Матеріали до уроків "Тестові завдання для директорської контрольної роботи з предмета "Захист України"(юнаки) для здобувачів освіти другого курсу навчання".

Про матеріал
Тестові завдання для директорської контрольної роботи з предмета "Захист України"(юнаки), для здобувачів освіти другого курсу навчання.
Перегляд файлу

Лозівський центр професійної освіти Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

ДЛЯ ДИРЕКТОРСЬКОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ З ПРЕДМЕТУ

«Захист України»

(юнаки)

для здобувачів освіти другого курсу навчання

 

 

 

 

 

 

 

Підготував: викладач

Едуард ЗІНЧЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

Лозова 2024


Завдання для проведення директорської контрольної роботи з предмету

«Захист України»

ІНСТРУКЦІЯ ДО ТЕСТУ

Форма проведення ДКР тестування (Google forms)

Банк тестових завдань містить 21 запитання з предмету загальноосвітньої підготовки «Захист України» чотирьох рівнів складності. Максимальна кількість балів, яку може здобувач освіти набрати за тест – 49 балів. Критерії оцінювання результатів відповідно до форми та рівня тестового завдання, розподіл балів та переведення їх у 12 бальну шкалу, наведено у таблицях 1-2.

Термін виконання 1 академічна година

Таблиця 1. Розподіл балів за виконання тестів комплексного кваліфікаційного завдання.

 

 

Рівень

 

завдання

 

Кількість завдань

Кількість балів за одне

виконане завдання

Всього балів за рівень/ за тест

Кількість набраних балів

Максимальна оцінка за рівень за 12

бальною шкалою

І

1-10

10

1

10

0-10

0-3

ІІ

11-15

5

2

10

11-20

4-6

ІІІ

16-19

4

4

16

21-36

7-9

ІV

20

1

6

6

37-42

10

ІV

21

1

7

7

43-49

11-12

 

 

21

 

49

 

 

Таблиця 2.

Переведення балів банку завдань у 12 бальну шкалу.

 

0-3

1

4-6

2

7-10

3

11-13

4

14-16

5

17-20

6

21-25

7

26-30

8

31-36

9

37-42

10

43-46

11

47-49

12

 

Посилання на гугл-форму тесту:

https://forms.gle/8P17g2ghAgTJSk2i9

 


І рівень (початковий рівень складності)

(10 завдань по 1 балу, всього за рівень 10 балів)

 

Завдання першого рівня мають декілька варіантів відповідей, одна з яких правильна.

 

  1.          Як називають сукупність спільних заходів держав задля підтримання миру, запобігання війні, припинення актів агресії та надання колективної допомоги?

 

національна безпека держави

+ система колективної безпеки

колективні заходи

воєнна організація держави

 

  1.     Як називають дії збройного або неозброєного характеру, що здійснюють групи держав або регіональні та універсальні організації, уповноважені на підтримку й відновлення міжнародного миру та безпеки?

 

національна безпека держави

система колективної безпеки

+ колективні заходи

воєнна організація держави

 

  1.   Як називається захищеність державного суверенітету, територіальної цілісності, демократичного конституційного ладу та інших національних інтересів України від реальних та потенційних загроз?

 

+ національна безпека держави

система колективної безпеки

колективні заходи

воєнна організація держави

 

  1.        Як називається сукупність органів державної влади, військових формувань, утворених відповідно до законів України, діяльність яких перебуває під демократичним цивільним контролем з боку суспільства і безпосередньо спрямована на захист національних інтересів України від зовнішніх загроз?

 

національна безпека держави

система колективної безпеки

колективні заходи

+ воєнна організація держави

 

 

  1.     Як називаються життєво важливі інтереси людини, суспільства і держави, реалізація яких забезпечує державний суверенітет України, її прогресивний демократичний розвиток, а також безпечні умови життєдіяльності і добробут її громадян ?

 

+ національні інтереси державний суверенітет

територіальна цілісність

сталий розвиток національної економіки

 

  1.        Що таке НАТО?

+ організація Північноатлантичного Договору

 Організація Об’єднаних Націй

Нове Атлантичне Територіальне Об’єднання

Неформальне Аналітичне Товариство Ост

 

  1.     Як називається війна, основним інструментом якої є створення державою-агресором у країні, обраній для агресії, внутрішніх протиріч і конфліктів з їх використанням для досягнення політичних цілей агресії?

 

світова

+ гібридна

локальна

внутрішня

  1. Як називається військове формування, на яке відповідно до Конституції України покладають оборону України, захист її суверенітету, територіальної цілісності та недоторканності?

 

сухопутні війська

+ збройні сили України

сили спеціальних операцій

повітряні сили

 

9. На який спеціальний орган покладається функція забезпечення захисту суверенітету, конституційного ладу та територіальної цілісності України, розробка стратегії та політики національної оборони?

 

+ Рада Національної безпеки і оборони України

Міністерство оборони України

Генеральний штаб

Офіс Президента

 

 

 

 

10. На вірність кому складають військову присягу громадяни України, які призвані або добровільно вступили на військову службу?

 

Верховній раді України Президенту України

Міністру оборони України

+ народу України

 

 

ІІ рівень (середній рівень складності)

(5 завдань по 2 бали, всього за рівень 10 балів)

У завданнях другого рівня необхідно обрати декілька відповідей із запропонованих.

11. Під час княжої доби кожний полк і його підрозділ мав обов’язкові військові атрибути—. . . (декілька варіантів відповідей)

 

+ прапор

+ труби

+ бубон

булаву

бунчук

 

12. Які були регалії в Запорозькому козацькому війську? (декілька варіантів відповідей)

 

+ прапор

+ труби

бубон

булава

+ бунчук

 

13. Назвіть Українські військові формування під час Першої світової війни (1914–1918 рр.)

 

+ легіон Українських січових стрільців (УСС)

+ Армію Української Народної Республіки (УНР)

+ Революційна повстанська армія України Нестора Махна

загони українських націоналістів

Червона армія

 

14. Згідно з Женевськими конвенціями (1949) та Додаткового протоколу до Женевських конвенцій 1949 р. (8.06.1977 р.) про захист жертв війни, статус комбатанта мають: …

 

+ особовий склад регулярних ЗС

населення

+ поліцейські сили

+ бійці національно-визвольних рухів опору та партизани

 

15. Міжнародне гуманітарне право цілком забороняє такі засоби ведення війни:

 

+ хімічна зброя

стрілецька зброя

+ бактеріологічна (біологічна) зброя

+ розривні й запальні кулі

 

 

 

 

ІІІ рівень (достатній рівень складності)

( 4 завдання по 4 бали; всього за рівень – 16 балів)

Завдання третього рівня на встановлення послідовності або встановлення відповідності

 

16. Встановіть відповідність між Женевськими конвенціями (1949) про захист жертв війни та їхніми назвами:

1.  «Про захист цивільного населення під час війни»

2. «Про поліпшення становища поранених і хворих у діючих арміях»

3.  «Про поліпшення становища поранених, хворих і осіб, які зазнали корабельної аварії, зі складу озброєних сил на морі»

4. «Про поводження з військовополоненими»

 

А. Конвенція I

Б. Конвенція II

В. Конвенція III

Г. Конвенція IV

 2.

 3.

 4.

 1.

Відповідь: А-2, Б-3, В-4, Г-1.

17. Встановіть послідовність військових звань

А) майор

Б) капітан

В) лейтенант

Г) солдат

 

Відповідь:

1-Г, 2-В, 3-Б, 4-А

 

 

18. Встановіть відповідність між назвою зброї та її калібром:

А. Автомат АКМ

Б. Автомат АК-74

В. Гвинтівка СВД

Г. Пістолет ПМ

 1. 5,45х39 мм

 2. 7,62х39 мм

 3. 9х18 мм

 4. 7,62х54 мм

Відповідь:

1-Б, 2-А, 3-Г, 4-В

 

19. Встановіть послідовність періодів пострілу

 

А) основний;

Б) попередній;

В) період післядії газів;

Г) другий

Відповідь:

А-2, Б-1, В-4, Г-3

ІV рівень (високий рівень складності)

(1 завдання  6 балів; 1 завдання –7 балів; всього балів за рівень – 13)

20. За малюнком встановіть відповідність між цифровими позначками та назвами складових прицільного пристрою:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А пластинчаста пружина

Б хомутик

В запобіжник мушки

Г колодка прицілу

Д полозок з мушкою

Е прицільна планка

 2.

 4.

 6.

 1.

 5.

 3.

Відповідь: А-2, Б-4, В-6, Г-1,  Д -5, Е-3

 

 

 

 

21. Підберіть запропоновані слова до тексту нижче:

Текст: Цивільний захист (ЦЗ) — це 1)___________________, спрямована на 2)_______________, територій, навколишнього природного середовища та майна від 3)_____________ шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації 4)____________ і 5)___________________  постраждалим у 6)_____________ час і в 7)________________ період.

 

А. надання допомоги

Б. їх наслідків

В. особливий

Г. функція держави

Д. надзвичайних ситуацій

Е. захист населення

Є. мирний

5.          

4.          

7.          

1.           

3.           

2.           

6.           

Відповідь: 1-Г, 2-Е, 3-Д, 4-Б, 5-А, 6-Є, 7-В

docx
Додано
9 січня
Переглядів
6
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку