Матеріали до уроків з читання в початковій школі. Дана збірка з інтернет - ресурсів стане хорошим мотиватором для учнів, які не дуже люблять читати.
Трекери читання, чек - листи, мотиватори - зацікавлять дітей з перших днів навчання. Вони стимулюють дітей читати, розвивають самоконтроль.
Правила книголюба
Щороку треба читатихороШУ УЈ\ИЖКУ - ДО шж.ул ствтьки книжок,ДОСУМКИ,ДО МКИ! ск{лъки важиш сам,
Грошй, заплаченј заКнижечки - це книжки - це не витрати, мандаринки для розуму.
ХОРОШУ КНИЖКУ ЗАВЖЛИКнижки допоматають МОЖНА ПРОШИТИ И ИН.мислити проти BiTpy.
НАДIТЬ q котачих ХИТТIВ ЗАМАЛО, ЩOБ ЧИТАТИ ще Ш погднт книхкц.
Якщо 3aMicTb Фейсбука читати книжки, то можна й прочитати все, пщо накупив,
Британсью BHeHi довели, що книжки продоажують життл на багато сторнок,
Книжечки як котики: Важкий рюкзак
T0BcTeHbki - здаетъся леги.ЈИМ, коли у ньому гарна книжка.
Будьте в трендж Книжка - аксесуар!
одяг до пајптурки книжки, яку ви сьогоднј чито€те.
кохдти -- це ЗНАТИ tt улювлену КНИХКУ.
КОРИСТЬ ВЩ ЧИТАННЯ чиИння ПОКРАЩК
овичний {МПАТВО ментмьнг стан ЗДОРОВЯ
ЗА 6 ХВИЛИН чтння МОЖНА
ЗНИЗИТИ СТРЕС НА уповльнитис€рцеьиття, РОЗСЛАВИТИ
М'ЯЗИ.ЗМIНИТИСТАН РОЗУМУ
чтння ЗМЕНШУЕ СТРЕС НА
В ПОРВНЯНЮ З
ПРОСЛЮ(УВАННЯМ ЧАЮВА.чням ЛЮГЪТННКОЮ ВIДКЖГРАМИ
повит
Соц шло- Флешмоб: гмче Фото- диспут дослд- конкурс «книга: роздароженяя «Люди а за еуеання
«портрет ЧИПЕ проти» класпюэцитат
сучасного читача»
читання» для старшо- |
дослд- жеччя «у моему батьки |
«суперитач» |
стьорени |
список ЗАХОЧЕИНЯ УЧИВ топ- в до ЧИТАНЯ емблеми улюбленп кнпг»
список Суклеу читаня
•зачароэаьи книгою: на луо що чиуали для... читали...» е дитинсте! Ечмеля
Рекомен- конкурс даЦIЙНИЙ на кращу проект покажиик рекламу Волота
«дослд-
*Ytve ном лолиця читають сели: школя»
«ярки» читайте!)
За 6 хвилин читання ножна:
знизити стрес розслабити уповЈльнити м•язи серцебипя У з цими заняттями, читання знижу€ стрес ча:
прослухування чаювання прогулянка вщео[гри музики на вулицј Читання покращуе:
ф\зичний емпат'ю ментальне
здоров3\
Читатл - приемно. корисно зовом не довгО
Читайте по Ђ Хвилин комен день звфарбовуйте книгу.
Так непом•тно псдолаете маленькими крокамл багато-багато сторнок, Цей трекер корисних звичок нагадуватиме дам про щоденне читання
1 допомоке сл1дкувати за прогресом.
21 день безперервного читання - звичка сформована, Можна вгдсвягкувати(
Прочитали нову книгу - впишй•ь автога назву.
1 тиждень - 1 книга. За pik- 52 прочитанј книги!
Так непом[тно можна скласти 4iny
я прочитав (прочитала)
шГшТп
ЧЕК-ЛИСТ з ЧИТЛННЯ
що читлти?
Складанчя cnvtCkiB мотивуе на виконання, Записуйте книги, якј ви хочете прочитатл.
Подужали книгу 3' списку - зафарбуйте naniTypkY.
Так Hen0MiTH0 можна здолати бЈблЈотеку!
ЧЕК-ЛИСТ з читЛння
я прочитав (прочитала)
аж книжок!
v:gl——
ΤΡΕΚΕΡ 14hTAHHR
ιο
17
24
H0TATKh.•
оооооЈо ооооооо ооооооо ооооооо 240000000 |
з
17
31
о—ест о ае-за ст
О 30-40 ст ст
ТРЕКЕР
ЧИТАННЯ
ЛИСТОПАД
7 ооооооо
14 ооооооо
21 ооооооо
80000000
ЦИТДТЛ
клльк:сть сторпчок о„-зест (Г) 40-50
О ст
guLlVEWORKSHEETS
тмр ЯКМЕТЕЛИК
Мос [м'я оо
Робота над казкою
прввище, IM'A: Дот б: Клос:
тако M[-t11 годсваються
я п ггочитпьлгсчитала оа M[t1i горааиь/горадиаа грситати дош книгм
уни сеге ;орнажстпом, якџп Гере поперв 'ю у героя
5)'Дь-як9го э прочитанчтворт. проћумай запитдннд та gi«gei 3-uicmoui ei110Bt6i
я тт заьантажив завлнтпжила на сайтћ
ЧИПННЯ ДЛЯ СЕБЕ
О Я обираю текст, якиЙ мене Шавить.
О * починаю цитата, щойно оберу текст
О * читаю упродовж усього втведеного часу-
О Я правильно тримаю поставу, локи читаюЯ розумпо ггроч итане та можу втпоЈсти на запитання до тексту,
Мое
чипння ДЛЯ СЕБЕ
О ; обираю текст, якиЛ мене Шкавигь. О Я Починаю ЧИтати, щоЙно оберу текст.
О Я читаю улродовж усього втведеного часу.
О Я правильно тримаю поставу, поки читаю-
О Я розум\ео проч итане та гложу в\дпоз1сти на запитання до тексту,
Мое
ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ
О Я обараео текст, якай мене ц\кааить.
Оя починаю читати, щойно оберу текст ОЯ читаю упродовж усього вЈдведеного часу.
О Я правильно тримаю поставу, локи читаю-
О Я дроч игаНе та мощу вдпозјсти на запитання до тексту.
Мое 'М'я
ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ
О Я обираю текст, якиЙ иене ц;кавить.
ОЯ починаю члтдтиз щойно оберу тексг
ОЯ читаю упродовж усьоко зтведеного часу.
О правальнотримаю поставу, поки читаю, розу“ђю Прочитане та Можу вАдПбвГсгИ на запитан ня до тексту,
Мое iM3
ЧИТАННЯДЛЯ СЕБЕ
О Я обираю текст, якиЙ мене ц\кавить.
О Я почанаю ц итати, щойно оберу текст О Я ч лаю упродовж усыого втведеного часу,
О Я лразигьно тримаю поставу, поки читаю.
О Я прочитане та Межу вђдпојсти на запатання до тексту.
Мое 0,43
ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ
О Я обираю текст, який мене Шкавить.
О Я дџчанаю читати, ЩойНо џееру цекст,
О Я читаю упродовж усього втведеного часу.
О Я правильно тримаю поставу; покл ч игаю.
ОЯ розум\ю прочитанвта можу на запатанвя АО тексту.
Мое
ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ
О Я обираю тексг, яний мене ц\казать. Оя починаю читати, дойно оберу текст.
ОЯ читаю упродовж усього Цведеного часу.
О Я празильно тримаю поставу, поки читаю.
ОЯ p03YMio прочитанега можу 3W0BicTA на запитання до тексту.
Мое гм'я
ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ
О Я обираю текст, якиЙ мене ($кавиты,
ОЯ починаю читан, щойн0 оберу тексг
ОЯ читаю упродовж усього феденого часу.
О Я правильно тримаю поставу, поки читаю,
О Я Прочитане та Можу BiT6BicTb3 на запитання до тексту,
Мое [мз
СЛУХАННЯ
ОЯ уважно слухаю впродовж усього вреденого часу.
ОЯ тримаю поставу,
Оя роблю лише т] записи. noypi6Hi для розум\ння тексту.
О Я весы час залишаюся на одному MiCl4i.
Мое
СЛУХАННЯ
ОЯ уважно слухаю вгтродовж усього вГдведеНбго часу,
ОЯ тримаю постиу.
роблю лише Tl записи, для розурЛнчя тексту.
О Я весы час залишаюся на одному MiCl4iМое
2 СЛТННЯ
ОЯ уважно слухаю впродовжусього втаеденого часу-
ОЯ гримаю поставу.
ОЯ роблю лише Ti записи, ЯК) [10Tpi6Hi ДЛЯ розумтня тексту.
О Я весь час залишаюся на одному Micgi. Мое (мА
СЛТННЯ
ОЯ уважно слухаю впродов;кусього втаеденого часу-
ОЯ тримаю поставу.
ОЯ роблю лише записи, ЯК) [10Tpi6Hi ДЛЯ розум\ння тексту.
О Я весь час залишаюся на одному Micgi.
Мое iMj
СЛУХАННЯ
О Я уважно слухао впродовж увього зщввденого часу,
О Я тримаю поставу,
ОЯ роблю лише Ti записи, Aki novpi6Hi для розум(н ня тексту.
О Я весь час залишаюся на одному влЈсе$. Мое Јм'я
СЛУХАННЯ
ОЯ уважно слухаю впродовж усього д'дведеного Часу,
ОЯ тримаю поставу.
ОЯ роблю Лише Ti запаси, як] потрјбн\ для розум[ння тексту.
О Я весь час залаиуаюся на одному Micgi. Мое јм3
СЛУХАННЯ
ОЯ уважно слухаю впродовж усього адведеного часу,
ОЯ тримаю поставу.
ОЯ роблю лише Ji записи, як] для розум[ння тексту,
О Я весь час залишаюся на одному MiCl4i.
Мое
СЛУХАння
О Я уважно слухаю влродовж усього часу.
О Я тримаю поставу.
ОЯ рбблю лише записи, Akl лотр'бн[ ДЛЯ розумЈння тексту.
О Я весь час залишаюся на одному Mict4i.
Мое 'М'Я
ЧИПННЯ З ДРУГОМ/ПОДРУГОЮ
О М И одразу починаемо прачювати, щойно обрали тему,
О Ми допомагаемо одне одному зрозумм текст.
О М и працюемо влродозж усього часу.
О Ми читаемо пр че;ж,
О Ми тримаемо доставу.
ЧИТАННЯ З ДРУГОМ/ПOДРУГOЮ
О Иа одразу починаеио працюзати, щойно обрали тему.
О Ми допомагаемо одне одноиу зрозум[ти текст.
О Ми працюемо апродовж рого Јдведеного часу.
О Ми читаемо по
О М И тримаемо поставу.
2 чипння з другомшодругою
О Ми одразу починаемо працювати, щоЙно обрали тему.
О М и допомагаемо одне одному здозумт•ј текст;
О М и грацюемо влродозж рого вћведеного часу,
О Мл читаемо по черз\.
О М и тримаемо поставу.
-7
ЧИТАННЯ З ДРУГОМ/ПOДРУгою
Мл одразу починаемо праЦюваги, щойно обрали тему,
О Ми допомагаемо одне одному зрозумпл текст,
О Ми працюемо здродовж усього втведеного часу.
Оми читаемо по черз\,
О Ми тримаемо поставу.
ЧИПННЯ З ДРУГОМ/ПOДРУГOЮ
О Ми одразу почлнаемо прачювати, щойно обрали тему,
О Ми до помагаемо одне одному зрозукмти текст,
О Ми Працоемо впродовж усього часу.
О Ми чатаемо пр
О Ми трииаеио поставу.
ЧИПННЯ З ДРУГОМ/ПОДРУГОЮ
Оми одразу починаемо працюаати, щоЙно обрали тему.
О Ми допомагаемо одне одному зрозум\ти текст.
О Ми пдацюемо впродозж усього вдведеного часу,
Оми читавмо по черз\.
О Ми тримаеио поставу.
читдння З ДРУГОМ/ПОДРУГОЮ
Оми одразу починаемо працюзати, щоЙно обрала тему.
О Ми доломагаемо одне одному зрбзумјти текст.
О Ми працюемо зпродовж усьогб 31дведеного часу.
Ома читаемо по черз[.
О Ми гримаемо поставу.
ЧИПННЯ З ДРУГОМ/ПOДРУГOЮ
Оми одразу почлнаемо працюзати, Щбйно обрали тему.
Оми допомагаемо одне одному зрозуАти текст.
О Ми працюеио впродовж усього вДведенбго часу,
Оми читаемо по черз\. О Ми трииаемо поставу,
головного ГЕРОЯ/ГЕГСТНЮ знати
годсьаеться, ТОН