Матеріал до уроку узагальнення знань з теми "Значення слова".

Про матеріал
Завдання до уроків рідної мови допоможуть здобувачам освіти повторити, узагальнити, систематизувати знання з теми "Значення слова", удосконалити вміння та навички. Доречно використати при підготовці до діагностичної роботи з даної теми.
Перегляд файлу

1

Запиши сполучення слів у дві колонки.

Гострий погляд,  гострий ніж, танцюють діти, танцюють листочки, лагідний вітерець, лагідна матуся. 

Пряме значення                                Переносне значення

850205f4c2f3a7d6bc1ef4c4c778be20.png

   

2

Утвори за поданими малюнками сполучення слів з переносним значенням і запиши.

af069620-69c0-4462-8752-d92f0ca7e736.png    Стежка (що робить?) _______________________ .

6ce50e90-0443-4cd1-bc1e-8fd00f58d6c1.png     Вітер (що робить?)_____________________ .

                              Дерево (що робить?) _______________________ .

   

3

Розглянь малюнки. Запиши одне слово, що їх називає.

ce5d01de6f95466c08c4f0ba52f2b446.png    07fe5141431548a37e251e8923561aba.png                      b73bf5abfae74fe8b1edda0aee958ab9.png

Склади і запиши з цим словом два речення, щоб у кожному записане слово мало  інше значення.

850205f4c2f3a7d6bc1ef4c4c778be20.png

 

   

4

Опиши предмети протилежними за значеннями словами. Запиши пари цих слів.

850205f4c2f3a7d6bc1ef4c4c778be20.png

bae324d8-bb49-4d9e-86fb-116661c6b7e1.png                                       8ffba288-0683-4ef3-9796-859ac67acefd.png                                             6e079789-feb0-4385-9103-f7a7e5d32047.png                  

   

5

Вибери серед поданих слів близькі за значенням і з’єднай їх.

              веселий                             сумний

              спокійний                           мирний

              засмучений                       радісний

   

6

 Опиши  лисичку.

e0cf973323ba3eefc7b2d68b080dbc7b.jpg

850205f4c2f3a7d6bc1ef4c4c778be20.png

   

7

     Прочитай текст про дивака. Встав пропущені слова. 

У дивака  великі вуха, як у _________________.  Хвіст (який?)_________, як у________________.   Ноги (які?)___________ , як у __________.

   

8

 Встав у текст пропущені слова ввічливості.

______________________________, пане  Водяничок.

Скажіть, _______________ , як пройти до лісу?

_____________ Вам, пане Водяничок.

   

9

 Встав пропущені слова.  

Камбала, оселедець, лосось - це _______________ .

Сонечко, ___________________________ - це комахи.

   

 

 

 

docx
Додано
15 листопада
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку