Матеріал до уроку "Створення ігрового проєкту"

Про матеріал
Розробка ігор в середовищі програмування Scratch. Технологічна карта до гри "Мисливці за привидами"
Перегляд файлу

Гра «Мисливці за привидами»

Гравець влучає у привидів, які з'являються на екрані. За це нараховуються очки. Ціль гри - отримати якнайбільший рахунок за певний час.

C:\Users\Home\Desktop\Гра\Безымянный9.png

Крок 1. Створення привида.

  1. Створіть новий проект у Scratch.
  2. Видаліть спрайта Кіт і змініть тло (фон).
  3. Додайте новий об'єкт Привид (Фантазії).

C:\Users\Home\Desktop\Гра\Безымянны1й.png
 

  1. Щоб привид міг рухатися, додайте лише для цього об'єкта змінну під назвою «Швидкість» (вкладка Величини).
  2. Зніміть позначку поряд з блоком швидкості, щоб він не відображався на сцені. Ми використаємо змінну, щоб мати змогу змінювати швидкість руху привида впродовж гри.

C:\Users\Home\Desktop\Гра\Безымянны2й.png

  1. Привид повинен почати рухатись із початком гри, тож створимо для нього такий скрипт:

C:\Users\Home\Desktop\Гра\Безымянны3й.png

  1. Щоб привид перестав зупинятись, нам необхідно прописати скрипт руху по іншій траєкторії після того, як він досягне краю екрану. Це робиться за допомогою блоку «якщо на межі, відбити».

C:\Users\Home\Desktop\Гра\Безымянны4й.png

  1. Виберіть «тип обертання» у полі властивостей для спрайта.

C:\Users\Home\Desktop\Гра\Безымянны4й.png

Крок 2. Створення ефекту раптової появи і раптового зникнення привида. Зробимо ми це за допомогою скрипта, що виконується одночасно із скриптом, у якому прописано рух привида. Цей новий скрипт пропише зникнення привида з екрану у випадковий момент час, появу його на екрані у випадковий момент часу і постійне повторення цих дій.

C:\Users\Home\Desktop\Гра\Безымянны5й.png

Спробуйте! Змінювати діапазон випадкових чисел. Що відбувається, коли ви вибираєте дуже великі чи дуже маленькі числа?

 

Крок 3. Створення ефекту зникнення привида при кликанні на ньому. Після кликання на спрайт привида він повинний зникнути під звуковий супровід.

C:\Users\Home\Desktop\Гра\Безымянны5й.png

Протестуйте гру. Натисніть на зелений прапорець.

 

Крок 4. Створення рахунку і таймера для гри. Скористаємось змінними «Кількість» і «Час».

 

  1. Створіть нову змінну «Кількість» для всіх спрайтів та змініть скрипт для привида так, щоб ця змінна збільшувалась на 1 при кліку на ньому.

  1. Виділіть об'єкт Сцени і створіть нову змінну «Час». Створіть новий скрипт (для сцени), який виконується при натисканні значка із зеленим прапорцем, і передбачає установку таймера на 30 секунд і установку кількості на 0. Потім використайте команду «повторювати до». Поки таймер не дійде до 0, тоді для завершення гри скористайтесь командою «зупинити все».

Протестуйте гру. Натисніть на зелений прапорець.

 

Крок 5. Додайте більше привидів у гру.

  1. Створіть дублікат привида, натиснувши праву кнопку мишки на об'єкті (команда «Дублювати»).
  2. Для кожного привида змініть розмір і розташуйте їх в різних місцях екрану.
  3. Змініть змінну швидкості, щоб вони літали з різною швидкістю.
  4. Подбайте про те, щоб привиди не рухались по екрану всі разом.

C:\Users\Home\Desktop\Гра\Безымянный8.png

Проєкт завершено, можна насолоджуватись грою!

zip
Додано
8 листопада 2023
Переглядів
224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку