Sie arbeiten in Gruppen zu drei Personen.
Sie bekommen jetzt die Sprichwörter, aber die Wörter sind nicht der Reihe nach. Bilden Sie Sprichwörter richtig.
Dann kommentieren Sie bitte! Wie verstehen Sie diese Sprichwörter? Wie meinen Sie?
* Nur, ständig, übt, wer, trainiert, bleibt, und, gesund, und, munter.
* Frisch, bald, ist, gewonnen, gewagt.
* Übung, Meister, den, macht.
Вміння учнів складати з окремих слів відомий вислів чи прислів’я сприяє не лише систематизації мовного матеріалу, а й актуалізації навичок та вмінь в межах теми. Адже учні не лише складають вислів за певними граматичними правилами, але й висловлюють особисте ставлення до змісту фрази. Принцип особистісного спілкування лежить в основі цього виду діяльності.
6. Sie bekommen drei Situationen, lesen und geben einen Rat!
«Wir haben in der Schule Sportunterricht. Aber es ist da so langweilig! Wir machen nur Muskelübungen, aber spielen keine Spiele. Wir haben sogar keine Mannschaft in der Schule.» «Unsere Schule ist klein. Wir haben keinen Sportplatz, und wir müssen die Turnstunde immer in der Sporthalle haben. Da gibt es keinen Platz für Fußball spielen oder für Leichtathletik.» «Um Sport zu treiben, braucht man viel Geld. Man muss sich Sportaus-rüstung kaufen, einen Fitnessklub besuchen, einen Trainer bezahlen. Was kann man aber machen, wenn man wenig Geld hat?»
Творча групова робота є важливим етапом уроку. Учням пропонується скласти поради, керуючись певною ситуацією. В умовах групової взаємодії створюється спільний фонд інформації, до якого кожен з учасників-партнерів вкладає свою частку. Форми сумісної колективної діяльності, створення атмосфери доброзичливості, уважне ставлення до партнерів по спілкуванню, взаємодопомога – створюють оптимальні умови для активізації потенційних творчих можливостей кожного учня.
Робота в малих группах дозволяє набути навичок, які необхідні людині для спілкування та співпраці.