Матеріали до уроку: "Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Навколишній світ та інформація."

Про матеріал
Дидактичний матеріал до уроку інформатики в 2 класі за програмою НУШ. За підручником Н.Морзе, О. Барна "Я досліджую світ"
Перегляд файлу

Урок 1 Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Навколишній світ та інформація.

  1. Виправ помилку художника. Що б ти домалював в порожньому колі?

  1. Запам’ятайРезультат пошуку зображень за запитом "восклицательный знак"

Інформація – це відомості про навколишній світ і явища, які відбуваються в ньому.

  1. Дай відповіді на питання
  1. Звідки ми отримаємо інформацію?
  2. Яку інформацію ти отримав коли зайшов до кабінету інформатики?
  3. Яку інформацію ти отримаєш, якщо подивишся у віконце?
  4. Про що можна дізнатися зайшовши у їдальню?
  1. Розглянь малюнки, за якими ознаками можна створити пари?

  1. Розглянь малюнки. Яку інформацію ти отримав? Що треба робити, щоб квітка не в’янула?

Результат пошуку зображень за запитом "цветок завял"

  1. Вправа для очей Результат пошуку зображень за запитом "глаза пнг"
  2. Розглянь малюнок, дай відповідь на питання.
  1. Скільки яблук їжачок зібрав під деревцем?
  2. Скільки яблук їжачок віддав зайчику?
  3. Скільки грибочків їжачок зібрав на полянці?
  4. Скількома грибочками їжачок поділився з білочкою?
  5. Скільки яблук загубив їжачок?
  6. Скільки грибочків загубив їжачок?
  7. Скільки яблук та грибів разом їжачок приніс додому?

  1. Повторення правил безпечної роботи за комп’ютером
  2. Працюємо за комп’ютером. Логічні вправи.
  3. Пофантазуємо та помайструємо

Виконай завдання 2 із сторінки 8 підручника.

  1.  Досліджуємо Результат пошуку зображень за запитом "дослідник"

Виконай завдання 3  із сторінки 8 підручника.

 

docx
Додано
24 грудня 2019
Переглядів
1766
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку