Урок на тему
«Харчування
і здоров`я.Вітаміни та їх значення.»
Практична робота
2-Б клас
Вчитель: Сень А. В.
Мета:розширити знання учнів про здоров`я, пояснити
необхідність вибору корисних для здоров`я продуктів;
розкрити значення вітамін та їх корисні властивості.
Розвивати пам`ять,увагу,вміння аналізувати;
Виховувати свідоме відношення до свого здоров`я.
Обладнання: презентація «Що таке вітаміни ?»
Уривок з мультфільму «Вінні-Пух»,фізхвилинка «Вітамінка»,
роздатковий матеріал,індивідуальні картки,таблиці на дошці з
малюнками овочів та фруктів,кошик з овочами,та з яблуками.
Пісня «Діти України».
Учитель: Доброго здоров`я , діти і гості .
Доброго вам дня
Хай вам сонце ясно світить у вікно щодня
Хай сміється мирне небо
І дивує світ
А земля нехай дарує
Вам барвистий цвіт
Бо здоров`я , любі діти,
В світі головне
А здоровий і веселий щастя не мине
Налаштування на урок
Діти, хочу вам запропонувати незвичайний урок.
Запрошую всіх до співпраці:
Пропоную вам: Слухати і відповідати, грати і міркувати. Дружно плідно працювати.
Бачу, дехто з вас захвилювався . Давайте утворимо «Гірлянду добра» .
( Посміхніться один одному візміться за руки , скажіть пошепки добре слово)
Створили позитивний настрій , тож давайте частіше радіти і сміятися.
Оголошення теми уроку
Усе в житті піде чудово
Якщо будеш ти здоровим
І духовно і фізично
Будеш людям симпатичним
Як ви думаєте , яка тема уроку?
Про що ми будемо говорити?
Очікування.
Слайд
Вислів, який належить давньогрецькому філософу Сократу:
Ми живемо не для того, щоб їсти
А для того , щоб жити.
Як ви розумієте?
Учитель.
А щоб ви нормально зростали і розвивались , мали єнергію для навчання і відпочинку організму потрібні різні продукти харчування
Їжа- це джерело тепла, енергії, росту і здоров`я людини
Не пропливе рікою пароплав, не проїде по рейках тепловоз, не підніметься вгору космічний корабель – якщо двигун не отримає пльного.
А людині для чого потрібна їжа? (мікрофон)
А щоб краще усвідомити значення харчування для організму запрошую всіх на наукову практичну конференцію.
Журналіст : Добрий день, шановні гості!
Наш мікрофон встановлено на науковій практичній конференції в м.Кам`янському
НВК №3 . Найболючіша тема сьогоденняЯк зберегтиздоров`я?. Вашій увазіпредставленівиступивченихрізнихгалузей.
Учитель:Ми будемо говорити про здров`я,проводити дослідження,вибирати корисну їжу.
Мозковий шторм:
Діти,а що таке здоров`я ?(відповіді дітей )
Про недоліки сучасного харчування звітують медики.
Mедики: Багато хто з вас споживає за смаком,а не за користю.
Неможна багато їсти білого хліба,концервантів,штучних продуктів,газовані напої фасфуди,чіпси,солодощі,мівіну.,
Ця їжа сприяє ожирінню.
А ще потрібно більше рухатися.
Практична робота:4 ГРУПИ А,В,С,D-Вітаміни
Завдання:вибери корисні продукти(робота на картках)
Слайд 2
Учитель: Вашій увазі пропонуємо науковий звіт лабораторії
Діти презентують вітамінки
Віт.В-якщо ви хочете зростати сильними,веселими і мати добрий
апетит ,я вам допоможу.А товариші мої-картопля,горошок,буряк,редиска,
квасоля,зелений салат.
Слайд 3
Віт.С
Якщо ви хочете мати добре здоров`я,бути завжди бадьорим,я стану вам у пригоді.
Мої друзі лимон,порічка,чорна смородина,капуста та хрін.
Слайд 4
Віт.D
Я дуже потрібний тим , хто хоче швидко і добре рости,мати гарні міцні зуби.
Я маю для вас корисні продукти-молоко,яйця,сир,масло.
До того ж я товаришую із самим сонечком.
Слайд 5
Учитель:
Практична робота: ( в парах)
Які продукти можна вживати щодня ?
Фізхвилинка(ВІТАМІНКА)
Скласти речення на дошці зі слів
Їжа-це джерело тепла,росту,енергії,здоров`я людини.
Кухар:
Не забувай про народну мудрість «Чим довше жуєш,тим більше проживеш»,
а також вислів «Після їжі стій,або пройди 1000 кроків»
Споживай корисну і різноманітну їжу:молоко,рибу,яйця,крупи,овочі і фрукти.
3. Закріплення знань.
Учитель:
Але дехто думає, що це означає, що їсти можна все, що захочеться і коли захо-
четься (уривок із мультф. «Вінні-Пух»)
Чому ведмежа застряло в проході ?(Надміру їло)
Практична робота (в парах )
Картка№3
З`єднай стрілочками,до яких наслідків призводить неправильне харчування. На дошці ілюстрації дітей (товстий та худий хлопчики )
-Діти,хто чим харчувався ?
Доведи свою думку.(колективне завдання )
Творча лабораторія.
Добери страви до кожного прийому їжі. Картка№4
Учитель :
Дослідження лабораторії про особливості національного харчування.
Етнографи:
Наші предки полюбляли страви з гречки,кукурудзи,квасолі,картоплі,гарбузів.
Традиційним був - український борщ.
Гра: «Звари борщик»
Вибери необхідні продукти з кошика. (колективно)
Загадки про вітаміни (групове завдання)
Літературна вікторина:
1.Що полюбляє їсти Карлсон ?
2.Що полюбляє Кіт Матроскін ?
3.Що знесла Курочка Ряба ?
4.Що Лисичка скидала з возу ?
5.Що так старанно тягли із землі дід,баба,онучка,Собачка та мишка ?
4.Підсумки
Рефлексія
Учитель: Діти,ми про їжу говорили
А чи все ви зрозуміли ?
Який висновок зробили ?
(відповіді дітей)
Учитель:Найбільше багатство-здоров`я людини.
А люди здорові-багатство країни.
А будуть здоровими діти рости, то буде країна багатством цвісти!