Матеріали для виховної роботи "Структурно-логічні схеми виховного процесу"

Про матеріал

Матеріал на допомогу класним керівникам для організації роботи з класним колективом.

Перегляд файлу

            

                                                                                    КЛОЧКО А.Є.

 

 

            НА ДОПОМОГУ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ

 

СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНІ СХЕМИ ВИХОВНОГО ПРOЦЕСУ

 

                         http://stroydisine.ptu.org.ua/images/emblema__1.gif

 

МЕТА ВИХОВНОЇ РОБОТИ:

Виховання у дітей високих інтелектуально-духовних інтересів і запитів, ціннісних поглядів, орієнтацій та переконань, створення таких умов, які сприяли б розвитку дитини через національні цінності.

 

 

Завдання виховного процесу:

 

  • Формування національної свідомості, любові до рідної землі, родини;
  • Виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування нею власної світоглядної позиції;
  • Формування духовного світу дитини засобами інтеграції всіх ланок розвивального процесу на основі виробленого досвіду народної і наукової педагогіки;
  • Формування основ світогляду, цілісного бачення навколишнього світу і самих себе, свого місця та ролі в природі, суспільстві;
  • Створення умов для реалізації фізичних, естетичних, моральних і духовних можливостей кожної дитини;
  • Орієнтувати пізнавальну та практичну діяльність на ознайомлення з кращими надбаннями національної культури;
  • Віддавати перевагу активним та інтерактивним формам  співпраці з учнями; поєднувати практичну діяльність з науково-пізнавальною та творчо-пошуковою діяльністю;
  • Сприяти формуванню позитивної «Я-концепції», вмінню цінувати себе  як унікальну і неповторну особистість, здатну до саморозвитку і самовиховання;
  • Розвивати та вдосконалювати  структуру учнівського самоврядування.

 

 

 

 

               Основні принципи виховної роботи:

 

  •     колектив - «живий організм, котрий тому й організм, що має органи, що там є повноваження, відповідальність, співвідношення частин, взаємозалежність» (А.С. Макаренко);
  •     відповідальна залежність, прагнення до спільного успіху, формування духовних прагнень та інтере­сів - показник вихованого колективу;
  •     основне завдання - створити сприятливі, комфортні умови перебування кожного учня у класному колективі;
  •     лише свідоме виконання своїх обов'язків, вимог стимулюють учнів до активної діяльності;
  •     організація колективних творчих справ - засіб, що сприяє самовираженню, прояву творчості, ініціативи учнів;
  •     обов'язкова участь кожного учня у житті колек­тиву;
  •     інтелектуальна, ідейно-виховна, навчально-тру­дова, самодіяльно-творча, ігрова діяльність повинна бути обов'язково цілеспрямованою, мати чітку і конкретну мету.

 

 

 

 

 

 

Виховні технології, що сприяють формуванню особистості

 

 

                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                    

           

    

 

                        ФОРМИ І МЕТОДИ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                             

 

                        МОДЕЛЬ  ВИХОВНОЇ  СИСТЕМИ  КЛАСУ

Провідна ідея –

формування інтелектуальної, творчої особистості, патріота, громадянина з активною життєвою позицією, що сповідує гуманістичні та демократичні цінності, здатної до саморозвитку та успішної самореалізації у сучасному суспільстві

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

АКТИВНА  ЖИТТЄВА  ПОЗИЦІЯ,  ПОВАГА  ДО  ЗАКОНУ, 

ПОВАГА  ДО ЛЮДИНИ,  НАЦІОНАЛЬНІ  ЦІННОСТІ

  

 

 

РЕЗУЛЬТАТ

   

 IНДИВІДУАЛЬНІСТЬ – САМОСТІЙНІСТЬ – САМОВДОСКОНАЛЕННЯ   

САМОВИХОВАННЯ  - ТВОРЧІСТЬ  -  УСПІШНІСТЬ                                                                          

 

 

 

  • згуртованість учнівського колективу;
  • комфортний  психологічний мікроклімат, емоційна насиченість життя класу;
  • цілісний розвиток особистості, формування гуманізму, розвиток творчих здібностей кожного;
  • відчуття власної значимості у колективі та суспільстві

 

 

 

 

 

 

 

Забезпечення умов для самореалізації особистості в рамках проекту «Крок до успіху», реалізуючи розвиток «Я-КОНЦЕПЦІЇ  ОСОБИСТОСТІ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    СТВОРЕННЯ  ТРАЄКТОРІЇ  УСПІХУ  ОСОБИСТОСТІ  І КОЛЕКТВУ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ФОФО

я

 

 

  •      Я-повідомлення;
  •      позитивна доктрина;
  •      безумовні норми;
  •      ситуація успіху;
  •      створення проекту

саморозвитку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОСНОВНІ  СКЛАДОВІ  ЕФЕКТИВНОЇ  ВИХОВНОЇ  РОБОТИ  КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         Завдання учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         Структура    самовиховання   особистості

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                ЗРАЗОК  ПОРТФОЛІО  УЧНЯ

 

 

Фото

 

Прізвище_________________________

Ім’я______________________________

По-батькові_______________________

Дата народження__________________

Школа____________________________

Клас______________________________

 

 

 

 

 

Період, за який представлені  матеріали:

з «____»__________________20___ по «____»__________________ 20___

по «___»__________________20___ по «___»__________________ 20___

 

 

Проект мого успіху на навчальний рік та на перспективу

 (на початок навчального року)

1. Дата_________________________________________________________

2. Прізвище_____________________________________________________

3. Найзначніші  події  мого життя, що визначають моє майбутнє

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Мені подобається займатися (я захоплююся)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. В майбутньому (через 5-10 років) я хотів би домогтися

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Мені цікаві предмети

________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________

7. У мене є такі здібності та особистісні якості, знання й уміння, щоб добитися високих результатів  у навчанні

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Для успішного навчання мені не вистачає

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Мої освітні плани на поточний навчальний рік

 

 Чого хочу домогтися?  Що збираюся для цього зробити?  

 

 

Прогнозований  результат :

 

До кінця року    

 

У 1-му семестрі   

 

У 2-му семестрі   

 

 

 

Лист самоаналізу планів та інтересів

 (на кінець навчального року)

1. Підсумки минулого навчального року

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Із запланованого мені вдалося виконати

________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Невиконаною виявилося

_______________________________________________________________________________________________________________________________, тому що

________________________________________________________________________________________________________________________________

4. У результаті вивчення предметів

________________________________________________________________________________________________________________________________

для мене стало важливим

________________________________________________________________________________________________________________________________

5. У цьому навчальному році для мене самим значним і запам'ятався

________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Мої уявлення про себе за минулий рік змінилися

 

Піраміда  мого  успіху

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     ПРОЕКТ МОГО ЩАСТЯ                            

 

            ШЛЯХ ФОРМУВАННЯ УСПІШНОЇ ОСОБИСТОСТІ

                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 жовтня 2021
Переглядів
520
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку