Матеріал на допомогу класним керівникам для організації роботи з класним колективом.
КЛОЧКО А.Є.
НА ДОПОМОГУ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ
СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНІ СХЕМИ ВИХОВНОГО ПРOЦЕСУ
МЕТА ВИХОВНОЇ РОБОТИ:
Виховання у дітей високих інтелектуально-духовних інтересів і запитів, ціннісних поглядів, орієнтацій та переконань, створення таких умов, які сприяли б розвитку дитини через національні цінності.
Завдання виховного процесу:
Основні принципи виховної роботи:
Виховні технології, що сприяють формуванню особистості
ФОРМИ І МЕТОДИ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
МОДЕЛЬ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ КЛАСУ Провідна ідея –
|
АКТИВНА ЖИТТЄВА ПОЗИЦІЯ, ПОВАГА ДО ЗАКОНУ, |
ПОВАГА ДО ЛЮДИНИ, НАЦІОНАЛЬНІ ЦІННОСТІ |
IНДИВІДУАЛЬНІСТЬ – САМОСТІЙНІСТЬ – САМОВДОСКОНАЛЕННЯ
САМОВИХОВАННЯ - ТВОРЧІСТЬ - УСПІШНІСТЬ
|
|
|
|
Забезпечення умов для самореалізації особистості в рамках проекту «Крок до успіху», реалізуючи розвиток «Я-КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТОСТІ»
СТВОРЕННЯ ТРАЄКТОРІЇ УСПІХУ ОСОБИСТОСТІ І КОЛЕКТВУ
ФОФО
я
саморозвитку.
ОСНОВНІ СКЛАДОВІ ЕФЕКТИВНОЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Завдання учнівського самоврядування
Структура самовиховання особистості
ЗРАЗОК ПОРТФОЛІО УЧНЯ
Фото
Прізвище_________________________
Ім’я______________________________
По-батькові_______________________
Дата народження__________________
Школа____________________________
Клас______________________________
Період, за який представлені матеріали:
з «____»__________________20___ по «____»__________________ 20___
по «___»__________________20___ по «___»__________________ 20___
Проект мого успіху на навчальний рік та на перспективу
(на початок навчального року)
1. Дата_________________________________________________________
2. Прізвище_____________________________________________________
3. Найзначніші події мого життя, що визначають моє майбутнє
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Мені подобається займатися (я захоплююся)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. В майбутньому (через 5-10 років) я хотів би домогтися
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Мені цікаві предмети
________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________
7. У мене є такі здібності та особистісні якості, знання й уміння, щоб добитися високих результатів у навчанні
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Для успішного навчання мені не вистачає
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Мої освітні плани на поточний навчальний рік
Чого хочу домогтися? Що збираюся для цього зробити?
Прогнозований результат :
До кінця року
У 1-му семестрі
У 2-му семестрі
Лист самоаналізу планів та інтересів
(на кінець навчального року)
1. Підсумки минулого навчального року
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Із запланованого мені вдалося виконати
________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Невиконаною виявилося
_______________________________________________________________________________________________________________________________, тому що
________________________________________________________________________________________________________________________________
4. У результаті вивчення предметів
________________________________________________________________________________________________________________________________
для мене стало важливим
________________________________________________________________________________________________________________________________
5. У цьому навчальному році для мене самим значним і запам'ятався
________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Мої уявлення про себе за минулий рік змінилися
Піраміда мого успіху
ПРОЕКТ МОГО ЩАСТЯ
ШЛЯХ ФОРМУВАННЯ УСПІШНОЇ ОСОБИСТОСТІ