Мета і задачі:
- формувати національну свідомість, відчуття належності до рідної землі, народу;
- формувати позитивні моральні якості;
- виховувати патріотичні почуття;
- виховувати естетичні почуття;
Очікувані результати:
- поглибити та систематизувати знання студентів про традиції і звичаї українців;
- розвивати творчі здібності студентів. Інформація про досягнення:
- підготовлена презентація до програми, студентами проведена робота з вивчення народних традицій українців;
- підготовлені національні костюми у сучасному стилі, пісні, танці.
Нікопольський медичний коледж
Сценарій заходу
«Українкою я народилася»
Підготувала заступник директора з виховної роботи
Коник Л. П.
2018 рік
Мета і задачі:
Очікувані результати:
Інформація про досягнення:
Форма проведення : конкурсно-розважальна програма.
Обладнання: презентація, записи пісень: «Україна – моя земля», «Українкою я народилася», «Файна Украйна», «Дівоча коса», українська мелодія для демонстрації одягу, мелодії для номерів учасниць конкурсу, метр для вимірювання довжини волосся, конверт із запитаннями до «Інтелектуального» конкурсу , квіти для складання букетів, костюми для демонстрації моделей одягу.
План проведення заходу:
1. Конкурс «Візитка»
2. «Інтелектуальний» ( знання народних традицій)
3. «Квіти, квіти – чаруюсь я вами ( складання букету з квітів)
4. «Талант»
5.«Демонстрація моделей одягу»
3. Оцінювання і нагородження учасників програми
Хід заходу:
Звучить пісня «Україна – моя земля»
Ведучий 1. Україна – наша Батьківщина, земля наших предків, край прекрасних людей. Але знову і знову хочеться говорити про дівочу українську вроду. Що не кажіть - а Україна славиться красунями.
Ведучий 2. В усі віки українським дівчатам були притаманні неповторна врода, світлий розум, працьовитість, ввічливість, багата фантазія і, звичайно ж, велика любов і повага до рідного краю.
Звучить пісня «Українкою я народилася»
Ведучий 1. А якою є сучасна україночка? Чи зберігає та шанує традиції і звичаї нашого народу?
Увага! Увага! В коледжі проводиться конкурс «Українкою я народилася ».
Оцінювати наш конкурс будуть представники сильної половини людства – та наймудріші жінки нашого закладу
Ведучий 2:1. Директор Капінус В. А.
2. Заст. директора з навчальної частини Футрак Н. О..
3. Зав відділенням Траханова Т. І.
4. Зав бібліотекою Сєрікова Л. М.
5. Студентка 3 курсу Бойко Ольга
Ведучий 1: Найдостойніші серед чарівних дівчат будуть змагатися сьогодні. Давайте познайомимося з нашими конкурсантками.
Перший конкурс «Візитка».
Ведучий 2. Першою з являється перед нами – артистична і щира українка – …(виступ)
Ведучий 1. Зустрічайте україночку з групи….– дівчину з родзинкою – …..(виступ)
Ведучий 2. У ….групі навчається славна Дюймовочка - …..(виступ)
Ведучий 1.Група ….. пишається, що має вибухову, життєрадісну чорноброву дівчину – ….(виступ)
Ведучий2: Зустрічайте милу, ніжну, таких раніше купували на вагу золота….(виступ)
Ведучий1: Нехай місяць із зорями дивиться у воду, а я гляну задивлюся на дівочу вроду. На сцені …...(виступ)
Ведучий 1. Журі оцінює учасниць, а ми продовжуємо програму.
Ведучий 2: Слово надаємо нашому шановному журі
Ведучий 1. Українська дівчина завжди славилася своїм розумом, кмітливістю та винахідливістю.
Другий конкурс – інтелектуальний.
Конкурс «Інтелектуальний»( конверт із питаннями)
(у ніч на Івана Купала)
(Язиката Хвеська)
Не сіяна, не саджена,
Хто доторкнеться,
Той обпечеться.
(Кропива)
8.Ніде не купиш,
На вагах не зважиш,
Сам здобуваєш,
У комору складаєш.
(Знання)
Ведучий 1:. Кожна українка завжди мала і має потяг до прекрасного. Вона не лише розумна, дотепна, гарна господиня, але й вміє гарно прибрати своє житло та гостей розвеселити.
Чуєш, пахощі в нашім дворі?
Квіти розквітли в ранковій порі.
Тут на світанку сам дощик ходив,
Квіти чудесні від сну розбудив.
Ведучий 2: Отож, як ви вже здогадались наступний конкурс «Квіти, квіти – чаруюсь я вами»на кращу квіткову композицію. (Дівчата, з підібраних квітів, повинні створити композицію, дати їй назву, пояснити).
Звучить пісня «Файна Украйна»
Ведучий 1: Поки трудяться наші дівчата для нас співає…\
Ведучий 2:Слово надаємо конкурсанткам.
Ведучий 1:Давайте послухаємо наше шановане журі.
Ведучий1: Талановиті наші дівчата. Їх імена знає весь світ.
Ведучий 1. Знову і знову хочеться говорити про дівочу українську красу.
Українська дівчина... В кожному її слові живе українська мова. Її незнищенна краса. В ній є щось від прозорості гірського потоку.
Українська красуня - неодмінно "прямесенька як стрілочка, з чорними бровами, як шнурочки, карими очима, рожевим, як панська рожа, личком, і з зубками, ніби ниточку нанизаними, з довгими та чорними косами, з шиєю білою, ніби з крейди виструганої".(Квітка-Основ'яненко, "Маруся").
Ведучий 2. З давніх-давен в Україні символом дівочої чесності, працьовитості, охайності була дівоча коса. Колись в українських родинах існував непорушний звичай: вставши, дівчина повинна була насамперед «навести лад» на своїй голові, а саме – вмитися, розчесатися і заплести коси.
Тримай (дає сантиметрову стрічку). Зараз ми будемо визначати переможницю конкурсу «Найдовша коса»
Запрошуємо на сцену красунь, які мають довге волосся.
Звучить пісня «Дівоча коса»..
Ведучі вимірюють довжину коси, записують.
Ведучий 1: Зараз ми оголосимо вам результати замірів…
Ведучий 2: Перемагає в цьому конкурсі…..Тепер ми будемо знати,що найдовше волосся у нашому коледжі у ….
Ведучий 1:, Вручаємо переможниці приз – шампунь.
Ведучий 1 Українські дівчата – особливий феномен. Він немає аналогів у всьому світі.
Ведучий2: Українка мила, привітна, скромна, трохи мрійлива і обов язково талановита.
Ведучий 1: Наступний конкурс – конкурс талантів.
Ведучий 2: Українська пісня! Хто не був зачарований нею! Вона багата мелодією, безмежною широтою і красою образів.
Для вас співає наша конкурсантка…..
Ведучий 1. Побачити ти українську вдачу й вроду можна саме в танці. Адже в ньому проявляється характер українського народу.
Ведучий 2: Для вас танцює …….
Ведучий 1: У поемі «Маруся Чурай» читаємо : "Ото як вийде Маруся, як заграє брівками, очима стрельне туди й сюди, як тупне каблучками з мідними підківками, І сняться хлопцям придане горою, комори, скрині, лантухи. Вози.
Ведучий 2: Для вас танцює ….
Ведучий 1 :Українська пісня невмируща, задушевна, як і сама українська мова, яку так чудово називають солов їною.
Ведучий 2: Для вас співає чарівна україночка…..
Ведучий1:Справжні танцюристки наші дівчата.
Ану дівчата, гайда танцювати.
Ведучий 2: Для вас танцює ….
Ведучий 1: Слово надається журі.
Ведучий 2. Журі високо оцінило видумку, вміння, дотепність, артистичність наших дівчат. А поки наші дівчата перепочинуть, послухайте пісню.
Звучить пісня
Ведучий 1. Справжні україночки… Радує й надихає те, що у веремії сьогоднішнього життя кожна представниця прекрасної статі прагне не втратити привабливості, елегантності, не втратити свого шарму: гармонійно підібрати прикраси, головний убір, блузу, яка завжди підкреслює жіночність, гарно окреслює статуру. А витончена вишивка - наше давнє й завжди сучасне мистецтво свідчить про невмирущість українських традицій.
Ведучий 1: Природна грація, вишуканий смак,– усе це властиве нашим дівчатам.
Ведучий 2 : "Мода-2018" - таку назву має наступний конкурс.
Наші конкурсантки продемонструють моделі сучасного національного одягу.
Ведучий1: І хоча вбрання дівчат – не творіння рук відомих кутюр є, ми переконані , що вам вони сподобаються.
Ведучий 2: Зустрічайте справжніх українок, красунь Нікопольського медичного коледжу !
ЗВУЧИТЬ МЕЛОДІЯ. Дівчата демонструють моделі сучасного українського одягу.
Ведучий 1. Отже, є на Україні справжні красуні, талановиті, артистичні, співучі, гарні господині.
Ведучий 2: Сподіваємось, що вони прославлять, і на весь світ наші національні і культурні традиції, і красу української Берегині!
Ведучий1:То ж бажаємо вам, красуні,
Чистих рос,
Пречистої думки,
Краси і вроди,
Як квіту у вінках.
Ведучий 2: На сцену для підведення підсумків конкурсу запрошується директор коледжу…
(Нагородження учасниць).
Звучить пісня «Я - українка»
Список використаної літератури:
1.Інтернет – ресурси
2. Бондарчук Г. М. Тимочків М. М. Виховні години: на допомогу класному керівнику. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2013.
3. Виховні години для сучасних дітей: упоряд. :Л. Шелестова, Н. Чиренко. – К.: Шк. Світ, 2014.