Майстер - клас "Здоров я -найдорожча цінність"

Про матеріал
Хочу поділитися своїми наробками по темі здоров я зберігаючі технології.Цікаві завдання в інтерактиній формі допоможуть дітям усвідомити, що найцінніше в житті - це здоров я.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Тема: Здоров’я - найцінніший скарб

Здоров’я – це сила,

Здоров’я – це клас!

Хай буде здоров’я

 у вас і у нас!

Мета:

  • засвоїти поняття «здоров´я»;
  • розширити його зміст, формувати уяву про здоров’я та здоровий спосіб життя;
  • допомогти усвідомити , що здоров’я – це великий дар;
  • вчити учнів самостійно здобувати знання;
  • розвивати вміння презентувати результати особистої та спільної діяльності;
  • виховувати бажання підтримувати традиції здорового способу життя.

 Хід проведення

«Мозковий штурм».

- Шановні колеги, уявіть собі, що ви заблукали в густому непрохідному лісі. І ось перед вами з’явилось три дороги, кожна може вивести з лісу за певних умов.

1. Першою дорогою підеш — багатство знайдеш, а здоров’я втратиш.

2. Другою дорогою підеш — половину багатства знайдеш, а половину здоров’я в   втратиш

3. Третьою дорогою підеш — багатства не знайдеш, проте здоров’я збережеш. 

- Зробіть свій вибір? Обґрунтуйте свою думку.

Висновок. Найкраще піти третьою дорогою, оскільки здоров’я — головне багатство людини.

                    Гра «Асоціативний ряд»  - «здоров´я».

На аркуші формату А3 по вертикалі ведучий записує слово «здоров´я» і пропонує учасникам назвати характеристики, з якими асоціюється це слово і які починаються з букв вертикального ряду.

З – зібраність, зваженість;

Д – доброзичливість, добропорядність;

О – оптимізм, обов´язок;

Р – розважливість, розум;

О – обережність;

В – відповідальність;

Я – якість, ясність.

Після того, як слово буде розібрано, проводять обговорення

  • Які захоплення сприяють зміцненню здоров´я, а які, навпаки шкодять.

Т-дискусія.

Користь

Шкода

 

 

 

 

 

  • Як зберегти і дбати про своє здоров´я ми зараз і вирішимо.

Завдання

Об´єднати слова в поняття: від чого залежить здоров´я і як потрібно поводитись, щоб бути здоровим?

1 група «Сердечко» -слова почуття, враження, настрій.

2 група «Сонечко» -слова кольори, люди, дружба.

3 група «Посмішки» -слова природа, рух, праця.

4 група «Квіточка» -слова їжа, гігієна, відпочинок.

На пелюстках чарівної квітки діти записують, від чого залежить здоров´я і як його зберегти.

Презентація групової роботи.

Рефлексія

Продовжи речення

-Я хочу бути здоровим, тому що…

- Для мене бути здоровим-це…

-Що я роблю, щоб бути здоровим…..

      Багато людей замислюються про цінність життя тільки тоді, коли виникає серйозна загроза для здоров´я, або коли воно вже втрачене. Людина повинна цінувати своє життя, адже воно неповторне. Ваше життя багато в чому залежить від того як ви будете дбати про своє здоров´я. Бережіть здоров'я, зміцнюйте і примножуйте його. І пам'ятайте, що здоров'я — найцінніший скарб, і від вас залежить, чи зумієте ви зберегти його на довгі роки. Тільки спільними зусиллями, усім миром зможемо забезпечити здоров’я.

Я бажаю вам  життєвої наснаги, сили волі для гідного життя,  щастя, яке неможливе без здоров’я і пам’ятати завжди, що існують тисячі хвороб, а  здоров’я лиш одне. Всього найкращого вам!

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
1061
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку