Нова українська школа передбачає інтегроване навчання. Лепбук дає можливість дитині розлядати поняття, що вивчається, в системі. Створення лепбука - процес творчий та захоплюючий. Майстер-клас по створенню лепбука учнями (другокласниками) був проведений для вчителів початкової школи з метою виявлення широких можливостей використання лепбука.
Майстер клас для вчителів початкової школи
«Лепбук. Використання в початковій школі»
Обладнання: бейджики з позначкою групи та номером 1-4; методичний лепбук для презентації; паперові пазли з частинами прислів’їв; шаблони міні-книжечок, кишеньок різної форми; підручники, довідники, колекція фотоматеріалів; комп’ютер; мультимедійний проектор; екран; ватман для основи лепбука; (для кожної групи) клей, ножиці, ручки, фломастери.
План
Що таке лепбук? Лепбук – це тематична папка, створена своїми руками.
Для чого він? Лепбук дає змогу бачити поняття, що розглядається, в системі.
Як його створити? Опрацювати інформацію за темою та оформити в незвичайній формі.
Хто має створювати. Лепбук створюють учні, учитель забезпечує ресурсами та надає консультації щодо розміщення інформації у лепбуці.
Скільки часу потрібно, щоб створити лепбук?
Учні не можуть створювати лепбук швидко, тому на виготовлення потрібно
Як використовувати лепбук?
Лепбук має безліч цікавих функцій. У нього розкриваються кишеньки, розгортаються карти, спливають різні фігурки, що розповідають історії.
Як виготовити лепбук
1 етап. Виготовляємо форму та розміщуємо інформацію
Розглядаємо та виготовляємо окремі міні-книжки, які стануть частинами лепбуку.
2 етап. Виготовляємо лепбук за інструкціями вчителя. Вчимося розміщувати назву теми і малюнок, розподіляємо інформацію по площині лепбука, добираємо форму для представлення інформації, створюємо і розміщуємо інформаційні блоки.
3 етап. Діти створюють лепбук самостійно.
3.2 Весняні зміни в природі.
3.3 Правила поведінки в природі
Людина має жити так, щоб не шкодити природі, а допомагати їй.
Подобається вам результат нашої спільної праці? Доповніть нашу диво-книгу прикметниками, які ви дібрали на початку нашої роботи.
– Шановні колеги, чи вважаєте ви ефективним використання лепбука в початковій школі? Яке ваше бачення можливостей лепбука в навчально-виховному процесі?
Д о д а т о к 1
Рекомендації групі «Рослини навесні»
……………………………………………………………………..
Рекомендації групі «Комахи навесні»
1. З великої кількості комах оберіть три, про які ви б хотіли розказати.
2. Суттєву та цікаву інформацію про обраних комах подайте у незвичайній формі.
3. Викладайте інформацію просто та доступно. Так вам буде легко розказувати про обраних комах, а вашим однокласникам – легко сприймати розповідь.
4. На допомогу вам будуть підручник, довідники, художні твори, мережа інтернет, досвід та знання дорослих.
5. Необхідні фото чи схеми ви знайдете в колекції наочності.
…………………………………………………………………………..
Рекомендації групі «Птахи навесні»
1. З великої кількості птахів оберіть три, про які ви б хотіли розказати.
2. Суттєву та цікаву інформацію про обраних птахів подайте у незвичайній формі.
3. Викладайте інформацію просто та доступно. Так вам буде легко розказувати про обраних птахів, а вашим однокласникам – легко сприймати розповідь.
4. На допомогу вам будуть підручник, довідники, художні твори, мережа інтернет, досвід та знання дорослих.
5. Необхідні фото чи схеми ви знайдете в колекції наочності.
…………………………………………………………………………..
Рекомендації групі «Звірі навесні»
1. З великої кількості звірів оберіть три, про які ви б хотіли розказати.
2. Суттєву та цікаву інформацію про обраних звірів подайте у незвичайній формі.
3. Викладайте інформацію просто та доступно. Так вам буде легко розказувати про обраних звірів, а вашим однокласникам – легко сприймати розповідь.
4. На допомогу вам будуть підручник, довідники, художні твори, мережа інтернет, досвід та знання дорослих.
5. Необхідні фото чи схеми ви знайдете в колекції наочності.
…………………………………………………………………………..
Рекомендації групі «Весняні роботи людей»
1. З великої кількості весняних робіт людей оберіть ті, про які ви б хотіли розказати.
2. Суттєву та цікаву інформацію про обрані роботи подайте у незвичайній формі.
3. Викладайте інформацію просто та доступно. Так вам буде легко розказувати, а вашим однокласникам – легко сприймати розповідь.
4. На допомогу вам будуть підручник, довідники, художні твори, мережа інтернет, досвід та знання дорослих.
5. Необхідні фото чи схеми ви знайдете в колекції наочності.
…………………………………………………………………………..