Майстер - клас на тему "ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА".

Про матеріал

Презентація + конспект Майстер - клас вчителя музичного мистецтва Янішевської Лариси Іванівни на тему "ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА".

Перегляд файлу

Майстер -  клас

вчителя музичного мистецтва

Янішевської Лариси Іванівни


ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

 

 

Застосування інтегративних технологій на уроках музичного мистецтва є абсолютно органічним. Музика легко інтегрується з літературою, образотворчим мистецтвом, трудовим навчанням і навіть з географією, іноземними мовами, історією, математикою та хімією.  На сьогоднішньому майстер – класі я  покажу елементи інтегрованого навчання  на уроках музичного мистецтва:

 

  • інтеграція з образотворчим мистецтвом:
    •  «малюємо в уяві»  (діти повинні намалювати картину під час прослуховування твору); або малюють малюнок ,не знаючи назви твору.
    •   «озвуч  картину» (підібрати музичний твір, який відповідає характеру картини);
    • «добери картину» (підібрати картину, яка підійте для змалювання музичного твору)

 

 

  •  під час  бінарного уроку з образотворчим мистецтвом  в 5  класі, що проводився у формі  уроку –подорожі (Тема уроку музичного мистецтва: «Музика давніх епох: Греція.» Тема уроку образотворчого мистецтва: Орнамент.

На етапі актуалізації   проводилось виконання  загального кросворду з обох предметів.


1. Як називається вид образотворчого мистецтва, в якому зображення виходить за допомогою ліній, штрихів, одноколірних плям, відбитків, найчастіше без фарб? (Графіка)

2. Сполучення форми і кольору,взаємозв’язок різноманітних фрагментів зображень (Гармонія)

3. Швидкість виконання музичного твору. (Темп)

4. Співвідношення частин між собою (Пропорції)

5. Музична думка, виражена одноголосно. (Мелодія)

6. Музичний твір, яке виконують голосом. (Пісня)

- Куди сьогодні ми відправимось у подорож? Правильно. Греція.

 

 - Під час  бінарного уроку з образотворчим мистецтвом  в 6  класі – урок-вечорниці (Тема уроку образотворчого мистецтва: Символіка орнаменту і кольору в народній творчості. Композиція «Український рушник»; Тема уроку музики: Народне мистецтво - основа професійної музики).

На цьому уроці діти співали веснянки, як народні («А ми просо сіяли») в руховій та театральній інтерпретації так і сучасні (В Філіпенко «Веснянка»). Та знайомились з творчістю сучасного українського композитора Л.М.Ревуцького та його твором симфонія №2 2 частини Г.П. « А ми просо сіяли». Учні  вишивали фрагмент рушника (аплікація символу матері) та співали українські народні пісні.

 

  • інтеграція з театральним гуртком:

 - «рухові або театральні інтерпретації пісні» (діти під час виконання музичного твору виконують рухи або розігрують певні дій), театралізоване виконання колядок, щедрівок, веснянок та інш…

 

  • «пластичні інтонування» Пластичне інтонування - це будь-який рух людського тіла, який викликаний музикою і який відображає її образ. 
  •  інтеграція з географією, історією - «експедиція або подорож» в 5 класі «Музика древніх епох: Єгипет, Китай, Греція …»

 

  • Інтеграція з математикою в 3 класі при вивченні теми «Розвиток музики» проходить знайомство з нотною грамотою, а на уроках математики діти вже знайомі з темою «Дроби»

 

  • інтеграція з літературою:
    • наприклад урок в 6 класі «Романс і його різновиди» (учні декламують вірші Пушкіна, Лермонтова, Симонова та інших, які були покладені на музику);

 

 

  • застосування медіаосвітніх технологій в  5 класі  «Музика на кіноекрані» (я демонструю фрагменти з кінофільмів, анімаційних фільмів, мюзиклів) – Угадай в якому фільмі або рекламному ролику ви мали змогу чути цей твір?

 

Дякую за увагу! Ваші   слова-подарунки  створили атмосферу творчості і доброзичливості на моєму майстер – класі.

 

docx
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
332
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку