Конспект інтегрованого заняття

Про матеріал
Дана наробка допоможе вихователям удосконалити знання дітей про космос та все, що в ньому існує: зорі, сузір’я, космічні тіла, планети; активізувати словник дітей назвами планет та космічних тіл, розвивати пояснювальне мовлення, вміння чітко формулювати і висловлювати свої думки, виховувати навички культури спілкування; вчити працювати за математичними схема, закріпити вміння орієнтувати по клітинам, закріпити знання цифр;удосконалювати здатність до художньої діяльності
Перегляд файлу

http://obawskijdnz.ucoz.ru/_nw/1/52866953.jpgКонспект заняття

для дітей старшої групи

художньо – естетичної спрямованості

«Космічна виставка»

 

 

 

 

 

 

Мета:

  • удосконалити знання про космос та все, що в ньому існує: зорі, сузір’я, космічні тіла, планети;
  • активізувати словник дітей назвами планет та космічних тіл, продовжувати розвивати пояснювальне мовлення; продовжувати розвивати вміння чітко формулювати і висловлювати свої думки, виховувати навички культури спілкування;
  • продовжувати вчити працювати за математичними схема, закріпити вміння орієнтувати по клітинам, закріпити знання цифр;
  • удосконалювати здатність до художньої діяльності – ліплення, закріпити прийоми ліплення, правила роботи з пластиліном;
  •  надати дітям реальну можливість вигадувати, експериментувати, виявляти творчу ініціативу;
  • розвивати пам'ять, увагу, творчу уяву;
  • виховувати інтерес до такого виду занять.

Матеріал: зірочки – бейджики синього, червоного, жовтого кольорів, м’яч, картки – завдання, малюнки космічного транспорту, схеми для описових розповідей, пластилін, стеки, дощечки.

Хід:

(діти стоять по колу, вихователь заздалегідь надів на дітей бейджики – зірочки для різнорівневих завдань)

Діти, сьогодні до нас завітали гості, привітаймось з ними:

Доброго ранку, доброго дня,

Бажаємо присутнім здоров’я, добра!

Малята, а ви приймали коли – небудь участь у виставках?  А як ви розумієте слово виставка? Що можна представляти на виставках? Сьогодні я хочу вас запросити на космічну виставку, яка буде організована у нашому місті. Ви бажаєте туди потрапити? А прийняти у ній участь? Скажіть, що буде представлено на такій виставці? А що зможемо представити ми? ( макети космічного транспорту) У кожного з нас є свій бейджик учасника виставки. Але перед тим, як розпочати роботу давайте сконцентруємось:

Фізхвилинка «Космос»

Ми в ракету дружно сіли, (присідання)

І у космос полетіли, (рухи прямими руками)

Повз малі планети й зорі (стрибки з обертанням)

Летимо, як метеори, (біг на місці)

Обігнали ми комету,(стрибки)

Повернулись на комету(відновлення дихання)

А тепер згадаємо все, що знаємо про космос.

Бліц – питання «Космос»:

(Сидячи по – турецькі на килимку, діти передають м’яч )

  1.  Для чого потрібен космічний транспорт?
  2. Що таке сонячна система?
  3. Скільки планет обертається навколо сонця?
  4. Як називається найбільша планета?
  5. Найменша?
  6. Як по – іншому називають нашу планету, чому?
  7. Яку планету вже не вважають планетою?
  8. Що таке сонце?
  9. Що таке зірка?
  10.  Які бувають зірки за розміром?
  11.  За кольором?
  12.  За температурою?
  13.  Малюнок із зірок це –
  14.  Які знаєш сузір’я?
  15.  Які тіла є ще в космосі?
  16.  Назви супутник Землі?
  17.  Чому Луна світить вночі?
  18.  Макет Землі – це  -

Молодці, добре орієнтуєтесь в космосі. А скажіть, з яких матеріалів можливо представити космічний транспорт?

Дидактична гра «Матеріал для космічного транспорту»

(Стоячи, діти передають м’яч і називають матеріал : «Ракета з глини»)

А тепер я хочу вам запропонувати представити матеріал відповідно до музики, яка зараз буде звучати.

Пантомімічні етюди «Матеріал для космічного транспорту»

(Стоячи на килимку, під звуки музики діти пантомімою передають матеріал, після кожного уривку вихователь опитує дітей, хто вони є)

Духові – камінь, дерево, алмаз

Клавішні – глина, гума, пластилін

Ударні – скло, залізо, лід

Струнні – проволока, папір, пластик

Добре,  з матеріалами ми розібралися. Тепер визначимо, які саме макети  ми будемо представляти на виставці. Для цього нам потрібно сісти за столи і виконати завдання. Виконувати завдання будемо бригадами відповідно до кольору бейджика, бо на виставці треба представити різні моделі.

«Завдання – схеми  «Макети космічного транспорту»

(Сидячи за столами, відповідно до кольору свого бейджика, діти виконують завдання за схемами по типу слухового диктанту: 2 клітинки вгору, 2 вниз   і т.інш. Після виконання у дітей повинна вийти комічний корабель, ракета, лунохід.)

http://www.cofe.ru/images/pictures/read-ka/puzzle/5/page.gif 

 

 

 

http://www.cofe.ru/images/pictures/read-ka/puzzle/5/page.gif 

 

 

 

http://www.cofe.ru/images/pictures/read-ka/puzzle/5/page.gif 

 

 

 

 

 

Тепер я прошу підійти до малюнків зображення того виду, який у вас вийшов.

(діти розходяться на три групи)

Сьогодні макети ми будемо виготовляти з пластиліну, але перед роботою з ним згадаємо його якості, властивості, прийоми роботи з пластиліном.

«Якості, властивості, прийоми»

(кожна група називає по черзі)

1 група називає властивості: м’який, кольоровий, без запаху, восковий, твердий, парафіновий, пластичний;

2 група називає якості: мнеться, буває м’яким, твердим, ріжеться, не вигорає на сонці,тримає форму, перемішується, злипається;

3 група називає прийоми: скочування, розкочування, витягування, примазування, вдавлювання, прищеплювання.

Зараз згадаємо послідовність виконання роботи:

План послідовності виконання роботи:

1 група працює за запитаннями вихователя

2 група – за схемою, але по черзі кожен

3 група – за схемою, але повний опис послідовності кожний

  • Що будете представляти на виставці?
  • З яких частин буде складатися ваш макет?
  • Якими геометричними фігурами представлено ваш вид транспорту?
  • Яка послідовність роботи?
  • Що будете робити спочатку?
  • Що потім?
  • Що в кінці?

Запрошую присісти за столи відповідно до кольору, підготуємо руки до роботи:

Пальчикові гра:

1, 2, 3, 4, 5, ( з’єднуємо пальці по черзі)

Космос почнемо вивчать, ( зжимаємо і розжимаємо пальці)

В небі сонце і планети, ( руки вгору, ворушимо пальцями)

Ясні зорі і комети. (стукаємо кулаками)

Згадаємо правила роботи з пластиліном по бригадам:

  • розім’яти;
  • працювати над дощечкою;
  •  працювати зі стеками;
  • витирати дощечку та руки серветкою;
  • вимити руки.

Самостійна робота дітей.

А тепер проведемо презентацію ваших макетів.

Презентація – виставка за  схемами.

  • Що це?
  • Яка назва?
  • Для чого призначено?

Діти, ви сьогодні молодці, добре попрацювали, ми можемо сміливо представляти свої макети на виставці.

 

 

docx
Додано
14 лютого 2019
Переглядів
897
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку