Гра «Мисливці за привидами»
Гравець влучає у привидів, які з'являються на екрані. За це нараховуються очки. Ціль гри - отримати якнайбільший рахунок за певний час.
Крок 1. Створення привида.
-
Створіть новий проект у Scratch.
-
Видаліть спрайта Кіт і змініть тло (фон).
-
Додайте новий об'єкт Привид (Фантазії).
-
Щоб привид міг рухатися, додайте лише для цього об'єкта змінну під назвою «Швидкість» (вкладка Величини).
-
Зніміть позначку поряд з блоком швидкості, щоб він не відображався на сцені. Ми використаємо змінну, щоб мати змогу змінювати швидкість руху привида впродовж гри.
-
Привид повинен почати рухатись із початком гри, тож створимо для нього такий скрипт:
-
Щоб привид перестав зупинятись, нам необхідно прописати скрипт руху по іншій траєкторії після того, як він досягне краю екрану. Це робиться за допомогою блоку «якщо на межі, відбити».
-
Виберіть «тип обертання» у полі властивостей для спрайта.
Крок 2. Створення ефекту раптової появи і раптового зникнення привида. Зробимо ми це за допомогою скрипта, що виконується одночасно із скриптом, у якому прописано рух привида. Цей новий скрипт пропише зникнення привида з екрану у випадковий момент час, появу його на екрані у випадковий момент часу і постійне повторення цих дій.
Спробуйте! Змінювати діапазон випадкових чисел. Що відбувається, коли ви вибираєте дуже великі чи дуже маленькі числа?
Крок 3. Створення ефекту зникнення привида при кликанні на ньому. Після кликання на спрайт привида він повинний зникнути під звуковий супровід.
Протестуйте гру. Натисніть на зелений прапорець.
Крок 4. Створення рахунку і таймера для гри. Скористаємось змінними «Кількість» і «Час».
-
Створіть нову змінну «Кількість» для всіх спрайтів та змініть скрипт для привида так, щоб ця змінна збільшувалась на 1 при кліку на ньому.
-
Виділіть об'єкт Сцени і створіть нову змінну «Час». Створіть новий скрипт (для сцени), який виконується при натисканні значка із зеленим прапорцем, і передбачає установку таймера на 30 секунд і установку кількості на 0. Потім використайте команду «повторювати до». Поки таймер не дійде до 0, тоді для завершення гри скористайтесь командою «зупинити все».
Протестуйте гру. Натисніть на зелений прапорець.
Крок 5. Додайте більше привидів у гру.
-
Створіть дублікат привида, натиснувши праву кнопку мишки на об'єкті (команда «Дублювати»).
-
Для кожного привида змініть розмір і розташуйте їх в різних місцях екрану.
-
Змініть змінну швидкості, щоб вони літали з різною швидкістю.
-
Подбайте про те, щоб привиди не рухались по екрану всі разом.
Проєкт завершено, можна насолоджуватись грою!