Майстер - клас "Арт - фантазія"

Про матеріал
Даний матеріал надасть рекомендації педагогам,яких цікавить театральна діяльність дошкільників. Представлена наробка допоможе узагальнити уявлення вихователів про значення театру в житті дитини – дошкільника; ознайомити з програмами організації та підготовки театральної вистави та їх змістом; провести порівняльний аналіз програм; розкрити алгоритм роботи з дітьми по створенню вистави;надати педагогам можливість оволодіти практичними.
Перегляд файлу

Похожее изображениеМайстер клас

«Арт – фантазія»

Організація та підготовка  театральної вистави за програмами

Е. Чурілової «Арт- фантазія» та О. Березіної «Грайлик»

Тема:

 «Арт – фантазія» - організація та підготовка  театральної вистави за програмами Е. Чурілової «Арт- фантазія» та О.Березіною «Грайлик»

Мета:

  • узагальнити уявлення присутніх про значення театру в житті дитини – дошкільника;
  • ознайомити присутніх з програмами організації та підготовки  театральної вистави та їх змістом;
  • провести порівняльний аналіз програм;
  • розкрити алгоритм роботи з дітьми по створенню вистави;
  • надати педагогам можливість оволодіти практичними навичками акторської майстерності.

Завдання:

  • розкрити основні шляхи організації занять з театральної вистави.

 

План

  1. Вступне слово

Мета: розкрити ціль зустрічі, ознайомити присутніх з програмами та їх змістом, розкрити алгоритм роботи з дітьми по створенню вистави.

  1. Перегляд заняття
  2. Практичне завдання «Брейн ринг «Що наше життя – це гра»
  • Вікторина «Що я знаю про театр»
  • Розв’язання кросворду
  • Музична пауза

 

 

 

Похожее изображениеЯк сказав Шекспір у своєму творі:

«Весь світ театр, а ми в  ньому – актори..»

У кожному із нас живе актор або актриса,

І кожним новим днем повільно піднімається завіса

 

Театр – один з самих демократичних видів мистецтва для дітей, він дозволяє вирішити безліч актуальних проблем сучасної педагогіки і психології. Театралізована діяльність - найпоширеніший вид дитячої творчості. Вона близька і зрозуміла дитині,  глибоко лежить в його природі і знаходить відображення тому, що пов'язана з грою. Якщо гра для дитини - це спосіб існування, спосіб пізнання і освоєння навколишнього світу, то театральна гра - це крок до мистецтва, початок художньої діяльності. Театральні ігри розраховані на активну участь дитини, який є не просто пасивним виконавцем вказівок педагога, а співучасником педагогічного процесу.

У сучасному суспільстві різко підвищився соціальний престиж інтелекту і наукового знання. З цим пов'язано прагнення дати дітям знання, навчити їх читати, писати і рахувати, а не здатність відчувати, думати і творити. Педагогічна установка в першу чергу на розвиток мислення перетворює емоційно - духовну сутність дитини у вторинну цінність. Психологи часто ставлять діагноз: «недограної», тобто дитина НЕ натренувала свою фантазію і уяву в непередбачуваному і радісному процесі «створення гри». Як правило, такі діти не вміють зайняти себе у вільний час і на навколишній світ дивляться без подиву і особливого інтересу, як споживачі, а не як творці.

Похожее изображение 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Найкоротший шлях емоційного розкріпачення дитини, зняття скутості, навчання відчуванню і художньому уяві - це шлях через гру, фантазування, творчість. Все це може дати театралізована діяльність. Долаючи простір і час, поєднуючи можливості декількох видів мистецтв - музики, живопису, танцю, літератури і акторської гри, театр має величезну силу впливу на емоційний світ дитини.

Заняття сценічним мистецтвом не тільки вводять дітей у світ прекрасного, а й розвивають сферу почуттів, будять співучасть, співчуття, розвивають здатність поставити себе на місце іншого, радіти і тривожитися разом з ним.

Похожее изображение 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 В роботі своєї театральної студії користуємося двома програмами:

«Арт – фантазія» Е.Чурілової та «Грайлик» О.Березіної

Картинки по запросу грайлик 

Похожее изображение 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналізуючи ці програми, ми дійшли висновку, що програма «Арт – фантазія» - це практичний збірник, а «Грайлик» скоріше методичний посібник. Зробимо невеличкий огляд:

 

Зміст програми «Арт - фантазія»

Програма «Арт-фантазія» складається з п'яти розділів, робота на яких триває протягом двох років з  дітьми старшої (5-6 років) і підготовчої (6-7 років) груп ДНЗ.

1-й розділ - «Театральна гра» - спрямований не стільки на придбання дитиною професійних умінь і навичок, скільки на розвиток ігрового поведінки, естетичного почуття, здатності творчо ставитися до будь-якої справи, вміти спілкуватися з однолітками і дорослими людьми в різних життєвих ситуаціях.

Всі ігри цього розділу умовно діляться на два види: загально гри і спеціальні театральні ігри

2-й розділ - «ритмопластики» - включають в себе комплексні ритмічні, музичні, пластичні ігри та вправи, покликані забезпечити розвиток природних психомоторних здібностей дошкільнят, набуття ними відчуття гармонії свого тіла з навколишнім світом, розвиток свободи і виразності рухів

3-й розділ - «Культура і техніка мовлення» - об'єднує ігри та вправи, спрямовані на розвиток дихання і свободи мовного апарату, вміння володіти правильною артикуляцією, чіткою дикцією, різноманітною інтонацією, логікою мови та орфоепією. В цей же розділ включені гри зі словом, розвиваючі зв'язну образну мову, творчу фантазію, вміння складати невеликі розповіді і казки, підбирати найпростіші рим

Умовно всі вправи можна розділити на 3 види:

1. Дихальні і артикуляційні вправи.

2. дикційна і інтонаційні вправи.

3. Творчі гри зі словом.

4-й розділ - «Основи театральної культури» - покликаний забезпечити умови для оволодіння дошкільниками елементарними знаннями і поняттями, професійною термінологією театрального мистецтва. В розділ включені наступні основні теми:

  • особливості театрального мистецтва;
  • види театрального мистецтва;
  • народження вистави;
  • театр зовні і зсередини;
  • культура глядача.

5-й розділ «Робота над виставою» - є допоміжним, базується на сценарії і включає в себе наступні теми:

  • знайомство з п'єсою;
  • від етюдів до вистави.

 

Структура програми «Грайлик» О.Березіної:

• Пояснювальна записка;

 • Умови успішної освітньої роботи та засоби театралізованої діяльності;

• Змістові блоки освітньої роботи з організації театралізованої діяльності дітей;

• Орієнтовний розподіл програмового матеріалу;

• Особливості театралізованої діяльності, освітні завдання, зміст роботи з дітьми;

• Результати освітньої роботи з організації театралізованої діяльності;

 • Методичні рекомендації;

• Список використаної літератури.

 У Пояснювальній записці визначено завдання театралізованої діяльності, основні положення, принципи побудови програми та роботи за нею.

У розділі Умови успішної освітньої роботи та засоби театралізованої діяльності  розкрито роль педагога в організації театралізованої діяльності та засоби, які допоможуть ознайомити і ввести малюків у світ театрального мистецтва.

Розділи Змістові блоки освітньої роботи з організації театралізованої діяльності дітей та Орієнтовний розподіл програмового матеріалу забезпечать системність, послідовність та конкретизацію викладу програмового матеріалу.

Розділ Особливості театралізованої діяльності, освітні завдання, зміст роботи з дітьми передбачає реалізацію мети залучення дошкільників до театралізованої діяльності з урахуванням готовності і вікової спроможності. Наведено апробований на практиці орієнтовний перелік художніх творів для ігор-драматизацій, інсценізацій; видів театрів, розкрито завдання і орієнтовні форми співпраці із сім’єю.

Матеріали розділу Результати освітньої роботи з організації театралізованої діяльності допоможуть зорієнтувати педагогів на кінцевий результат в організації театралізованої діяльності.

Методичні рекомендації: Тут подано матеріали, які допоможуть системно підійти до організації театралізованої діяльності за змістовими блоками:

• Створення розвивального театрально-ігрового середовища;

• Ознайомлення дітей з різновидами театрів;

• Ознайомлення дітей з правилами водіння ляльок;

• Добір та робота з літературними творами;

• Добір та виготовлення декорацій, атрибутів, костюмів;

• Формування свободи дій і поведінки засобами образної виразності;

• Ознайомлення з театральною термінологією;

• Участь дітей у різних видах театрів, розігруваннях.

Таким чином, ми вважаємо, що матеріали програми «Арт – фантазії» більш спрямовані на практику в театральній діяльності, а матеріали програми «Грайлик» - на теоретичні знання. Об’єднавши ці дві програми, ми створили своє планування.

Створюючи  планування, ми базувалися на алгоритм роботи над театральною виставою, яке запропонувала Е. Чурилова в своїй програмі.

 

 

 

 

 



 



 

 


АЛГОРИТМ  РОБОТИ  НАД  ТЕАТРАЛЬНОЮ ВИСТАВОЮ

                       ( Програма  з  організації  театралізованої  діяльності     «Арт-фантазія»     Э.Г.Чурилової).

Етапи роботи

Зміст роботи

Особливості діяльності педагогів та дітей

1

Вибір п'єси або інсценування і обговорення її з дітьми. 

Педагог проводить бесіду про життя і побут  людей багато років тому, у що вони вдягалися, чим харчувалися, яких звичаїв дотримувалися, як спілкувалися між собою. Інсценізації за казками Х. К.Андерсена, Ш. Перро, братів Грімм теж вимагають попередньої роботи: розповідь дорослого, художні ілюстрації, прослуховування музичних творів, знайомі фільми.     Корисно для розвитку уяви, вміння фантазувати пропонувати дітям складати опис  життя героїв до початку п'єси. 

2

Розподіл п'єси на епізоди і переказ їх дітьми. 

Другий етап передбачає розподіл п'єси на епізоди. Діти переказують кожен епізод, доповнюючи один одного, придумують їм назву. 

3

Робота над окремими епізодами у формі етюдів з імпровізованим текстом.

Спочатку учасниками етюдів стають найактивніші діти, але поступово треба, не примушуючи, залучати до цього процесу усіх членів колективу. Можна  імпро-візувати вчинки і діалоги героїв. Дітям заважає порівняно невеликий словниковий запас, що ускладнює вільне ведення діалогу.Але поступово, відчуваючи підтримку педагога, вони діють більш природно і впевнено, а їх мова стає різноманітнішою  і виразною. 

4

Пошуки музично-пластичного рішення окремих епізодів, постановка танців.  Створення спільно з дітьми ескізів,  декорацій та костюмів. 
 

Знайомство дітей з музичними творами, які цілком або в уривках будуть звучати у виставі. Яскраві музикальні образи допомагають дітям знайти відповідне пластичне рішення. Спочатку діти просто імпровізують рухи під музику, самостійно відзначають найбільш вдалі знахідки. Потім вони рухаються, перетворюючись в якій-небудь персонаж, змінюючи ходу, пози, жести, спостерігаючи один за одним. Одночасно на заняттях з  зображувальної діяльнгості діти вчаться створювати ескізи декорацій і костюмів, роблять малюнки окремих епізодів п'єси за творчим задумом, підбираючи фарби у відповідності зі своєю фантазією. 

5

 Перехід до тексту п'єси: уточнення пропонованих обставин і мотивів поведінки окремих персонажів. 
 

На репетиціях один і той же уривок повторюється різними виконавцями, тоб-то один і той же текст звучить багато разів, це дозволяє дітям досить швидко вивчити практично всі ролі. У цей період уточнюються запропоновані обставини кожного епізоду (де, коли, в який час, чому, навіщо) і підкреслюються мотиви поведінки кожної дійової особи (Для чого? З якою метою?). Діти, спостерігаючи за діями в одній ролі різних виконавців, здатні оцінити, у кого це виходить природніше і правдивіше. Педагог, враховуючи мовні, пластичні, акторські можливості дітей, може намітити по 2-3 виконавця, здатних впоратися з конкретною роллю. 

6

Робота над виразністю мови та автентичністю поведінки в сценічних умовах; закріплення окремих мізансцен.

       Дитина в силу вікових особливостей завжди грає самого себе, вона ще не здатна перевтілюватися, грати почуття іншої людини. Ні в якому разі не треба нав'язувати юним виконавцям логіку дії іншої людини або свої конкретні зразки поведінки. Це призводить до запрограмованості поведінки. Можна підказати, допомогти дитині пригадати якийсь життєвий епізод, коли дитині дійсно було страшно або  цікаво. Тільки в цьому випадку поведінка дітей на сцені буде природньою, справжньою. Дуже важливо домагатися взаємодії з партнерами, вміння чути і слухати один одного і відповідно змінювати свою поведінку. Не слід пропонувати заздалегідь придумані педагогом мізансцени і встановлювати лінію поведінки кожного персонажа, вони повинні виникати з ініціативи дітей, спиратися на їх творчу уяву і коректуватися дорослим. Різні склади виконавців можуть пропонувати свої варіанти, деякі найбільш вдалі мізансцени доцільно закріпити для подальшої роботи над виставою. Домагаючись виразності і чіткості мови, треба виявляти мовні характеристики героїв (плавно, розтягуючи слова, дуже швидко, емоційно, повільно, впевнено, сварливо, сердито)

7

Репетиції окремих картин у різних складах з умовними деталями декорацій і реквізиту, з музичним оформленням. 

Треба стежити за тим, щоб діти не повторювали поз, жестів, інтонацій інших виконавців, а шукали свої власні варіанти. Необхідно вчити дітей розміщуватися по сцені, не збиваючись, не загороджуючи одне одного. Всяку знахідку, нове вдале рішення необхідно заохочувати, це з успіхом роблять глядачі, діти, не зайняті в даний момент у репетиції. 

8

Репетиція всієї п'єси цілком з елементами костюмів, реквізиту і декорацій.

Уточнення темпоритму вистави.

Призначення відповідальних за зміну декорацій і реквізит.

Репетиції всієї п'єси цілком. Якщо до цього діти діяли в умовних декораціях,   то тепер використовуються підготовлені для вистави декорації, бутафорія і реквізит, а також елементи костюмів, які допомагають у створенні образу. Репетиція йде з музичним супроводом, уточнюється темпоритм вистави. Затягнутість окремих сцен або зайва квапливість, скомканість роблять спектакль нецікавим для глядачів. На цьому етапі закріплюються обов'язки дітей в підготовці реквізиту та зміні декорацій. Залежно від можливостей і підготовленості колективу кількість загальних репетицій всієї вистави може бути від однієї до трьох.

9

Прем'єра вистави.

Обговорення з глядачами і дітьми. 

Є одночасно генеральною репетицією, оскільки до цього моменту діти жодного разу не діяли в костюмах. Діти на практиці починають розуміти, що таке колективність театрального мистецтва, як від уваги і відповідальності кожного виконавця залежить успіх вистави. Обговорення не має сенсу проводити відразу ж після виступу.  Але вже на наступний день в бесіді можна з'ясувати, наскільки критично вони здатні ставитися до власної грі.  Педагог, направляючи бесіду в потрібне русло своїми питаннями, намагається вказати на основні промахи і недоліки, але в той же час похвалити дітей та відзначити найбільш вдалі і цікаві моменти виступу. 

10

Повторні покази вистави. 

Підготовка виставки малюнків дітей зі спектаклю, стенда або альбома з фотографіями. 
 

Одноразовий показ цікавий швидше глядачам, ніж виконавцям. Для дітей же найбільш корисним є період підготовки вистави і можливість грати його як можна довше і частіше. Невірно твердження, що дітям набридає грати одне і те ж. Це можливо лише якщо все у виставі запрограмовано і юні виконавці сліпо виконують волю режисера. Якщо діти розуміють, що вони повинні робити на сцені, але намагаються діяти кожен раз по-різному, то це вже елемент творчої імпровізації. Спектаклі можна грати в різних складах. Одна і та ж роль у виконанні різних дітей повністю змінюється. Завдання педагога - розкрити індивідуальність дитини, навчити його шукати свої виражальні засоби, а не наслідувати інших 
виконавців. Роботу над постановкою і кожну виставу бажано фіксувати (стенди з фотографіями,  виставки  дитячих малюнків,  відеозапис).

Дуже цікаво порівнювати  відеозаписи  кількох спектаклів. 


УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

(ЯСЛА – САДОК) №53 «ЗАБАВА» КОМБІНОВАНОГО ТИПУ

 

 

 

 

 

Конспект заняття

театральної студії «Усмішка»

для дітей середньої групи

Картинки по запросу картинка репка«В гості до малят сьогодні ріпка прийшла»

 

 

 

 

 

 

 

Розробила: вихователь Тертишна Н.В.

Затвердила: методист Ромасенко Т.М.

 

 

 

м. Краматорськ

Мета:

  • продовжувати спонукати до розвитку діалогічного мовлення, збагачувати лексику, навчати правильної вимові звуків та слів, формувати правильну дикцію;
  • продовжувати розвивати артикуляційний апарат, інтонаційну виразність мовлення: силу голосу, темп, тембр;
  • продовжувати формувати правильну поставу, вміння передавати ходу різних персонажів, вміння добирати жести для створення образу;
  • продовжувати навчати танцювальних елементів, розвивати пластичність рухів;
  • продовжувати знайомити театральною термінологією та театральними професіями;
  • продовжувати формувати любов до усної народної творчості.

Матеріал: іграшка ріпка, м’ячі, магнітофон, диски

Хід:

Доброго дня, діти! Сьогодні я вас знову вітаю в театральній студії «Усмішка». Давайте посміхнемось і привітаємо один одного.

Щелк – правою рукою,

Щелк  - лівою рукою,

Хлоп – правою рукою по правому коліну,

Хлоп – те саме з лівою рукою,

Щелк – дві руки,

Хлоп – хлопки перед собою,

1,2,3,4,5 – вітаються пальчики,

Раді всіх ми привітать – діти беруться за руки.

Сьогодні по дорозі я до вас я придбала корисний овоч,  а який ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадку:

Кругла, та не куля

З хвостом, та не миша,

Жовта, як мед,

У казці живе..

Вірно, це ріпка. Ось вона (вихователь демонструє іграшку – ріпку).

Бліц – опитування: (сидячи по – турецькі)

  • Що це?
  • Це овоч чи фрукт?
  • Де зростає?
  • Якого розміру?
  • Якого ще може бути?
  • Якого кольору?
  • Яку форму має?
  • Яка на смак?
  • Які страви можна приготувати?(салат, запіканку, маринад)
  • А якій казці зустрічали?

Як ви гадаєте чи можна придумати про ріпку віршик? А чим вірш відрізняється від казки? Тож пропоную нам всім разом скласти вірш, я починаю, ви мені допомагайте.

Чистомовка «Ріпка»(стоячи)

Ід – ід – пішов на город ….дід

Па – па -  сидить в землі …ріпа

Че – че – дід бабу кличе

Чка – чка біжить за бабою ….онучка

Іт – іт – хвостом махає …кіт

Ка –ка – гавкає ….собака

Ня – ня – допомагає …мишеня

Молодці, гарний в нас вийшов вірш.

А тепер я вам пропоную піти на город ріпку зібрати, з нею потанцювати (під музику грецького танку «Сиртакі»)

Корекційна гра «Вантаж овочів»

Музично – ритмічні вправи з м’ячом

Добре, а тепер пропоную присісти і пригати, чому члени родини приходили на город? (бо їх кликали) А щоб почули, як треба було кликати ? (голосно)

Пропоную і нам потренувати свої голосочки.

Вправа на розвиток сили голосу «Звук на ниточці»

Діти складають пальці до купи, підносять до ротика, співають звуки: «аааааа», «ооооо», збільшуючи чи зменшуючи силу голосу, і роблять рух рукою, ніби «тягнуть ниточку.

Не тільки треба голосно кричати, але і так, щоб вас зрозуміли. А як це, як ви гадаєте? (чітко) В цьому нам допоможуть скоромовки.

Вправа на формування правильної дикції:

У нашого діда капелюх не по – капелюхівські.

Етапи роботи над скоромовкою:

1.питання за змістом скоромовки;

2.промовляння тихо, голосно;

3.повільне промовляння з різними відтінками емоцій;

4. конкурс найкращого скоромовника.

А ще для того, щоб  чітко розмовляти, нам допоможуть вправи для вправного язичка.

Вправи веселого язичка

«Дід за бабою п’ють чай» (тарілочка – чашечка)

«Сметанка в глечику для котика»

«Смачні цукерки у онучки»

«Собака грається» (трубочка – посмішка)

Діти, а ви пам’ятаєте на минулому занятті ми  розмовляли про театральні професії. І  про із професій я хочу загадати загадку: хто виконує ролі у виставах та кіно? Вірно, це актор. А я  зараз пропоную вам побути акторами театру мім, які працюють за допомогою чого? Що таке міміка, а пантоміміка?

Я вам буду по черзі  загадувати персонажів казки «Ріпка», а ви їх будете відтворювати за допомогою міміки та жестів. Під час відтворювання з героями будуть відбуватися різні події з їх життя.

Дід  - важко  ступає, опираючись на палицю. ( Раптом заболіла спина)

Баба – іде дрібним кроком, ноги «тягне», руки за спиною. ( Раптом почила щось цікаве)

Онука – біжить підскоком, зриває квіти», нюхає. ( Раптом зустрічає хлопця, що їй подобається)

Кішка – м’яко ступає, умивається лапкою, облизує лапку ( Раптом бачить кота, з яким нещодавно билася)

Собака – лапи виставлені уперед, іде широким кроком, принюхуючись,   (Раптом бачить незнайомця)

Ріпка – сидить, руки вгорі – це «хвостик», хвостик грається з вітерцем (Раптом на ріпку сідає бджілка, яка її лоскоче)

Мишка – іде на носочках, руки висять перед грудьми, хвостиком  віляє, чеше за вушком ( Раптом бачить велику купу зерна)

Молодці, добре попрацювали, актори на сцену, на поклін, оплески.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Брейн – ринг « Що наше життя – це гра»

1.Розминка « Театральна вікторина»

  • Що закриває сцену від глядачів? (Завіса)
  • Барвисте оголошення про спектаклі, концерти. (Афіша)
  • Людина, яка підказує акторові слова з його мови. (Суфлер)
  • Як називається перший показ вистави в театрі? (Прем'єра)
  • Як називається театральна косметика?  (Грим)
  • Бурхливі тривалі оплески. (Овація)
  • Драматичний твір, призначене для театру. (Драма)
  • Як називаються вироби, які тільки зображують справжні предмети,

використовувані під час вистав у театрі. (Бутафорія)

  • Як називається мова однієї особи? (Монолог)
  • Як називається перерву в спектаклі? (Антракт)
  • Скільки попереджувальних дзвінків дають перед початком вистави? (3)
  • Сучасний музичний спектакль? (Мюзикл)
  • Театральна вистава, в якому тільки танцюють і нічого не говорять. (Балет)
  • Який вид театру викликає найбільший захват у маленьких глядачів? (Ляльковий)
  • Які вміння вимагає від артистів жанр водевілю? (співати та танцювати)

2. Театральний кросворди:

  • Театральні професії
  • Хто пише п'єси для постановок у театрі? (відповідь: драматург)
  • Працівник театру, який займається гримом акторів (відповідь: гример)
  • Хто пише музику до спектаклів? (відповідь: композитор)
  • Головний керівник постановки вистави (відповідь: режисер)
  • Працівник театру, подсказывающий акторам слова ролі під час подання (відповідь: суфлер)
  • Картинки по запросу кросворд театральне мистецтвоПрацівник театру, який відповідає за освітлення сцени (відповідь: освітлювач)

Слово по вертикалі: артист

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Театральні жанри
  • Театральний твір, що складається з танців і мімічних рухів супроводжуються музикою (відповідь: балет)
  • Музично-драматичний твір, що використовується в театрі, де актори співають (відповідь: опера)
  • Циркове супровід - вистава за участю клоунів (відповідь: клоунада)
  • Спектакль, в якому спів чергується з розмовою і танцями (відповідь: оперета)
  • Літературний твір, призначений для виконання акторами на сцені (відповідь: драма)

По вертикалі: приміщення (місце) для видовищ, вистав (відповідь: театр)

 

3. Музична пауза (відгадати пісні героїв мультфільмів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кросворди.
1. Слова на звук «К»

  • Мистецтво розповідати про події, історіях на екрані, на якому все рухається (відповідь: кіно)
  • Не кущ, а з листочками, не сорочка, а зшита, не людина, а розповідає (книга)
  • Виконання музичних, вокальних, танцювальних номерів на сцені (відповідь: концерт)
  • Автор музичних творів (відповідь: композитор)

2. Театральні професії

  • Хто пише п'єси для постановок у театрі? (відповідь: драматург)
  • Працівник театру, який займається гримом акторів (відповідь: гример)
  • Хто пише музику до спектаклів? (відповідь: композитор)
  • Головний керівник постановки вистави (відповідь: режисер)
  • Працівник театру, подсказывающий акторам слова ролі під час подання (відповідь: суфлер)
  • Працівник театру, який відповідає за освітлення сцени (відповідь: освітлювач)

Слово по вертикалі: артист

 

3. Слова на звук «А»

  • Оголошення про спектаклі (відповідь: афіша)
  • Людина, яка виступає на сцені як виконавець творів мистецтва (відповідь: артист)
  • Перерви між діями спектаклю або концерту (відповідь: антракт)
  • Оплески (відповідь: оплески)

4. Театральні жанри

  • Театральний твір, що складається з танців і мімічних рухів супроводжуються музикою (відповідь: балет)
  • Музично-драматичний твір, що використовується в театрі, де актори співають (відповідь: опера)
  • Циркове супровід - вистава за участю клоунів (відповідь: клоунада)
  • Спектакль, в якому спів чергується з розмовою і танцями (відповідь: оперета)
  • Літературний твір, призначений для виконання акторами на сцені (відповідь: драма)

По вертикалі: приміщення (місце) для видовищ, вистав (відповідь: театр)

 

docx
Додано
14 лютого 2019
Переглядів
3544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку