпочинок на фермі

Ставити та відповідати назапитання щодо свійських тварин. Творення множини іменників

Громадянська відповідальність:

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

wolf, eat, farm

Творення множини іменників duck-ducks, tomato-tomatoes,

wolf-wolves,

mouse-mice,

sheep-sheep,

child-children

Розповідає про свійських тварин на фермі утворюючи множину іменників

0

 

Правила поведінки в громадськиї місцях. Формування лексичних навичок та навичок зорового сприймання.

Знаки

Розповідає, що можна або не можна робити в музеї

Громадянська відповідальність:

Правила поведінки в громадських місцях

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: рольова гра

sign, throw rubbish in the rubbish bin, drink, turn off, mobile phone, take photos

Наказові речення

Розповідає що можна або не можна робити в музеї

  1. 31

 

Правила поведінки в громадських місцях. Формування граматичних навичок і навичок писемного продукування.

Знаки заборони

Вживання наказового способу

Екологічна безпека і сталий розвиток:

Розуміння впливу  охайності/

неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Turnoffyourmobilephones. Don’t take photos.

Наказовий спосіб, стверджувальні та заперечні речення

Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії

2

 

Годинник. Формування лексичних навичок та навичок усної взаємодії.

           Час

Називає час

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає речення та відповідає на питання

Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь»

It’s six o’clock.

It’s half past seven.

It’s a quarter to three.

It’s a quarter past eleven.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про дозвілля та вживає час

3

 

Дозвілля моїх друзів . Формування навичок усного продукування.

Виконання проекту на тему “Дозвілля”

Розповідати про дозвілля

Громадянська відповідальність:

оцінювати власні вчинки і вчинки інших людей

Читає покрокові інструкції щодо виконання проекту

Виконує проектну роботу, створює силует, малює картинки про дозвілля та пише речення про дозвілля

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Презентує проект в класі, розповідає про дозвілля

  1. 34

 

Дозвілля з друзями. Формування навичок зорового сприймання та навичок сприймання на слух.

Читає про пригоди дітей

Читає повчальну історію

Громадянська відповідальність:

усвідомлення необхідності працювати в команді, допомагати один одному

Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання

Розповідає історію за картинками

box, tunnel, map, cross the street

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає історію за картинками

 

 

Дозвілля з друзями. Формування лексичних навичок та навичок усного продукування.

Читає про пригоди дітей

Обговорює мораль історії

Громадянська відповідальність:

усвідомлення необхідності працювати в команді, допомагати один одному

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Розповідає історію за картинками

Обговорює мораль історії staytogether, playtogether, wintogether

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає історію за картинками

6

 

Дозвілля. Формування фонетичних навичок.

Дозвілля

Правильно вимовляти і читати слова зі звуками / sm/,/sn/,/sp/,/sk/,/st/,

/sc/, /sl/,/squ/,/sw/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та проспівати чант“thespiderandthesnake’’

Співає пісню

smile, snake, spider, skate, scarf, sleep, stop, squirrel, swim

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки/sm/,/sn/,/sp/,

/sk/,/st/,/sc/,/sl/,/squ/,

/sw/

  1. 37

 

Узагальнення і систематизація вивченого по темі.

Test3 Діагностична робота.

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing)

Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий спосіб

Називає види спорту, дії.

Розповідає про дозвілля та заборонені дії.

Вказує час

Повторення граматичного матеріалу “Наказовий спосіб”, PresentProgressive

Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. Ставить запитання та дає відповіді

8

 

Мій улюблений день. Формування лексичних навичок.

Дні тижня

Вивчає дні тижня

Підприємливість і фінансоваграмотність:уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей

 

Прослуховує та співає пісню

Групове обговорення виконаного завдання

Days of the week

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Saturday

Sunday

What day is it today?

What’s your favourite day?

Ставить запитання та дає відповідь

9

 

Місяці року. Формування лексичних навичок та навичок зорового сприймання.

Місяці року

Розповідає історію за картинками

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Розповідає історію за картинками

January

February

March

April

May

June

July

August

September

October

November

December

When is your birthday? It’s in October.

Вивчає місяці року.

Розповідає історію за картинками

  1. 40

 

Місяці року. Формування граматичних навичок.

Місяці року

Називати місяці року

Громадянська відповідальність:

уважне ставлення до кожного

 

Прослуховує та виконує завдання (pointing)

Ставити запитання та давати відповіді

Напиши про свій день народження

Місяці року

Whenisyourbirthday? I have karate on Saturday at seven o’clock.

Розповідає про день народження, вживає місяці року.

1

 

Пори року в різних країнах.Формування навичок сприймання на слух.

Пори року в Канаді та в Австралії

Погода

Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (відповіді на запитання)

Розповідає про пори року

go windsurfing, go skiing, go sailing, hot, cold, windy, snow, It’s sunny, scarf,glove,coat

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про пори року в Канаді та в Австралії

2

 

Пори року та дозвілля. Формування лексичних навичок та навичок усної взаємодії.

 

Пори року та дозвілля

 

Розповідає про дозвілля

Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: запитання-відповідь

Напиши що ти любиш робити влітку та взимку

Повторення лексики з попереднього уроку

go swimming

go sailing

go skiing

Ставить запитання та дає відповіді на запитання

  1. 43

 

Мій розклад. Формування навичок усної взаємодії та лексичних навичок.

Шкільні предмети

Розклад уроків

 

Розповідає про розклад уроків

Громадянська відповідальність:

усвідомлювати унікальності кожної людини

Називає шкільні предмети

Робота в парах: запитання-відповідь

art,music,PE,maths,science,English

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить запитання та дає відповіді.

Розповідає про розклад уроків та улюблений предмет

4

 

Пори року в Україні.Формування навичок писемного та усного продукування.

Пори року в Україні

Виконує проектну роботу та розповідає про пори року в Україні

Громадянська відповідальність:

Розуміє особливості і унікальність кожної країни

Прослуховує презентації пори року в Україні від інших учнів

Презентує проект

”Seasons in Ukraine”

Повтореннялексичногоматеріалу з попередніхзанять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення про пори року в Україні

5

16.

 

Друзі по переписці. Формування навичок сприймання на слух.

Діти з різних країн світу

Розповідає про себе

Громадянська відповідальність:

уважне ставлення до кожного

 

Прослуховує та читає текст

Розповідає історію за картинками

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення про своє дозвілля

 

 

Друзі по переписці. Формування навичок зорового сприймання.

Діти з різних країн світу

Розповідає про свої щоденні справи

Здоров’я і безпека: необхідність режиму для життєдіяльності людини

 

 

Прослуховує та читає текст

Обговорює мораль історії “Make friends from different countries”

It’s raining. It’s cloudy.

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення про свої щоденні справи

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
27 вересня 2020
Переглядів
2915
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку