На допомогу вчителям,
які навчають дітей з особливими освітніми потребами у 2 класах.
Ці бланки допоможуть вчителям провести та оформити моніторинг навчальних досягнень учнів з ООП з української мови, читання, математики та «Я досліджую світ» у 2 класі.
Моніторинг навчальних досягнень з української мови
_____________________________________ (ПІ учня/учениці), _______ класу,
дитини з особливими освітніми потребами,
після закінчення __________ півріччя навчального року.
Форма проведення усне опитування, письмова перевірка
Дата проведення _________________________
Характеристика особистих досягнень. Очікувані результати навчання. |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує уваги і допомоги |
Правильно вимовляє звуки й слова української мови. |
|
|
|
|
Розрізняє голосні й приголосні, тверді й м’які звуки. |
|
|
|
|
Пише, дотримуючись гігієнічних і технічних норм. |
|
|
|
|
Списує слова, речення, текст. |
|
|
|
|
Правильно розміщує речення, заголовок і текст на сторінках зошита. |
|
|
|
|
Записує з голосу вчителя слова. |
|
|
|
|
Записує з голосу вчителя речення, тексти (45-50 слів). |
|
|
|
|
Поділяє слова на склади. |
|
|
|
|
Поділяє слова, використовуючи правила переносу слів. |
|
|
|
|
Складає і записує речення. |
|
|
|
|
Користується правилом написання великої літери на початку речення, в іменах і прізвищах людей, кличках тварин, назвах міст і сіл. |
|
|
|
|
Правильно інтонує речення різні за метою висловлювання. |
|
|
|
|
Логічно впорядковує деформований текст. |
|
|
|
|
Добирає заголовок із запропонованих. Добирає заголовки до малюнка, тексту. |
|
|
|
|
Вчитель ________ ___________________________ (підпис, ПІБ)
Асистент вчителя _________ _____________________ (підпис, ПІБ)
Моніторинг навчальних досягнень з читання
_______________________________________ (ПІ дитини), ______ класу,
дитини з особливими освітніми потребами,
після закінчення першого півріччя навчального року.
Форма проведення усне опитування
Дата проведення _________________________
Характеристика особистих досягнень. Очікувані результати навчання. |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує уваги і допомоги |
Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами нескладні за змістом і формою тексти. |
|
|
|
|
Правильно інтонує прості речення з огляду на розділові знаки. |
|
|
|
|
Визначає, називає персонажів художнього твору, виділяє серед них головного. |
|
|
|
|
Визначає за допомогою вчителя головну думку твору. |
|
|
|
|
Переказує невеликий прочитаний текст або його уривок. |
|
|
|
|
Відповідає на запитання у зв’язку з темами, що вивчаються; сам запитує. |
|
|
|
|
Відтворює діалог. |
|
|
|
|
Будує діалог (4-5 реплік) з однолітками. |
|
|
|
|
Вступає в рольову гру. |
|
|
|
|
Вживає етикетну лексику, слова звертання. |
|
|
|
|
Розповідає напам’ять скоромовки, вірші, загадки. |
|
|
|
|
Розповідає (3-4 речення) про себе, свою родину, дім (квартиру). |
|
|
|
|
Описує когось, щось (за аналогією). |
|
|
|
|
Розповідає за змістом малюнків. |
|
|
|
|
Розповідає казки українською мовою. |
|
|
|
|
Грає в дитячі ігри українською мовою. |
|
|
|
|
Вчитель ________ ___________________________ (підпис, ПІБ)
Асистент вчителя _________ _____________________ (підпис, ПІБ)
Моніторинг навчальних досягнень з математики
_______________________________ (ПІ дитини), ______ класу,
дитини з особливими освітніми потребами,
після закінчення першого півріччя навчального року.
Форма проведення усне опитування, письмова перевірка
Дата проведення _________________________
Характеристика особистих досягнень. Очікувані результати навчання. |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує уваги і допомоги |
Відтворює послідовність чисел у межах сотні. |
|
|
|
|
Порівнює числа в межах сотні. |
|
|
|
|
Розрізняє парні й непарні числа. |
|
|
|
|
Подає числа у вигляді суми розрядних доданків. |
|
|
|
|
Додає і віднімає круглі числа. |
|
|
|
|
Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел. |
|
|
|
|
Обчислює усно зручним для себе способом. |
|
|
|
|
Перевіряє правильність обчислень. |
|
|
|
|
Коментує виконання обчислень. |
|
|
|
|
Записує математичні твердження, подані в текстовій формі. |
|
|
|
|
Називає компоненти додавання. |
|
|
|
|
Називає компоненти віднімання. |
|
|
|
|
Знаходить невідомі компоненти дії додавання. |
|
|
|
|
Знаходить невідомі компоненти дії віднімання. |
|
|
|
|
Користується інструментами для вимірювання величин. |
|
|
|
|
Розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками. |
|
|
|
|
Креслить відрізки заданої довжини. |
|
|
|
|
Вимірює сторони геометричних фігур. |
|
|
|
|
Обчислює довжину ламаної. |
|
|
|
|
Розв'язує прості задачі. |
|
|
|
|
Розв'язує складені задачі. |
|
|
|
|
Вчитель ________ ___________________________ (підпис, ПІБ)
Асистент вчителя _________ _____________________ (підпис, ПІБ)
Моніторинг навчальних досягнень з предмета «Я досліджую світ»
____________________________________ (ПІ дитини), _______ класу,
дитини з особливими освітніми потребами,
після закінчення першого півріччя навчального року.
Форма проведення усне опитування
Дата проведення _________________________
Характеристика особистих досягнень. Очікувані результати навчання. |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує уваги і допомоги |
Виконує прості спостереження. |
|
|
|
|
Описує явища живої і неживої природи. |
|
|
|
|
Розповідає про себе, свою родину, клас, громаду. |
|
|
|
|
Дбайливо ставиться до навколишнього середовища. |
|
|
|
|
Розрізняє здорові і шкідливі звички. Дотримується здорового способу життя. |
|
|
|
|
Пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі. |
|
|
|
|
Дотримується правил поведінки, що засвідчують повагу до інших. |
|
|
|
|
Доречно вживає слова чемності. |
|
|
|
|
Надає допомогу, коли просять та звертаються по неї. |
|
|
|
|
Розпізнає державні символи України. |
|
|
|
|
Дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів. |
|
|
|
|
Розпізнає зміни в живій та неживій природі. |
|
|
|
|
Класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи. |
|
|
|
|
Вчитель ________ ___________________________ (підпис, ПІБ)
Асистент вчителя _________ _____________________ (підпис, ПІБ)