Майстер - клас "Інтеграція Lego - технологій в освітній прцес ЗДО"

Про матеріал
Мета майстер – класу розширювати уявлення педагогів про можливості використання конструктора LEGO в роботі з дітьми, розвивати творчу ініціативу, активність, бажання втілювати в практику роботи отримані знання. Матеріали та обладнання: «чарівний рюкзачок», цеглинки LEGO, іграшки: м’яч, лялька тощо.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтеграція  LEGO-технологій в освітній процес ЗДО

Номер слайду 2

ВПРАВА – ЕНЕРГІЗАТОР«Веселий рахунок»r

Номер слайду 3

ОБМІН ДУМКАМИ«Гра з лего як ефективний механізм розвитку дитини

Номер слайду 4

МОЗКОВИЙ ШТУРМ У Бостонському університеті проводився експеримент у якому брали участь 75 вихованців дошкільних навчальних закладів. Їх поділили на 2 групи, а потім кожні на 4 підгрупи. Одна група спостерігала за склом, друга група виконувала певні дії з механізованим конструктором за завданнями пропонованими педагогом. Цей конструктор мав 4 функції: світився, котився, видавав звуки, крутився.r

Номер слайду 5

Перша підгрупа працювала за методом «Пряме педагогічне інструктування»Педагог демонстрував тільки 2 функції конструктора: «У мене є конструктор. Якщо я натисну на цю кнопку, то він засвітиться. Якщо я натисну на другу кнопку – то покотяться кульки. Після цього педагог залишав дітей самостійно грати з конструктором. Ці діти змогли лише відтворити дії педагога, не намагаючись знайти це якісь функції іграшки. Друга підгрупа працювала за методом «Перерване інструктування»Педагог показував 2 функції конструктора: «У мене є конструктор. Він може котитися, видавати звуки». Після цього переривав показ з вигаданої причини (ніби покликали до телефону) і залишав дітей наодинці з іграшкою. Ці діти змогли відтворити показані функції конструктора, а декому з них вдалося відкрити ще й третю. Третя підгрупа працювала за методом «Наївний»Педагог демонстрував дітям 3 функції конструктора: «Подивіться, у мене є цікавий конструктор. Він світиться, крутиться та ще й звучить». Далі педагог не втручався у гру дітей з конструктором. Діти цієї підгрупи змогли відтворити три функції конструктора, а четверту так і не віднайшли. Четверта група працювала за методом «Самостійний»Педагог приносив конструктор: « Я вам приніс конструктор» і дав дітям можливість дослідити його самостійно. Діти цієї підгрупи змогли відтворити всі 4 функції конструктора самостійно.

Номер слайду 6

 Як ви думаєте, чому дітям з останньої підгрупи вдалося відкрити всі функції конструктора?Питання:

Номер слайду 7

Варіанти відповідей: * Дітям дали достатньо часу для обстеження конструктора. * Діти отримали свободу дій. * Педагог не нав’язував свою думку. * Діти мали змогу поексперементувати, використати метод «спроб і помилок». * Невдачі дітей не були оцінені негативно. * Діти працювали разом у команді. *Педагог зумів зацікавити дітей.

Номер слайду 8

Діти вчаться ліпше, коли завдання, пропоновані педагогом для виконання, допомагають отримати нові знання й опанувати вміння, а головне, коли діти розуміють і отримують насолоду від завдання, яке виконують. Потрібно надавати дітям більш самостійності у вирішенні завдань, але у разі потреби, дати пораду чи підбадьорити. Висновок:

Номер слайду 9

ТРЕНІНГОВІ ВПРАВИ«МІЛЬЙОН ЦІКАВИХ ЗАПИТАНЬ»Яка ця цеглинка (лялька, м’яч )?Як я можу нею (ним) грати?Як ви думаєте, де її (його) взяла?А що можна з цим предметом (цеглинкою, лялькою, м’ячем ) зробити? ОРІЄНТОВНІ ЗАПИТАННЯr

Номер слайду 10

«Розуміємо один одного»

Номер слайду 11

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВПід час взаємодії з дітьми слід пам’ятати, що ми розвиваємо креативних людей, які вміють мислити,обґрунтовувати свою думку і готові вчитися впродовж життя. А ми, педагоги, є дизайнерами умов і комфортного середовища, де перебувають діти. r

Номер слайду 12

»Дякую за увагу!УСПІХІВ У РОБОТІ!

pptx
Додано
26 лютого
Переглядів
113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку