Урок 1 Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Навколишній світ та інформація.
-
Виправ помилку художника. Що б ти домалював в порожньому колі?
-
Запам’ятай
Інформація – це відомості про навколишній світ і явища, які відбуваються в ньому.
-
Дай відповіді на питання
-
Звідки ми отримаємо інформацію?
-
Яку інформацію ти отримав коли зайшов до кабінету інформатики?
-
Яку інформацію ти отримаєш, якщо подивишся у віконце?
-
Про що можна дізнатися зайшовши у їдальню?
-
Розглянь малюнки, за якими ознаками можна створити пари?
-
Розглянь малюнки. Яку інформацію ти отримав? Що треба робити, щоб квітка не в’янула?
-
Вправа для очей
-
Розглянь малюнок, дай відповідь на питання.
-
Скільки яблук їжачок зібрав під деревцем?
-
Скільки яблук їжачок віддав зайчику?
-
Скільки грибочків їжачок зібрав на полянці?
-
Скількома грибочками їжачок поділився з білочкою?
-
Скільки яблук загубив їжачок?
-
Скільки грибочків загубив їжачок?
-
Скільки яблук та грибів разом їжачок приніс додому?
-
Повторення правил безпечної роботи за комп’ютером
-
Працюємо за комп’ютером. Логічні вправи.
-
Пофантазуємо та помайструємо
Виконай завдання 2 із сторінки 8 підручника.
-
Досліджуємо
Виконай завдання 3 із сторінки 8 підручника.