1 |
Запиши сполучення слів у дві колонки. Гострий погляд, гострий ніж, танцюють діти, танцюють листочки, лагідний вітерець, лагідна матуся. Пряме значення Переносне значення
|
|
2 |
Утвори за поданими малюнками сполучення слів з переносним значенням і запиши. Стежка (що робить?) _______________________ . Вітер (що робить?)_____________________ . Дерево (що робить?) _______________________ . |
|
3 |
Розглянь малюнки. Запиши одне слово, що їх називає.
Склади і запиши з цим словом два речення, щоб у кожному записане слово мало інше значення.
|
|
4 |
Опиши предмети протилежними за значеннями словами. Запиши пари цих слів.
|
|
5 |
Вибери серед поданих слів близькі за значенням і з’єднай їх. веселий сумний спокійний мирний засмучений радісний |
|
6 |
Опиши лисичку.
|
|
7 |
Прочитай текст про дивака. Встав пропущені слова. У дивака великі вуха, як у _________________. Хвіст (який?)_________, як у________________. Ноги (які?)___________ , як у __________. |
|
8 |
Встав у текст пропущені слова ввічливості. ______________________________, пане Водяничок. Скажіть, _______________ , як пройти до лісу? _____________ Вам, пане Водяничок. |
|
9 |
Встав пропущені слова. Камбала, оселедець, лосось - це _______________ . Сонечко, ___________________________ - це комахи. |
|