НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Підручник: SmartJunior 3forUkraine
№ уроку |
Дата |
Тема |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/Фонетика |
|||||||
|
|
Коригуюче навчання. Повторення вивченого. Знайомство. Вітання. Формування навичок усної взаємодії. |
Знайомство. Вітання. |
Вміти привітатися і познайомитися |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Сприймає інформацію на слух і правильно реагує |
Робота в парах |
Hello. What’syourname? How are you? Bye. |
|
Вміє вести діалог «Знайомство» |
|
|
Повторення вивченого. Кольори. Числа 1-10. Формування навичок сприймання на слух. |
Кольори. Числа. |
Сприймати на слух кольори та числа. |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Сприймає на слух назви кольорів та чисел. |
Виконує завдання га розуміння почутого. |
Red, green, pink… One, two, three… How old are you? I am… |
Кількісні числівники від 1 до 10 |
Вміє відповідати на запитання про вік і колір |
3 |
|
Повторення вивченого. Зовнішність. Формування лексичних навичок та усного продукування.
|
Зовнішність |
Описувати зовнішність людини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на героя пісні) |
Парна робота, опис зовнішності |
pretty, ugly, straight hair, curly hair, long hair, purple |
Вживання have got, has got |
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
|
|
Діагностична робота. Тестування. |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
Повторення вивченого. Рахуємо іграшки. Формування навичок зорового сприймання та граматичних навичок. |
Майно |
Рахувати від 10 до 100 |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна |
Виконує завдання множинного вибор |
Парна робота, відповіді на питання партнера |
shells, puzzles, teddy bears |
Have you got…? Has she got…? |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника |
6 |
|
Повторення вивченого. Моє хобі. Формування лексичних навичок та навичок зорового сприймання. |
Міжпредметні зв’язки Уподобання та хобі |
Розповідати про свої уподобання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Розповісти про свої уподобання |
do karate, play basketball, sing, dance, paint |
Модальні дієслова can/can’t |
Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити |
|
|
Що я вмію, а що ні. Формування граматичних навичок та навичок усної взаємодії. |
Хобі |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в парі: ставити запитання та давати відповіді на запитання партнера. Написати речення що вміє або не вміє робити друг. |
dive, play basketball, do karate, dance, sing |
Can you dive? No I can’t. |
Ставить і відповідає на запитання про свої уподобання |
8 |
|
Я і моє оточення. Формування навичок усної взаємодії та усного продукування. |
Я і моє оточення |
Відповідати на загальні питання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає діалог |
Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання Написати діалог за зразком. |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
9 |
|
Моя родина. Формування навичок зорового сприймання і писемного продукування. |
Моя родина |
Розповідати про свою родину |
Громадянська відповідальність: розуміти цінність сім’ї в житті кожної людини |
Читає текст і пише про свою сім’ю |
Описує власну сім’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису своєї сім’ї |
|
|
Моя сім’я та друзі. Формування навичок сприймання на слух. |
Друзі |
Спілкуватися з друзями |
Громадянська відповідальність: виявляти толерантне ставлення до інших людей |
Прослуховує та читає короткі тексти |
Описує зовнішність |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису зовнішньості |
11 |
|
Моя сім’я та друзі. Формування навичок усного продукування. |
Друзі |
Спілкуватися з друзями |
Підприємливість і фінансоваграмотність:уміти використовувати математичні методи (ребуси, шифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей |
Прослуховує та читає короткі тексти |
Описує зовнішність |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить і відповідає на запитання |
12 |
|
Іграшки. Формування навичок сприймання на слух. |
Іграшки |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /pl/, /bl/,/cl/,/gl/,/fl/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співаєпісню |
plane, blue, clap, glue,fly |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /pl/, /bl/,/cl/,/gl/,/fl/ |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого по темі. Test 1 Діагностична робота |
Зовнішність, кількісні числівники від 10 до 100, уподобання |
Називає числівники, описує зовнішність |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо та вказує відповідь на картинці |
Називає числа від 10 до 100, описує картинки |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Описує зовнішність, називає кількість предметів, розповідає про свої уподобання |
14 |
|
Мій ранок. Формування лексичних і граматичних навичок. |
Щоденні справи |
Розповідає про щоденні справи |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та співає пісню “Mike’sday” |
Розповідає про свої щоденні справи за зразком |
do my homework,brush my teeth, have a shower, get dressed, have lunch |
Present Simple 3rd person singular |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
5 |
|
Дорога до школи. Формування лексичних навичок і навичок зорового сприймання. |
Щоденні справи |
Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховуєаудіозапис та читає текст |
Відповідає на питання до тексту |
take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ |
|
|
Дорога до школи. Формування граматичних навичок. |
Щоденні справи |
Відповідаємо на питання партнера |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує діалог та виконує завдання |
Парна робота: Відповідає на питання партнера |
take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train |
Does your dad drive to work? No, he doesn’t. He takes the train. |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ |
17 |
|
Професії рідних. Формування лексичних навичок. |
Професії |
Називати професії |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Парна робота: читання по ролях |
firefighter, put out fires, save people, actor, doctor, pilot, artist |
What do you do, Dave? I’m a firefighter. I put out fires. |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
18 |
|
Професії рідних. Формування граматичних навичок і навичок зорового сприймання. |
Професії |
Називає професії, ставить запитання хто ти за професією |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Читає речення та відповідає на питання |
Парна робота: питання –відповідь. Написати про обрану професію |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
What does he do? He’s a doctor. Fly-3rd person singular flies |
Розповідає про обрану професію |
|
|
Мої домашні обов’язки. Формування навичок писемного продукування та усної взаємодії. |
Щоденні справи |
Розповідає про хатні обов’язки |
Здоров’я і безпека: необхідність догляду за своїм майном та оселею |
Відповідає на запитання |
Гра “Chooseandplay” Написати про хатні обов’язки |
clean my room,do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish |
Whatdoyoudoathome?I clean my room and I take out the rubbish. |
Надає відповіді на запитання |
20 |
|
Мій робочий день. Формування навичок зорового сприймання та писемного продукування. |
Мійрозпорядокдня |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до інших |
Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня |
Відповіді на питання до тексту |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторенняграмматичногоматеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свій розпорядок дня |
21 |
|
Важливість професій. Формування навичок сприймання на слух та зорового сприймання. |
Професії |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Прослуховує та читає текст |
Розповідає про професії за текстом |
Вивчає нові професії teacher,dentist,chef,cook,to fix teeth,to work |
Possessive case Monica’s mother,Joey’s dad, Kerry’s mother. |
Відповідає на загальні запитання |
|
|
Важливість професій. Формування лексичних навичок. |
Професії |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання |
Робота в парах: обговорення моралі історії |
Повтореннялексичного та грамматичногоматеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про професії інших людей |
3 |
|
Мій розпорядок дня. Формування навичок сприймання на слух. |
Щоденні справи |
Правильно вимовляти та читати звуки /pr/,/br/,/cr/,/gr/,/fr/,/tr/,/dr/ |
Підприємливість і фінансова грамотність:уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань |
Прослуховує та співає пісню “Inthemorning’ |
Називає звуки та співає пісню |
pretty,brush,crayon,grey,fruit,tree,drink |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Правильно вимовляє та читає звуки /pr/,/br/,/cr/,/gr/,/fr/, /tr/, /dr/ |
24 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. |
Професії |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (multiplechoice) |
Обирає правильну відповідь згідно з текстом |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, розповідає про щоденні справи .Ставить та відповідає на запитання про щоденні справи |
|
|
Види транспорту. Київ – Лондон. Формування лексичних навичок та навичок зорового сприймання. |
Транспорт |
Називати види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Написати про один з видів транспорту |
metro, funicular,tram, line, station, double-decker |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про види транспорту в Україні та в Об’єднаному КоролівствіВеликобританії |
|
|
Звідки чекати допомоги. Формування навичок сприймання на слух та зорового сприймання. Test2 Діагностична робота. |
Соціальна допомога |
Вивчає про організації, які надають соціальну допомогу |
Громадянська відповідальність: готовність допомагати іншим |
Прослуховує та читає текст “You can help” |
Виконує завдання після тексту |
help, sleep, find, food, place, water |
Модальне дієслово can |
Розповідає про організації, які надають соціальну допомогу |
7 |
|
Дозвілля. Формування лексичних та граматичних навичок. |
Дозвілля |
Називає види спорту |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню, виконує завдання (matching) |
Розповідає про улюблений вид спорту |
playing the guitar,playing volleyball, playing tennis, hitting the ball, throwing the ball |
Present Progressive am,is, are+ verb (ing) |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
|
|
На фермі. Формування навичок сприймання на слух та навичок зорового сприймання. |
Відпочинок на фермі |
Називає всі свійські тварини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Розповідає історію за малюнками |
horse, sheep, goat, mouse, cow |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття, have/hasgot |
Розповідає про свійських тварин на фермі |
|
|
Відпочинок на фермі. Формування граматичних навичок та навичок усної взаємодії. |
Відпочинок на фермі |
Ставити та відповідати назапитання щодо свійських тварин. Творення множини іменників |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
wolf, eat, farm |
Творення множини іменників duck-ducks, tomato-tomatoes, wolf-wolves, mouse-mice, sheep-sheep, child-children |
Розповідає про свійських тварин на фермі утворюючи множину іменників |
0 |
|
Правила поведінки в громадськиї місцях. Формування лексичних навичок та навичок зорового сприймання. |
Знаки |
Розповідає, що можна або не можна робити в музеї |
Громадянська відповідальність: Правила поведінки в громадських місцях |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
sign, throw rubbish in the rubbish bin, drink, turn off, mobile phone, take photos |
Наказові речення |
Розповідає що можна або не можна робити в музеї |
|
|
Правила поведінки в громадських місцях. Формування граматичних навичок і навичок писемного продукування. |
Знаки заборони |
Вживання наказового способу |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу охайності/ неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Turnoffyourmobilephones. Don’t take photos. |
Наказовий спосіб, стверджувальні та заперечні речення |
Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії |
2 |
|
Годинник. Формування лексичних навичок та навичок усної взаємодії. |
Час |
Називає час |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та відповідає на питання |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
It’s six o’clock. It’s half past seven. It’s a quarter to three. It’s a quarter past eleven. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про дозвілля та вживає час |
3 |
|
Дозвілля моїх друзів . Формування навичок усного продукування. |
Виконання проекту на тему “Дозвілля” |
Розповідати про дозвілля |
Громадянська відповідальність: оцінювати власні вчинки і вчинки інших людей |
Читає покрокові інструкції щодо виконання проекту |
Виконує проектну роботу, створює силует, малює картинки про дозвілля та пише речення про дозвілля |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Презентує проект в класі, розповідає про дозвілля |
|
|
Дозвілля з друзями. Формування навичок зорового сприймання та навичок сприймання на слух. |
Читає про пригоди дітей |
Читає повчальну історію |
Громадянська відповідальність: усвідомлення необхідності працювати в команді, допомагати один одному |
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками |
box, tunnel, map, cross the street |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
|
|
Дозвілля з друзями. Формування лексичних навичок та навичок усного продукування. |
Читає про пригоди дітей |
Обговорює мораль історії |
Громадянська відповідальність: усвідомлення необхідності працювати в команді, допомагати один одному |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками Обговорює мораль історії staytogether, playtogether, wintogether |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
6 |
|
Дозвілля. Формування фонетичних навичок. |
Дозвілля |
Правильно вимовляти і читати слова зі звуками / sm/,/sn/,/sp/,/sk/,/st/, /sc/, /sl/,/squ/,/sw/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та проспівати чант“thespiderandthesnake’’ |
Співає пісню |
smile, snake, spider, skate, scarf, sleep, stop, squirrel, swim |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки/sm/,/sn/,/sp/, /sk/,/st/,/sc/,/sl/,/squ/, /sw/ |
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого по темі. Test3 Діагностична робота. |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing) |
Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий спосіб |
Називає види спорту, дії. Розповідає про дозвілля та заборонені дії. Вказує час |
Повторення граматичного матеріалу “Наказовий спосіб”, PresentProgressive |
Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. Ставить запитання та дає відповіді |
8 |
|
Мій улюблений день. Формування лексичних навичок. |
Дні тижня |
Вивчає дні тижня |
Підприємливість і фінансоваграмотність:уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей
|
Прослуховує та співає пісню |
Групове обговорення виконаного завдання |
Days of the week Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sunday |
What day is it today? What’s your favourite day? |
Ставить запитання та дає відповідь |
9 |
|
Місяці року. Формування лексичних навичок та навичок зорового сприймання. |
Місяці року |
Розповідає історію за картинками |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками |
January February March April May June July August September October November December |
When is your birthday? It’s in October. |
Вивчає місяці року. Розповідає історію за картинками |
|
|
Місяці року. Формування граматичних навичок. |
Місяці року |
Називати місяці року |
Громадянська відповідальність: уважне ставлення до кожного
|
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Ставити запитання та давати відповіді Напиши про свій день народження |
Місяці року |
Whenisyourbirthday? I have karate on Saturday at seven o’clock. |
Розповідає про день народження, вживає місяці року. |
1 |
|
Пори року в різних країнах.Формування навичок сприймання на слух. |
Пори року в Канаді та в Австралії |
Погода |
Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (відповіді на запитання) |
Розповідає про пори року |
go windsurfing, go skiing, go sailing, hot, cold, windy, snow, It’s sunny, scarf,glove,coat |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про пори року в Канаді та в Австралії |
2 |
|
Пори року та дозвілля. Формування лексичних навичок та навичок усної взаємодії.
|
Пори року та дозвілля
|
Розповідає про дозвілля |
Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини |
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: запитання-відповідь Напиши що ти любиш робити влітку та взимку |
Повторення лексики з попереднього уроку |
go swimming go sailing go skiing |
Ставить запитання та дає відповіді на запитання |
|
|
Мій розклад. Формування навичок усної взаємодії та лексичних навичок. |
Шкільні предмети Розклад уроків
|
Розповідає про розклад уроків |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Називає шкільні предмети |
Робота в парах: запитання-відповідь |
art,music,PE,maths,science,English |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить запитання та дає відповіді. Розповідає про розклад уроків та улюблений предмет |
4 |
|
Пори року в Україні.Формування навичок писемного та усного продукування. |
Пори року в Україні |
Виконує проектну роботу та розповідає про пори року в Україні |
Громадянська відповідальність: Розуміє особливості і унікальність кожної країни |
Прослуховує презентації пори року в Україні від інших учнів |
Презентує проект ”Seasons in Ukraine” |
Повтореннялексичногоматеріалу з попередніхзанять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення про пори року в Україні |
5 16. |
|
Друзі по переписці. Формування навичок сприймання на слух. |
Діти з різних країн світу |
Розповідає про себе |
Громадянська відповідальність: уважне ставлення до кожного
|
Прослуховує та читає текст |
Розповідає історію за картинками |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення про своє дозвілля |
|
|
Друзі по переписці. Формування навичок зорового сприймання. |
Діти з різних країн світу |
Розповідає про свої щоденні справи |
Здоров’я і безпека: необхідність режиму для життєдіяльності людини
|
Прослуховує та читає текст |
Обговорює мораль історії “Make friends from different countries” |
It’s raining. It’s cloudy. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення про свої щоденні справи |