Матеріали для сценарію свята "Вручення "Свідоцтв про неповну базову освіту" 9-тикласникам

Про матеріал

Розробка містить гумористичні елементи виступу дев'ятикласників на святі вручення їм "Свідоцтв про неповну базову середню освіту": слова перероблених пісень на відомі мелодії, сценки та подяки вчителям. Матеріали можуть бути використані класними керівниками чи творчою групою вчителів при розробці сценарію даного свята.

Перегляд файлу

Звернення дев’ятикласників до вчителів.

Пункт 1.   Від тих хто має намір поступити і покинути школу.

       Шановні вчителі!

      Зітхніть полегшено: нарешті ми вийдемо із школи і не будемо вас мучити своїми запитаннями, запізненнями, невиконаними домашніми завданнями і непристойним виглядом, а будемо лише із щирою посмішкою вітатися з вами при зустрічі!

       Згадуйте про нас тільки хороше, бо, погодьтеся, не такі ми вже й погані! Крім того ви, як освічені люди, розумієте, що приємні спогади  додають енергії та снаги, а неприємні – навпаки: забирають силу і послаблюють імунітет організму.

Пункт 2.   Від тих, хто прийде навчатися в 10 клас.

1. Радійте тому, що ми лишаємось, бо якби всі поступили, то в школі

не вистачало б одного класу, а у вас – годин, зарплати і.... проблем!

2. При спілкуванні з нами, особливо при виставленні оцінок, не забувайте, що скоро ми закінчимо школу і станемо лікарями, продавцями, трактористами. А вам треба буде періодично і лікуватися, і скуплятися, і огороди орати!

3. Не говоріть голосно на перших уроках, бо наші відкриті очі зовсім не свідчитимуть про те, що ми не спимо.

4. Не вимагайте від нас ідеального знання своїх предметів. Ви відверто і реально признайтеся самі собі: а чи воно все оте нам треба?

5. Навчіться не загострювати свою увагу на дівчачих міні-спідницях, міні-майках та додаткових сережках у вухах і носах, адже у всіх вас підростають такі ж, як і ми, доньки або внучки.

6. Будьте оптимістами і щиро вірте в те, що коли ми закінчимо школу, всі учні після нас обов’язково будуть слухняними, вихованими і розумними!

 З повагою – випускники 9 класу.

Пісня під мелодію «Смуглянки»

1.  Як давно було те, друзі, коли всіх нас перший раз

Мами й тата, ще маленьких, привели у перший клас.

Ніби й часу небагато з того дня, як привели,

А ось вже «Свідоцтва про освіту» нам дали.

Приспів:

А тепер ми маєм вибір, що робить:

Вчиться в школі чи в «Суворовське» вступить,

Чи в Полтаву, чи може в Київ, де будуть далі нас учить

 

       2.Скільки знань нових у школі  з різних ми наук взяли,

        про абзац, тире й апостроф, про кути й гіперболи,

        що таке кислоти й солі, ким був Ньютон, ким Пастер,

       й  рахувати гроші вмієм точно ми тепер.

       Приспів(той же).

 

 

Пісня під мелодію «Как здорово, что все мы здесь сегодня собрались».

 

1.Позаду 9 років життя у рідній школі.

Вже юність на порозі й для декого із нас

Прощальним буде спомин про друзів класних коло,

Про те, як закінчився для нас дев’ятий клас.

 

2.Коли життя доросле у вир проблем закрутить,

Згадаємо не раз ми дитинство золоте,

Коли були від всього захищені батьками

Які ж були щасливі й не знали ми про те.

 

 

3.Учителям доземно ми вклонимось сьогодні

Й «Спасибі щире, - скажем – за людяність й знання!

Ми будем жить по честі й по совісті, як зможем

Й не «прощавайте» - скажем – а «до побачення».

 

                  Пісня під мелодію «Дай кума»    (хлопці)

 

1.Як згадати, ніби вчора в 1клас вступили ,

 а сьогодні  про освіту свідоцтва вручили

 

  Приспів: Ой, хлопці, це ж нам можна поступати,

                   як не вдасться поступити - прийдемо в 10-ий

                   Прийдемо й будемо вчитися щосили,

                   То ж моліться, вчителі, щоб ми поступили

 

             2.Теореми, аксіоми, індіанці майя –

             нам набридли за ці роки, як редька гіркая

 

      Приспів: Фізику, алгебру, ОБЖ і мову –

                        хіба ж можна все вмістить в голову здорову

                        Вчилися досхочу, як дуже хотілось.

                        Пролетіло 9 років-школа вже скінчилась

      Приспів: Ой, хлопці, це ж нам можна поступати,

                       як не вдасться поступити - прийдемо в 10-ий

                       Прийдемо й будемо вчитися щосили,

                       То ж моліться, вчителі, щоб ми поступили

 

 

                  Пісня під мелодію «Видно не судьба»    (дівчата)

1. 9 років ми, 9 років ми  в школі вчилися,  в школі вчилися.

     І сьогодні тут всім свідоцтва нам вже вручилися, вже вручилися

 

Приспів:

  Мабуть доля це,  мабуть доля це, мабуть треба так, мабуть треба так,

  Комусь поступать, комусь поступать, а комусь іти у 10 клас.

 

      2.  Ми 2роки ще, ми 2роки ще, вдома поживем, вдома поживем,

         На очах батьків, з їх підтримкою, трішки підростем, трішки підростем

 

Приспів: 

       У 2тисячі 19-ім школу скінчимо, повивчаємось,

       заміж вийдемо, в дім батькам зятів поприводимо,  поприводимо.

Приспів:  

      Ну а поки що ми 2роки ще, вдома поживем, вдома поживем,

      На очах батьків, з їх підтримкою, трішки підростем, трішки підростем

 

                               Сценка «Анекдот про блоху»

  1.Найбільшим випробуванням для нас за час навчання  стала здача ДПА. 

 2. Колись це називалося просто – екзамени, іспити, а тепер – урочисто і загрозливо –державна підсумкова атестація.

  3.Важко було готуватися, нелегко здавати

4.А ти не говори за всіх – мені готуватися і справді важко було, але здавати після такої ретельної підготовки було чисто технічною справою

5. А мене старшокласники навчили як можна, вивчивши лише одне питання, здати екзамен з біології.

6.Це, мабуть, анекдот про блоху, то його мало не на кожному випускному розказують.

7.Так наші ж батьки або вже забулись, або не чули, то не гріх і нам розповісти. Давай, ділись цінним досвідом.

5.Інструкція така: вивчаєш дуже детально все про блоху. Витягаєш білет, а там питання: «особливості біології блохи», і ти, як професорша розказуєш: «Блоха – це комаха з повним перетворенням. Вона є ектопаразитом ссавців та  птахів. Її ротовий апарат колюче-сисного типу, а кровоносна система незамкнена і не виконує дихальної функції» Ну і так далі.

8.А якщо тобі попадається питання про корову, а не про блоху?

5.Елементарно. Слухайте: Корова – це копитна рогата тварина, що вкрита шерстю. А якщо в неї є шерсть, то обовязково є блохи. А блоха – це комаха –ектопаразит ссавців та птахів…..

9.Ну добре про корову тоже викрутишся. А якщо про рибу буде питання, тоді як?

5.Без проблем: риби – це водні тварини, що вкриті лускою. Але якби в них була не луска, а шерсть, то в них би були блохи, а блоха – це …

10.Прикольно. От тільки погано, що екзамен з біології ми здавали письмовий, в тестовій формі. А якби був усний, то можливо анекдот про блоху комусь і допоміг би…

                                Пісня під мелодію  «Розовий вечер»

І.Сьогодні в нашій школі справжнє свято 

 В батьків в очах непрохана сльоза

Тут наші рідні й друзів так багато,         

Учителі, директор ти і я.

Переплелися разом сум і радість,

 І всі вже нас пробачили за все

Й повірте в те, що вже  ні за що на світі  

 Нам не забути цей,  червневий світлий день.

Приспів:

Хай в наші долі стукає юність,  радість й кохання

Літо попереду, та ще весна в нашім житті.

Хай всі надії збудуться в нас, хай памятають довго наш клас,

Більше не будем разом  усі.

ІІ. Не будем більше  разом на уроках   

 За партами сидіть і твір писать

Удвадцятьох не будем заважати 

Учителям уроки їх читать

В 10-ий клас   хоч як би там не сталось 

Нас менше, ніж в 9-тий прийде  клас

Сьогодні ми з дитинством попрощались:

 Запамятайте нас, і згадуйте про нас.

Приспів:  (той же)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Недавній Валерій Миколайович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
1194
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку