Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо і поважно вітається з іншими дітьми, розповідає про свій настрій, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, які зазвичай готує педагог, щоб представити навчальні завдання дня.
Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Педагоги визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті дітей і присвячують 15–25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі.
На мою думку, дітям легко буде розповісти про свій настрій і почуття у віршованій формі. А картка з відповідним малюнком продемонструє, що відчуває учень. Картки рекомендую надрукувати на цупкому папері.
Додатково виготовити “кишеньки настрою”, куди учні можуть розміщати свої сигнальні картки.
Матеріали для Ранкових зустрічей
Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо і поважно вітається з іншими дітьми, розповідає про свій настрій, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, які зазвичай готує педагог, щоб представити навчальні завдання дня.
Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Педагоги визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті дітей і присвячують 15–25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі.
На мою думку, дітям легко буде розповісти про свій настрій і почуття у віршованій формі. А картка з відповідним малюнком продемонструє, що відчуває учень. Картки рекомендую надрукувати на цупкому папері.
Додатково виготовити “кишеньки настрою”, куди учні можуть розміщати свої сигнальні картки.
Використані матеріали:
1. https://pixabay.com/ru/users/CJR1977-4768477/
2.http://nus.org.ua/articles/rankova-zustrich-shho-tse-i-navishho/