Матеріал для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Про матеріал
На допомогу вчителям, які навчають дітей з особливими освітніми потребами у 2 класах. Ці бланки допоможуть вчителям провести та оформити моніторинг навчальних досягнень учнів з ООП з української мови, читання, математики та «Я досліджую світ» у 2 класі.
Перегляд файлу

На допомогу вчителям,

які навчають дітей з особливими освітніми потребами у 2 класах.

 

 Ці бланки допоможуть вчителям провести та оформити моніторинг навчальних досягнень учнів з ООП з української мови, читання, математики та «Я досліджую світ» у 2 класі.

 

 

Моніторинг навчальних досягнень з української мови

_____________________________________ (ПІ учня/учениці), _______ класу,

дитини з особливими освітніми потребами,

 після закінчення __________ півріччя навчального року.

Форма проведення  усне опитування, письмова перевірка

Дата проведення _________________________

 

Характеристика особистих досягнень.

Очікувані результати навчання.

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою вчителя

Потребує уваги і допомоги

Правильно вимовляє звуки й слова української мови. 

 

 

 

 

Розрізняє голосні й приголосні, тверді й м’які звуки.

 

 

 

 

Пише, дотримуючись гігієнічних і технічних норм.

 

 

 

 

Списує слова, речення, текст.

 

 

 

 

Правильно розміщує речення, заголовок і текст на сторінках зошита.

 

 

 

 

Записує з голосу вчителя слова.

 

 

 

 

Записує з голосу вчителя  речення, тексти (45-50 слів).

 

 

 

 

Поділяє слова на склади.

 

 

 

 

Поділяє слова, використовуючи правила переносу слів.

 

 

 

 

Складає і записує речення.

 

 

 

 

Користується правилом написання великої літери на початку речення, в іменах і прізвищах людей, кличках тварин, назвах міст і сіл.

 

 

 

 

Правильно інтонує речення різні за метою висловлювання.

 

 

 

 

Логічно впорядковує деформований текст.

 

 

 

 

Добирає заголовок із запропонованих. Добирає заголовки до малюнка, тексту.

 

 

 

 

           Вчитель        ________  ___________________________ (підпис, ПІБ)

Асистент вчителя  _________  _____________________  (підпис, ПІБ)

 

 

 

Моніторинг навчальних досягнень з читання

_______________________________________ (ПІ дитини), ______ класу,

дитини з особливими освітніми потребами,

після закінчення першого півріччя навчального року.

Форма проведення  усне опитування

Дата проведення _________________________

 

Характеристика особистих досягнень.

Очікувані результати навчання.

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою вчителя

Потребує уваги і допомоги

Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами нескладні за змістом і формою тексти.

 

 

 

 

Правильно інтонує прості речення з огляду на розділові знаки.

 

 

 

 

Визначає, називає персонажів художнього твору, виділяє серед них головного.

 

 

 

 

Визначає за допомогою вчителя головну думку твору.

 

 

 

 

Переказує невеликий прочитаний текст або його уривок.

 

 

 

 

Відповідає на запитання у зв’язку з темами, що вивчаються; сам запитує.

 

 

 

 

Відтворює діалог.

 

 

 

 

Будує діалог (4-5 реплік) з однолітками.

 

 

 

 

Вступає в рольову гру.

 

 

 

 

Вживає етикетну лексику, слова звертання.

 

 

 

 

Розповідає напам’ять скоромовки, вірші, загадки.

 

 

 

 

Розповідає (3-4 речення) про себе, свою родину, дім (квартиру).

 

 

 

 

Описує когось, щось (за аналогією).

 

 

 

 

Розповідає за змістом малюнків.

 

 

 

 

Розповідає казки українською мовою.

 

 

 

 

Грає в дитячі ігри українською мовою.

 

 

 

 

             Вчитель        ________  ___________________________ (підпис, ПІБ)

Асистент вчителя  _________  _____________________  (підпис, ПІБ) 

 

Моніторинг навчальних досягнень з математики

_______________________________ (ПІ дитини), ______ класу,

дитини з особливими освітніми потребами,

після закінчення першого півріччя навчального року.

Форма проведення  усне опитування, письмова перевірка

Дата проведення _________________________

 

Характеристика особистих досягнень.

Очікувані результати навчання.

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою вчителя

Потребує уваги і допомоги

Відтворює послідовність чисел у межах сотні.

 

 

 

 

Порівнює числа в межах сотні.

 

 

 

 

Розрізняє парні й непарні числа.

 

 

 

 

Подає числа у вигляді суми розрядних доданків.

 

 

 

 

Додає і віднімає круглі числа.

 

 

 

 

Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел.

 

 

 

 

Обчислює усно зручним для себе способом.

 

 

 

 

Перевіряє правильність обчислень.

 

 

 

 

Коментує виконання обчислень.

 

 

 

 

Записує математичні твердження, подані в текстовій формі.

 

 

 

 

Називає компоненти додавання.

 

 

 

 

Називає компоненти віднімання.

 

 

 

 

Знаходить невідомі компоненти дії додавання.

 

 

 

 

Знаходить невідомі компоненти дії віднімання.

 

 

 

 

Користується інструментами для вимірювання величин.

 

 

 

 

Розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками.

 

 

 

 

Креслить відрізки заданої довжини.

 

 

 

 

Вимірює сторони геометричних фігур.

 

 

 

 

Обчислює довжину ламаної.

 

 

 

 

Розв'язує прості задачі.

 

 

 

 

Розв'язує складені задачі.

 

 

 

 

                  Вчитель        ________  ___________________________ (підпис, ПІБ)

Асистент вчителя  _________  _____________________  (підпис, ПІБ)

 

Моніторинг навчальних досягнень з предмета «Я досліджую світ»

____________________________________ (ПІ дитини), _______ класу,

дитини з особливими освітніми потребами,

після закінчення першого півріччя навчального року.

Форма проведення  усне опитування

Дата проведення _________________________

 

Характеристика особистих досягнень.

Очікувані результати навчання.

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою вчителя

Потребує уваги і допомоги

Виконує прості спостереження.

 

 

 

 

Описує явища живої і неживої природи.

 

 

 

 

Розповідає про себе, свою родину, клас, громаду.

 

 

 

 

Дбайливо ставиться до навколишнього середовища.

 

 

 

 

Розрізняє здорові і шкідливі звички. Дотримується здорового способу життя.

 

 

 

 

Пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі.

 

 

 

 

Дотримується правил поведінки, що засвідчують повагу до інших.

 

 

 

 

Доречно вживає слова чемності.

 

 

 

 

Надає допомогу, коли просять та звертаються по неї.

 

 

 

 

Розпізнає державні символи України.

 

 

 

 

Дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів.

 

 

 

 

Розпізнає зміни в живій та неживій природі.

 

 

 

 

Класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи.

 

 

 

 

             Вчитель        ________  ___________________________ (підпис, ПІБ)

Асистент вчителя  _________  _____________________  (підпис, ПІБ)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Воробйова Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Mostepaniuk Olha
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
1 квітня 2021
Переглядів
5393
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку