Матеріали до дистанційного уроку "Центрально- та східноєвропейські країни після Другої світової війни."

Про матеріал
У розробці для дистанційного навчання скомбіновано навчальний матеріал із завданнями. Такий підхід дозволяє поєднувати різни види роботи на уроці та підтримувати увагу учнів. Представлені різноманітні вправи та завдання спрямовані на розвиток критичного мислення, вміння встановлювати причинно наслідкові зв’язки та формувати компетентності. Також у матеріалах до уроку присутні різні варіанти наочності та першоджерел. Особливу увагу учнів потрібно звернути на карикатури, плакати, витяги з історичних документів. Робота з ними дозволяє розвинути аналітичне мислення та сформувати уміння здійснювати критичний аналіз текстів та зображень. Схеми, таблиці, інфографіка також значно урізноманітнюють освітній процес як під час дистанційного, так і змішаного навчання.
Перегляд файлу

ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ ДО УРОКУ

 

1. Заповніть пропуски в тексті, використовуючи наведені нижче слова.

 

У роки Другої світової війни деякі з країн регіону були окуповані німецькими й італійськими військами (…, …, …, …), інші стали союзниками Німеччини й Італії (…, …, …, …).

 

Слова: Болгарія, Угорщина, Словаччина, Румунія, Польща, Чехія, Югославія, Албанія.

 

2. Визначте передумови приходу комуністів до влади в країнах Східної Європи.

Презентация на тему: "Тарасов В.В., учитель історії Серпневого НВК  Встановлення прорадянських режимів у країнах Центральної та Східної Європи.  Утворення світової системи соціалізму.". Скачать бесплатно и без  регистрации.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Покажіть на карті країни Європи, що належали до «комуністичного табору».

Реалізація ялтинсько-потсдамських домовленостей лідерів провідних держав  антигітлерівської коаліції: здобутки та невдачі - Всесвітня історія. Рівень  стандарту. 11 клас. Полянський

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Які перетворення відбулися в країнах Центральної та Східної Європи в перші післявоєнні роки? Заповніть пропуски в тексті.

 

«Перетворення» у сфері економіки були такими:

  • здійснення пришвидшеної індустріалізації шляхом … промисловості, сфери фінансів і торгівлі;
  • зосередження в руках … системи управління всіма галузями промисловості, введення обов'язкових для виконання … планів економічного розвитку;
  • впровадження командно-… розподільчої системи;
  • ліквідація … власності, вільних ринкових відносин, конкуренції;
  • проведення … реформи, що переросла в розподіл земель і завершилася в більшості країн колективізацією.

У політичній сфері:

  • зосередження влади в руках …, представницька і судова влада втратили самостійність;
  • ліквідація … системи в країнах регіону (Угорщина, Румунія, Югославія, Албанія) або тільки її декларування (НДР, Польща, Чехословаччина, Болгарія);
  • ліквідація підприємців і самостійності селян, зайнятість більшості населення в … секторі економіки.

У духовній сфері:

  • впровадження … ідеології;
  • посилення … контролю над усіма сферами духовного життя;
  • здійснення політичного … щодо тих, хто виявляв невдоволення діями комуністів.

 

5. Комуністичний лідер Югославії в 1945-1980 рр.?

 

https://uahistory.co/pidruchniki/sshypak-2019-world-history-11-class-standard-level/sshypak-2019-world-history-11-class-standard-level.files/image074.jpg

 

 

 

 

 

 

 

6. Поясніть сенс карикатури.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Карикатура «Антирадянська Моська. Кличка Тіто».

Радянська карикатура художника Бориса Єфімова

 

7. Назвіть шість союзних республік СФРЮ та покажіть їх на карті.

 

Оксамитові революції» в країнах Східної Європи. Розпад Радянського Союзу,  Югославії та Чехословаччини » VCHYS.COM.UA - Навчання Онлайн

 

 

8. Як Ви оцінюєте становище українців у державах Центрально-Східної Європи після Другої світової війни?

 

 

9. Яку роль у комуністичному блоці держав були покликані відіграти РЕВ і ОВД? Чому вони припинили своє існування?

Организация Варшавского договора — Википедия

https://uahistory.co/pidruchniki/polyanskiy-world-history-11-class-2019-standard-level/polyanskiy-world-history-11-class-2019-standard-level.files/image083.jpg

        Символіка РЕВ

 

 

 

Встановлення радянського панування в країнах Східної Європи - презентація з  історії україни

docx
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Полянський П.Б.)
Додано
10 березня 2023
Переглядів
716
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку