Майстер-клас: Методичне пано «Зимова казка»

Про матеріал
Майстер-клас для вчителів початкової школи. Автор: Лавренчук Т.А. Мета майстер-класу: формувати та розвивати комунікаційну компетентність; систематизувати уявлення про зиму, розвивати композиційні навички, зорову пам’ять, мислення, уяву, фантазію, зв’язне мовлення; виховувати охайність, любов до навколишнього світу.
Перегляд файлу

Майстер-клас: Методичне пано «Зимова казка»

Мета: формувати та розвивати комунікаційну компетентність; систематизувати уявлення про зиму, розвивати композиційні навички, зорову пам’ять, мислення, уяву, фантазію, зв’язне мовлення; виховувати охайність, любов до навколишнього світу.

Хід роботи.

  1.               Привітання.

- Щиро рада зустрічі з вами, шановні колеги! Скажіть ,будь ласка, ці сніжинки одинакові чи ні? А ось так?

- Так само і ми з вами водночас і одинакові, і різні. Різні, бо в кожного у нас своя сім’я. А одинакові, бо всі ми вчителі. І наша головна задача – допомогти дитині розвинути її творчі здібності, навчити  критично мислити, не боятись висловлювати власну думку. Сказати це красиво! А як же це зробити?

К.Д.Ушинський

«Дитяча природа ясно вимагає наочності. Якщо ви входите в клас, від якого важко добитися слова, почніть показувати малюнки, і клас заговорить, а головне, заговорить вільно».

- Пропоную сьогодні поспілкуватися за допомогою технологій, які я використовую на своїх уроках.

 

  1.                   Загадка про казку.

Ця дивна країна

Довкола — чудесна,

І все там чарівне,

Скрізь — диво-краса.

Подумайте, друзі,

Промовте, будь ласка,

Яка це країна?

Згадали? Це ж...

                           (казка)!

 

3. Метод «Асоціативний кущ».

Я хочу побажати вам, щоб у вашому житті казкових чудес було якомога більше.


 

  1.                   Метод-очікування  «Чарівна скринька» ( 5 хв.)

- Шановні колеги! Пропоную вам дістати по одному папірцю з чарівної скриньки, який підкаже, що на вас чекає сьогодні або що вам потрібно зробити найближчим часом. Ці побажання чарівно вплинуть на наш настрій, підбадьорять, нададуть упевненості в собі.

- Тобі сьогодні особливо пощастить!

- Життя готує тобі приємний сюрприз!

- Усе складається для тебе найкращим чином!

- Сьогодні твій день, щасти тобі!

- Сьогодні Фортуна з тобою разом!

- Пам’ятай: ти народилася, щоб бути щасливою!

- Сьогодні очікуй прибутку!

- Люби себе такою, якою ти є, — неповторною!

- Пам’ятай, що ти кохана!

- Потурбуйся про здоров’я свого тіла!

- Зроби собі подарунок, ти на нього заслуговуєш!

- Вищі сили оберігають тебе!

- У тебе є все, щоб насолоджуватися життям!

- Усе, що потрібно тобі, легко приходить до тебе!

- Усі твої бажання та мрії реалізуються, повір у це!

- Сьогодні з тобою спокій і радість!

- Сьогодні щасливий день!

 

  1.                   Метод – Сенкан. «Знайомство».

За допомогою його ми поближче познайомимось. Я вам розкажу про себе, як особистість. А ви озвучте назву своєї групи та розкажіть про неї.

              Наприклад:

  1. Тетяна
  2. Весела, творча.
  3. Піклуюся, допомагаю, люблю.
  4. Навчаючи інших – навчаюсь сама.
  5. Жінка, вчителька.

 

6. Метод « Піраміда» (математика).

                              17

                        16        18 (сусіди)

двозначне       непарне       1дес.7од.

 

 

 

 

 

 

7. Дослід «Штучний сніг».

Давайте зробимо штучний сніг. Для цього візьмемо крохмаль та олію. В крохмаль поступово вливаємо олію і перемішуємо. Утворюється сніг. На дотик він крихкий, як кінетичний пісок, але чудово ліпиться в кульки.

- Будь ласка, зліпіть кожен по одній сніжці.

 

8.  Метод «Сніжний ком».

- Давайте пограємо в сніжки. По черзі передаємо сніжку називаючи «зимові слова». Погляньте. Що у нас утворилось? Сніжні коми. І тепер ми можемо збудувати … сніговичків.

 

9. Метод «Коло на воді».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кожна група отримує картку (сніговичка) зі словом сніг,  ручки.  На кожну букву записують слово, зі слова складають речення. На основі отриманих результатів записують текст: казку, розповідь, вірш.

Наприклад:

Ссніжинки — В повітрі кружляли  сніжинки і тихо падали на землю.

Ннавкруги – Через деякий час все навкруги стало білим.

Ііскринки — Від сонячного проміння на снігу переливалися іскринки.

Ггарно — Дуже гарно було в зимовому лісі!

— Отже, ви склали розповідь.

 

10. Фізхвилинка «8 по 8».

Наші ручка замерзли. Треба їх зігріти.

 

11. Метод «Творча майстерня».  Робота в парах.

Кожна пара отримує вирізані з паперу шаблони рукавичок та 3 різнокольорові олівці (фломастери). Треба вишити олівцями (розфарбувати) на рукавичках візерунки так, щоб права і ліва рукавички були однаковими, тобто були парою.

 

12. Метод «Діалог».

Поки ми вишивали, за вікном утворилася справжня зимова казка. Ось погляньте! Пропоную вам скласти діалог двох сніжинок, які побачили цю красу, повільно опускаючись на землю.

 

13. Метод  Складання загадок і метафор за змістом картини.


Метафора - називання одного предмета через опис ознак іншого, схожого чи контрастного.

Працюємо в групах. Скласти метафори до слів(картинки):

Хата -

Луна -

Ялинка -

Стежка –

 

14. Метод «Словесне малювання».

Художник малює картини фарбами, а ми з вами зробимо словесний малюнок.

Будь ласка, вийдіть до мене 6 колег ( по 3 від групи). Будемо по черзі передавати картину, повторюючи що на ній уже намальовано і домальовувати щось своє.

  •    Ось рамка, це полотно. Я проводжу лінію горизонту.
  •    Ось рамка, це полотно. Лінія горизонту, на ній я малюю хатку, дах якої вкритий снігом, немов хтось надів на нього білу пухову шапку…..

Таким чином ми підготували дітей до написання твору за картиною. Як ви думаєте, справляться вони з завданням?

 

15. Прощання.

Ось і закінчилась наша казочка.

Якщо вам вона сподобалась помахайте мені рукою.

Щиро бажаю всім міцного здоров’я, творчого натхнення та мирного неба над головою.

Дякую за увагу!!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравчик Лариса Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Інкл
Додано
6 листопада 2021
Переглядів
800
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку