Матеріали до Першого уроку у 2017-2018 н.р. для учнів 11-Б класу “МИ – ЄВРОПЕЙЦІ: РЕАЛЬНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ”

Про матеріал

Мета та завдання: поглиблення знань учнів про Європейський Союз;
формування в учнів європейських цінностей, розуміння основних принципів
толерантності, міжкультурного діалогу, демократичних перетворень та поваги
до верховенства права; виховання поваги до національних, культурних надбань
та української ідентичності в родині європейських народів; розвиток
громадянської позиції та причетності до європейських цінностей.


Обладнання: Державний Прапор України, Державний Герб України,
Прапор Євросоюзу; карта Європи та України; музичні записи Державного
Гімну України та Євросоюзу; аркуші паперу, маркери.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Смолінське навчально-виховне об'єднання«Загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів-гімназія-позашкільний навчальний заклад» Смолінської селищної ради. Маловисківської районної ради Кіровоградської області Матеріали до Першого уроку у 2017-2018 н.р. для учнів 11-Б класу“МИ – ЄВРОПЕЙЦІ: РЕАЛЬНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ”   Підготувала урок вчитель зарубіжної літератури Маджар Валентина Дмитрівна   1 вересня 2017 р

Номер слайду 2

«І чужому навчайтесь, і свого не цурайтесь…». Хто є автором цих відомих рядків? (Т. Г. Шевченко).-- Як ви розумієте цей вислів?

Номер слайду 3

Мета та завдання: поглиблення знань учнів про Європейський Союз;формування в учнів європейських цінностей, розуміння основних принципівтолерантності, міжкультурного діалогу, демократичних перетворень та повагидо верховенства права; виховання поваги до національних, культурних надбаньта української ідентичності в родині європейських народів; розвитокгромадянської позиції та причетності до європейських цінностей. Обладнання: Державний Прапор України, Державний Герб України,Прапор Євросоюзу; карта Європи та України; музичні записи Державного. Гімну України та Євросоюзу; аркуші паперу, маркери.

Номер слайду 4

Вступ. Нідерланди - остання країна-член ЄС, яка 30 травня 2017 рокуратифікувала Угоду про асоціацію між Україною та ЄС. Процедурно відповідніратифікаційні грамоти тепер передадуть на підпис королеві Нідерландів. На тепер Угоду про асоціацію України та ЄС ратифікували всі члениЄвросоюзу. Віце-прем’єр України з питань євроінтеграції Іванна Климпуш-Цинцадзеу соцмережі Facebook зазначила, що після передачі ратифікаційних документівдо Брюсселя асоціація Україна-ЄС «буде затверджена Радою ЄС і угода почнедіяти в повному обсязі, а не в режимі тимчасового застосування, як колись».

Номер слайду 5

Історична довідка. Євроінтеграція України – це інтеграція в європейськіорганізаційні структури: Європейський Союз, Шенгенська угода, Рада Європитощо. Україна вже є повноправним членом багатьох загальноєвропейськихорганізацій. Наприклад, у Раді Європи – Парламентській асамблеї Ради Європи,Комітеті глав урядів Ради Європи. Є членом Організації з безпеки таспівробітництва у Європі (ОБСЄ) й низки інших європейських організацій.Європейський Союз – економічний та політичний союз держав-членівЄвропейських Спільнот, створений згідно з Договором про Європейський Союз(Маастрихтський Трактат), який підписаний у лютому 1992 року і чинний ізлистопада 1993 року.

Номер слайду 6

Метою ЄС є створення умов вільного пересування в його межах товарів,послуг, капіталів та робочої сили. Серед інституцій ЄС є Європейська комісія, Рада Європейського Союзу,Європейська рада, Суд Європейського Союзу, Європейський центральний банк,Європейський суд аудиторів та Європейський парламент. Парламентобирається на п’ять років громадянами Європейського Союзу. ЄС єповноправним членом Організації Об’єднаних Націй, Світової організаціїторгівлі. Основою міжнародної інтеграції є насамперед відповідний рівеньекономічного розвитку. Членом Євросоюзу має право стати будь-якаєвропейська держава, що дотримується демократичних принципів суспільногоустрою: «принципи свободи, демократії, пошани прав людини і основнихсвобод, а також принцип правової держави» (ст. 6, ст. 49 Договорів проЄвропейський Союз).

Номер слайду 7

Для вступу в ЄС існують жорсткі «Копенгагенські критерії», відповіднодо яких потенційна країна-член зобов’язана:- забезпечити стабільність інститутів, що гарантують демократію;- володіти ринковою економікою і здатністю справлятися з тискомконкуренції ринковими способами в рамках Союзу;- прийняти загальні правила, стандарти і політику, складові основизаконодавства ЄС;- мати юридичні та адміністративні структури, що сприяють прийняттю івпровадженню європейського права. Початком європейської інтеграції вважається 9 травня 1950 року –підписання Декларації Роберта Шумана, яка пропонувала створити організацію,що контролюватиме видобування вугілля та виробництво сталі у ФРН та. Франції.

Номер слайду 8

План Шумана та Моне був реалізований 18 квітня 1951 року підписанням. Паризького Договору про створення Європейського Співтовариства Вугілля іСталі. Членами нової організації стали Франція, ФРН, Італія, Голандія, Бельгіята Люксембург. На початку 70-х років розпочався процес розширення Європейського. Співтовариства: з 1 січня 1973 р. до його складу ввійшли Велика Британія,Данія, Ірландія, з 1 січня 1981 р.– Греція, з 1 січня 1986 р. – Іспанія та. Португалія.7 лютого 1992 року у м. Маастрихті (Нідерланди) було підписано Договірпро Європейський Союз, який набув чинності 1 листопада 1993 року. До складу Євросоюзу продовжували долучатись країни Європи: з 1 січня1995 р. – Фінляндія, Австрія та Швеція; з 1 травня 2004 р. – Польща, Угорщина,Чеська Республіка, Словаччина, Словенія, Кіпр, Мальта, Естонія, Литва, Латвія;з 1 січня 2007 р. – Болгарія і Румунія; з 1 липня 2013 р. – Хорватія. Сьогодні до Європейського Союзу входить 28 європейських держав знаселенням понад 505 млн. У ЄС запроваджується єдина валюта – євро. Столицею Європейського Союзу є Брюссель.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Зважаючи на зазначені вище вимоги, держави, що претендуютьна членство у ЄС умовно поділяються на країни-кандидати, які подали заявкидо вступу в ЄС: Ісландія, Македонія, Сербія, Туреччина, Чорногорія, Албанія. А також країни, які розцінюються ЄС як потенційні кандидати, але ще неподали заявку на членство: Боснія, Герцеговина, Косово.

Номер слайду 11

Робота з географічною картою Європи. Завдання для учнів: скориставшись картою Європи, визначитигеографічне положення країн-членів Європейського Союзу та їх столиці.

Номер слайду 12

СИМВОЛИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУУ 1954 році народився європейський прапор, який представляє ідеал об’єднаннянародів Європи. На ньому сяє дванадцять зірок, як символ довершеності, повноти таєдності. Прапор залишається незмінним протягом років, незважаючи на розширенняЄС.Європейський прапор – це єдина емблема Європейської Комісії, виконавчогооргану ЄС. Інші європейські установи та органи додають до прапора свою власну символіку. Прапор Євросоюзу та Ради Європи – синє полотнище з 12 жовтимизірками, які утворюють коло посередині. На тлі блакитного неба зіркисимволізують народи Європи в колі (знак єдності). Число зірок є незмінним,рівним дванадцяти. Це число символізує досконалість і повноту.

Номер слайду 13

Гімн ЄС. У широкому значенні – це гімн не лише ЄС, але й усієї Європи. Музикагімну взята з Дев’ятої симфонії, яку Людвіг ван Бетховен написав у 1823 році. Уфінальній частині своєї симфонії Бетховен поклав на музику слова «Оди радості»,написаної у 1785 році Фрідріхом фон Шиллером. У цьому вірші знайшла відгук ідеябратання народів, яку поділяв і Бетховен. Фрідріх фон Шиллер(1759-1805)Людвіг ван Бетховен(1770-1829)

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Вправа «Мовна розминка».- Кожна країна-член ЄС має свою державну мову. Наразі, 24 мовирівноправно використовуються та визнані офіційними мовами Європейського. Союзу. Завдання для команд. Учні об’єднуються в команди. Кожна командаотримує картки, на яких написані іноземними мовами слова: «доброго дня»,«так», «ні», «будь ласка», «дякую». Необхідно визначити, до якої мови вониналежать.

Номер слайду 16

а….ська Hello Yes No Please Thank youд….ка Hej Ja Nej Ma jegbedeom Tak for detф…..ка Hei Kylla Ei Ole hyva Kutosф…….ка Salut Oui Non Silvous plait Merciг….ка Yasoo Nai Ochi Parakalo Eucharistoі……ка Hola Si No Por favor Graciasн……..ка Hallo Ja Nee Alsjeblieft Dank je welн…..ка Hallo Ja Nein Bitte Dankeп……..ська Ola Sim Nao Por favor Obrigadaш…..ка Hej Ja Nej Tack Tackі…….ка Ciao Si No Per Favore Grazieп…..ка Czesc Так Nie Prosziе Dziеkujе

Номер слайду 17

Кожен з вас має право на думку. Отже, я хочу почути ваші щиріслова про те,чи потрібен нам ЄС, що він нам дасть. Вправа «Мікрофон», під час якої учні висловлюють власні думки

Номер слайду 18

Географічне лото. Діти отримують 2 набори карток – один з назвами країн, інший – зстолицями. Їм необхідно розкласти картки у відповідності один з одним – країната її столиця. Для полегшення завдання діти можуть отримати карту Європи. Країни:1. Австрія – Відень.2. Данія – Копенгаген.3. Греція – Афіни.4. Італія – Рим.5. Швеція – Стокгольм.6. Франція – Париж.7. Німеччина – Берлін.8. Україна – Киї

Номер слайду 19

Безвізовий режим між Україною та Європейським союзом – статус,що дозволив громадянам України вільно перетинати міждержавні кордони країнЄвропейського Союзу без попереднього звернення до посольства для отриманнядозволу, починаючи з 11 червня 2017 року.

Номер слайду 20

Вікторина-Як розшифровується абревіатура ЄС? Європейський союз.-Яка єдина грошова одиниця введена в Європейському Союзі? Євро.-На якому материку знаходиться Європа? Євразія.-В якій країні знаходиться географічний центр Європи? Україна.-Яку країну Європи називають «Країна гейзерів та вулканів»? Ісландія.-Яка країна на європейському континенті найменша? Ватикан.-Яка країна Європи найбільш густонаселена? Монако.-У якій країні Євросоюзу протікає найкоротша в світі річка Аріль (довжинарічки – 84 м)? Італія.-Яка гірська вершина Українських Карпат найвища? Гора Говерла.-Який півострів Європи найбільший?

Номер слайду 21

Ніхто не повинен бути байдужим до подій, які відбуваються сьогодні в Україні: виборювання суверенітету, прагнення миру і незалежності, повага до історії державотворення. Усі ми разом: влада – громада – школа, маємо усвідомити формулу справжнього патріотизму: не ми в Україні, а Україна в нас і у серці Європи.

Номер слайду 22

Я всім серцем люблю Україну свою,Про майбутнє ми дбаєм щоднини: А в Європу усім ми народом йдемо,Щоб було якнайкраще людині.І сьогодні настав вже омріяний час: Незалежна – бо наша Вкраїна.Із тризубом і гімном у ЄвросоюзІде наша земля – Україна!

Номер слайду 23

Список використаних джерел1. Сіденко В. Розширення Європейського союзу на схід: наслідки для. України / В. Сіденко // Національна безпека та оборона. – 2009. – № 9. –С. 25-29.2. Кремень В.,Ткаченко В. Україна: шлях до себе. – К., 1998 3. Сльозко О. Європейський вибір України в контексті інтеграції в ЄС /О. Сльозко // Україна у світовому економічному просторі / Ін -т економіки упр.та госп. права. – К. : Таксон. – 2008. – 246 с. – С. 63-81.3. Фіалко А. Проблеми і перспективи інтеграції України до ЄС[Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://vwvw.uceps.org.ua/ua/ .4. Хто є хто в Європейському Союзі [Електронний ресурс]. – Режимдоступу

pptx
Додано
8 липня 2018
Переглядів
1046
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку