Трекери читання / чек - листи

Про матеріал

Матеріали до уроків з читання в початковій школі. Дана збірка з інтернет - ресурсів стане хорошим мотиватором для учнів, які не дуже люблять читати.

Трекери читання, чек - листи, мотиватори - зацікавлять дітей з перших днів навчання. Вони стимулюють дітей читати, розвивають самоконтроль.

Перегляд файлу

Правила книголюба

imageimageimageimageimageЩороку треба читатихороШУ УЈ\ИЖКУ - ДО шж.ул ствтьки книжок,ДОСУМКИ,ДО МКИ! ск{лъки важиш сам,

Грошй, заплаченј заКнижечки - це книжки - це не витрати, мандаринки image для розуму.

ХОРОШУ КНИЖКУ ЗАВЖЛИКнижки допоматають МОЖНА ПРОШИТИ И ИН.мислити проти BiTpy.

НАДIТЬ q котачих ХИТТIВ ЗАМАЛО, ЩOБ ЧИТАТИ ще Ш погднт книхкц. image

Якщо 3aMicTb Фейсбука читати книжки, то можна й прочитати все, пщо накупив,

Британсью BHeHi довели, що книжки продоажують життл на багато сторнок,

            Книжечки як котики:       Важкий рюкзак

T0BcTeHbki - здаетъся леги.ЈИМ, коли у ньому гарна книжка.

      Будьте в трендж Книжка -                    аксесуар!

imageодяг до пајптурки книжки, яку ви сьогоднј чито€те.

кохдти -- це ЗНАТИ tt улювлену КНИХКУ.

КОРИСТЬ ВЩ ЧИТАННЯ чиИння ПОКРАЩК

овичний {МПАТВО ментмьнг стан      ЗДОРОВЯimage

image

ЗА 6 ХВИЛИН чтння МОЖНА

image

ЗНИЗИТИ СТРЕС НА уповльнитис€рцеьиття, РОЗСЛАВИТИ

                                          М'ЯЗИ.ЗМIНИТИСТАН                  РОЗУМУ

image

чтння ЗМЕНШУЕ СТРЕС НА

image

В ПОРВНЯНЮ З

image

               ПРОСЛЮ(УВАННЯМ ЧАЮВА.чням                  ЛЮГЪТННКОЮ              ВIДКЖГРАМИ

повит

Соц шло- Флешмоб: гмче Фото- диспут дослд- конкурс «книга: роздароженяя «Люди а за еуеання

«портрет   ЧИПЕ                   проти» класпюэцитат

сучасного читача»

image

читання» для imageстаршо-

дослд-

жеччя

«у моему

image

батьки

«суперитач»

стьорени

список ЗАХОЧЕИНЯ УЧИВ топ- в   до ЧИТАНЯ    емблеми улюбленп кнпг»

список Суклеу читаня


•зачароэаьи книгою: на луо що чиуали для... читали...» е дитинсте!    Ечмеля

псьмечникии

imageimageРекомен- конкурс даЦIЙНИЙ на кращу проект покажиик рекламу Волота

«дослд-

*Ytve ном лолиця читають   сели:    школя»

«ярки» читайте!)

    Користь       читання

За 6 хвилин читання ножна:

знизити стрес     розслабити     уповЈльнити image м•язи серцебипя У image з цими заняттями, читання знижу€ стрес ча:

     68%          100% 300% 600%

прослухування      чаювання прогулянка    вщео[гри музики     на вулицј Читання покращуе:

             ф\зичний                   емпат'ю                  ментальнеimage

imageздоров3\

ЧИТАЮ КОХЕ“image

image
Читатл - приемно. корисно зовом не довгО

Читайте по Ђ Хвилин комен день звфарбовуйте книгу.

Так непом•тно псдолаете маленькими крокамл багато-багато сторнок, imageЦей трекер корисних звичок нагадуватиме дам про щоденне читання

1 допомоке сл1дкувати за прогресом.

21 день безперервного читання - звичка сформована, Можна вгдсвягкувати(

image


image


image image

ТРЕКО ЧИИНЬЯ

Прочитали нову книгу - впишй•ь автога назву.

1 тиждень - 1 книга. За pik- 52 прочитанј книги!image

Так непом[тно можна скласти 4iny image

image

image

image

image

ЧЕК-ЛИСТ з ЧИТАННЯ

image

я прочитав (прочитала)

шГшТпimage

шшш шшш

image

ЧЕК-ЛИСТ з ЧИТЛННЯ

image

image

imageя прочитав (прочитала) аж Ш книжок!

image

що читлти?

image
Складанчя cnvtCkiB мотивуе на виконання, Записуйте книги, якј ви хочете прочитатл.

Подужали книгу 3' списку - зафарбуйте naniTypkY.

                               Так Hen0MiTH0 можна здолати          бЈблЈотеку!

image

image

ЧЕК-ЛИСТ з ЧИТАННЯ

image

imageЧЕК-ЛИСТ з читЛння

imageя прочитав (прочитала)

image                       аж          книжок!

v:gl——

ΤΡΕΚΕΡ 14hTAHHR

image

                                                                                                              FRl            SAT

imageιο

17

24

H0TATKh.•

image

image

image

image

image

image

ТРЕКЕР ЧИТАННЯ ЖОВТЕНЬ

оооооЈо ооооооо ооооооо ооооооо 240000000

з

17

31

image

07

image

                            о—ест               о ае-за ст

                              О 30-40 ст                          ст

ТРЕКЕР

ЧИТАННЯ

ЛИСТОПАД

otooooo

7 ооооооо

14 ооооооо

21 ооооооо

80000000

ЦИТДТЛ

клльк:сть сторпчок о„-зест   (Г) 40-50

                          О                                  ст

image
0/Д/геке/а imageлистопдд

image

image

image

image

guLlVEWORKSHEETS

image


image


image

тмр ЯКМЕТЕЛИК

image

image

image


Мос [м'я оо

image

image

Робота над казкою

image

image

image
прввище, IM'A:                                Дот б:                                                       Клос:

image

тако M[-t11 годсваються

image

image

чомм MEt1i пя книга годоьаетьсяimage

image

       [н книга                  навчиааimage

image

image

я п ггочитпьлгсчитала оа imageM[t1i горааиь/горадиаа грситати imageдош книгмimage

КТЕРВТЗГЕРОЕМ

уни сеге ;орнажстпом, якџп Гере поперв 'ю у героя

5)'Дь-як9го э прочитанчтворт. проћумай запитдннд та gi«gei 3-uicmoui ei110Bt6i

image

image

imageДИКТОРimage

image

я тт заьантажив завлнтпжила на сайтћ

image

image

image


image


image

image

image

image

image

image

image

image

image


ЧИПННЯ ДЛЯ СЕБЕ

О Я обираю текст, якиЙ мене Шавить.

О * починаю цитата, щойно оберу текст

О * читаю упродовж усього втведеного часу-

О Я правильно тримаю поставу, локи читаюЯ розумпо ггроч итане та можу втпоЈсти на запитання до тексту,

Мое

чипння ДЛЯ СЕБЕ

О ; обираю текст, якиЛ мене Шкавигь. О Я Починаю ЧИтати, щоЙно оберу текст.

О Я читаю улродовж усього втведеного часу.

О Я правильно тримаю поставу, поки читаю-

О Я розум\ео проч итане та гложу в\дпоз1сти на запитання до тексту,

Мое

ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ

О Я обараео текст, якай мене ц\кааить.

Оя починаю читати, щойно оберу текст ОЯ читаю упродовж усього вЈдведеного часу.

О Я правильно тримаю поставу, локи читаю-

О Я дроч игаНе та мощу вдпозјсти на запитання до тексту.

Мое 'М'я

ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ

О Я обираю текст, якиЙ иене ц;кавить.

ОЯ починаю члтдтиз щойно оберу тексг

ОЯ читаю упродовж усьоко зтведеного часу.

О правальнотримаю поставу, поки читаю, розу“ђю Прочитане та Можу вАдПбвГсгИ на запитан ня до тексту,

Мое iM3

ЧИТАННЯДЛЯ СЕБЕ

О Я обираю текст, якиЙ мене ц\кавить.

О Я почанаю ц итати, щойно оберу текст О Я ч лаю упродовж усыого втведеного часу,

О Я лразигьно тримаю поставу, поки читаю.

О Я    прочитане та Межу вђдпојсти на запатання до тексту.

Мое 0,43

ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ

О Я обираю текст, який мене Шкавить.

О Я дџчанаю читати, ЩойНо џееру цекст,

О Я читаю упродовж усього втведеного часу.

О Я правильно тримаю поставу; покл ч игаю.

ОЯ розум\ю прочитанвта можу на запатанвя АО тексту.

Мое

ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ

О Я обираю тексг, яний мене ц\казать. Оя починаю читати, дойно оберу текст.

ОЯ читаю упродовж усього Цведеного часу.

О Я празильно тримаю поставу, поки читаю.

ОЯ p03YMio прочитанега можу 3W0BicTA на запитання до тексту.

Мое гм'я

ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ

О Я обираю текст, якиЙ мене ($кавиты,

ОЯ починаю читан, щойн0 оберу тексг

ОЯ читаю упродовж усього феденого часу.

О Я правильно тримаю поставу, поки читаю,

О Я Прочитане та Можу BiT6BicTb3 на запитання до тексту,

Мое [мз

СЛУХАННЯ

ОЯ уважно слухаю впродовж усього вреденого часу.

ОЯ тримаю поставу,

Оя роблю лише т] записи. noypi6Hi для розум\ння тексту.

О Я весы час залишаюся на одному MiCl4i.

Мое

СЛУХАННЯ

ОЯ уважно слухаю вгтродовж усього вГдведеНбго часу,

ОЯ тримаю постиу.

роблю лише Tl записи, для розурЛнчя тексту.

О Я весы час залишаюся на одному MiCl4iМое

2                      СЛТННЯ

ОЯ уважно слухаю впродовжусього втаеденого часу-

ОЯ гримаю поставу.

ОЯ роблю лише Ti записи, ЯК) [10Tpi6Hi ДЛЯ розумтня тексту.

О Я весь час залишаюся на одному Micgi. Мое (мА

СЛТННЯ

ОЯ уважно слухаю впродов;кусього втаеденого часу-

ОЯ тримаю поставу.

ОЯ роблю лише записи, ЯК) [10Tpi6Hi ДЛЯ розум\ння тексту.

О Я весь час залишаюся на одному Micgi.

Мое iMj

СЛУХАННЯ

О Я уважно слухао впродовж увього зщввденого часу,

О Я тримаю поставу,

ОЯ роблю лише Ti записи, Aki novpi6Hi для розум(н ня тексту.

О Я весь час залишаюся на одному влЈсе$. Мое Јм'я

СЛУХАННЯ

ОЯ уважно слухаю впродовж усього д'дведеного Часу,

ОЯ тримаю поставу.

ОЯ роблю Лише Ti запаси, як] потрјбн\ для розум[ння тексту.

О Я весь час залаиуаюся на одному Micgi. Мое јм3

СЛУХАННЯ

ОЯ уважно слухаю впродовж усього адведеного часу,

ОЯ тримаю поставу.

ОЯ роблю лише Ji записи, як] для розум[ння тексту,

О Я весь час залишаюся на одному MiCl4i.

Мое

СЛУХАння

О Я уважно слухаю влродовж усього часу.

О Я тримаю поставу.

ОЯ рбблю лише записи, Akl лотр'бн[ ДЛЯ розумЈння тексту.

О Я весь час залишаюся на одному Mict4i.

Мое 'М'Я

ЧИПННЯ З ДРУГОМ/ПОДРУГОЮ

О М И одразу починаемо прачювати, щойно обрали тему,

О Ми допомагаемо одне одному зрозумм текст.

О М и працюемо влродозж усього часу.

О Ми читаемо пр че;ж,

О Ми тримаемо доставу.

ЧИТАННЯ З ДРУГОМ/ПOДРУГOЮ

О Иа одразу починаеио працюзати, щойно обрали тему.

О Ми допомагаемо одне одноиу зрозум[ти текст.

О Ми працюемо апродовж рого Јдведеного часу.

О Ми читаемо по

О М И тримаемо поставу.

2 чипння з другомшодругою

О Ми одразу починаемо працювати, щоЙно обрали тему.

О М и допомагаемо одне одному здозумт•ј текст;

О М и грацюемо влродозж рого вћведеного часу,

О Мл читаемо по черз\.

О М и тримаемо поставу.

-7

ЧИТАННЯ З ДРУГОМ/ПOДРУгою

Мл одразу починаемо праЦюваги, щойно обрали тему,

О Ми допомагаемо одне одному зрозумпл текст,

О Ми працюемо здродовж усього втведеного часу.

Оми читаемо по черз\,

О Ми тримаемо поставу.

ЧИПННЯ З ДРУГОМ/ПOДРУГOЮ

О Ми одразу почлнаемо прачювати, щойно обрали тему,

О Ми до помагаемо одне одному зрозукмти текст,

О Ми Працоемо впродовж усього часу.

О Ми чатаемо пр

О Ми трииаеио поставу.

ЧИПННЯ З ДРУГОМ/ПОДРУГОЮ

Оми одразу починаемо працюаати, щоЙно обрали тему.

О Ми допомагаемо одне одному зрозум\ти текст.

О Ми пдацюемо впродозж усього вдведеного часу,

Оми читавмо по черз\.

О Ми тримаеио поставу.

читдння З ДРУГОМ/ПОДРУГОЮ

Оми одразу починаемо працюзати, щоЙно обрала тему.

О Ми доломагаемо одне одному зрбзумјти текст.

О Ми працюемо зпродовж усьогб 31дведеного часу.

Ома читаемо по черз[.

О Ми гримаемо поставу.

ЧИПННЯ З ДРУГОМ/ПOДРУГOЮ

Оми одразу почлнаемо працюзати, Щбйно обрали тему.

Оми допомагаемо одне одному зрозуАти текст.

О Ми працюеио впродовж усього вДведенбго часу,

Оми читаемо по черз\. О Ми трииаемо поставу,


Гя image Виигл

image

вона најиьагться imageавторсм/аьтогкою еimage

image

image

головного ГЕРОЯ/ГЕГСТНЮ знатиimage

image

imageгодсьаеться, ТОН image

image

image


image

image

image


image

image

image

pdf
Додано
29 листопада
Переглядів
59
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку