Майстер-клас «Ось я роблю так і вам пропоную»

Про матеріал

До вашої уваги мій майстер-клас «Ось я роблю так і вам пропоную», на якому я показую як працюю над розвитком у дітей вміння складати вірші.

Презентацію до цього майстер-класу опубліковано за покликанням

https://naurok.com.ua/publ/428862


Перегляд файлу

                                          МАЙСТЕР-КЛАС

«Ось я роблю так і вам пропоную»

Моє село Юлія Сергіївна Кравченко

Село, село — ти рідне і єдине,

Як гарна пісня, мій співучий край,

А в небі ключ пташиний тихо лине,

Чарує синню ніжний небокрай.

Аж за село тополі подалися —

Гостей стрічають, спокій бережуть.

В дворах затишних квіти прижилися,

 Кущі троянд окрасою ростуть.

Квітують соняхи і мальви бадьоряться,

Село моє — мій добрий дивосвіт!

Сади, городи вранці чепуряться,

И людей вітає сонечко:— Привіт...

Привіт, село і річечка блакитна,

 Черешня ніжна в маминім саду.

Село єдине — ти моя молитва.

Живу в тобі, тобою я живу.

 


Рідна школа

Моє рідне село,

Ніби сад розцвіло.

Височить шкільний дім,

Голоси чути в нім.

Навкруг школи каштани

 І червоні тюльпани.

 Манять класні кімнати,

 Школа рідна, як мати.

Срібний шепіт тополь

І стежки наших доль.

 Малиновий дзвінок

Кличе знов на урок.

Навкруг школи каштани

 І червоні тюльпани.

 Манять класні кімнати,

Школа рідна, як мати.

Біг нестримний хвилин

Незабутніх годин.

Шкільні радісні дні

 Не забудемо, ні!

Біля школи каштани

 І червоні тюльпани.

Чисті класні кімнати.

 Школа рідна, як мати.


 

     Я вчитель-я вільна, як думка одвічна, в своїх починаннях, уроках, словах.

      Допитливі очі, дитячі усмішки, як ті маячки, що освітлюють мій шлях.

      Працюючи в школі 34 роки опанувала безліч традиційних і нових форм і методів освітньої та виховної роботи.

      Основою моєї роботи є пошук цікавих форм, прийомів, засобів, технологій навчання молодших школярів. Намагаюсь перетворити  кожен урок на:

-урок-мислення;

-урок-спілкування;

-урок-діалог.

Адже відомо, щоб розбудити інтерес до читання, математики і природи може лише творчий учитель. Тому я постійно працюю над вдосконаленням своєї педагогічної майстерності.

     Кожен педагог має власний почерк, хоч методика одна. В своїй роботі поєдную елементи передового педагогічного досвіду та інноваційних технологій у навчально-виховному процесі. Забезпечую засвоєння навчального матеріалу, допомагаю розкриттю природних здібностей учнів. Формую інтелектуально-розвинену особистість.

    Вчу дітей:

-слухати іншу людину;

-формувати власну думку;

-відстоювати свою точку зору;

-розвивати навички самостійної роботи;

-аргументувати та дискутувати.

Конфуцій сказав: «Учитель та учень ростуть разом». Велике значення в соїй роботі надаю ігровим формам роботи на уроках. Вони дозволяють рости як учням так і вчителеві.

     Викладання це мистецтво, а не ремесло. У цьому саме корінь учительської справи.

Перепробувавши 10 методів-виробити свій.

Переглянувши 10 підручників і не триматися жодного неухильно – то єдиний можливий шлях живого викладання. Вічно винаходити, вимагати, удосконалювати – от єдиний можливий курс сучасного вчителя.

    До вашої уваги мій майстер-клас, на якому я покажу як працюю над розвитком у дітей вміння складати вірші.

Привітання (психологічний настрій)

Придумано кимось просто і мудро при зусрічі вітатися.

 Доброго ранку! Доброго дня!

 Вчора, сьогодні, завтра – щодня.

 Кожному дому щастя бажаю,

 Квітам – цвітіння, житу – врожаю,

 Небові – миру, голубу – неба,

  Кожній дитині – всього, що їй треба.

 Доброго ранку! Доброго дня !

 

Добрий день, дорогі друзі!

Які ці прекрасні слова добрий ранок, добрий день, добрий вечір. Коли їх чуєш, зразу стає на душі добре, радісно.

     Вчитель знає: як почнеш урок – так він і пройде, тож  важливо для вчителя на початку уроку включити дітей у роботу. В цьому допомагає психологічне налаштування. Я пропоную кожного ранку своїм діткам посміхнутись один до одного. Адже посмішка збагачує того, хто її отримує, не збіднюючи того, хто нею обдаровує.

    Посмішка триває мить, а у пам’яті часом залишається назавжди.

 Тож  подаруємо один одному свої посмішки.

     Шановні колеги, сьогодні ми з вами потрапимо у минуле, тобто у своє дитинство.

 1.Знайомство «Спогад»

    Саме перше що ми зробимо-це познайомимося .

Запрошую вас  стати зі мною у коло. Візьміться за руки, передаючи тепло своїх долонь. При цьому називаємо себе так, як ви хотіли щоб вас називали однокласники та назву любимої квітки.

     А тепер закрийте очі і вдихніть аромат букету, який щойно створили.

2.Вправа «Очікування» У вас на столах є різнокольорові пелюсточки квітки, напишіть на них свої очікування від нашого заняття  та  озвучивши прикріпіть до жовтої серединки. В результаті ми отримаємо квітку, яка є  бутоном. Якою їй бути залежить від нашої співпраці.

Отже ми готові працювати.

 

   Нашу педагогічну роботу можна порівняти з мальовничим лісом, де ми набуваємо досвіду:            

  •         то йдучи широкими дорогами,
  •         то блукаючи вузькими стежками в пошуках педагогічної істини,
  •         то усамітнюючись,

     -  то виходячи на квітучу галявину педагогічної майстерності щоб виховати творчу особистість дитини,  для цього я протягом багатьох років  працюю над розвитком у дітей вміння писати вірші

     Як навчити дитину складати вірші? Адже віршування сприяє розвитку інтелекту, творчого мислення, фантазії та уяви. Грунтуючись на почуттях інтуіції, дитина може з раннього дитинства освоїти початкові закони віршування. Для цього необхідно пояснити правило про рими. Працюючи над цим багато років набула певного досвіду і хочу ним поділитись.

Свою роботу будую поетапно. Слайд -1

 

 У 1-2 класах діти вчаться слухати вірші, а потім і виразно їх читати. Пробують римувати під час гри.

1 етап. Чистомовки. (Слайд-2)


1.Розминка Гра «Поверни риму»

Я «кидаю» вам слово, його «ловите» і «кидаєте» у відповідь риму.

Коса – роса,  оса, краса.

Сонечко – віконечко, донечко.

Весна – красна, Десна, рясна.

Гірка – нірка, дірка, зірка, мірка

 

2.Колективна робота над першою чистомовкою

Для виконання слідуючого завдання створимо пари

3.Робота в парі над другою чистомовкою

 

 У 3 класі діти складають коротенькі римовані рядки, з допомогою вчителя, батьків. Приймають участь в поетичних посиденьках.

2 етап. Закінчити віршований текст. (Слайд -3)

- Допишіть потрібні слова щоб утворився вірш

Біля яру, біля стежки

одягла верба ...

Головою хилитала,

Потихесеньку ...

- Де ота біленька хатка,

що гарнесенькі ... ?

Хай би вибігли до стежки,

подарую їм ...

У 4 класі-намагаються самостійно творити. Беруть участь у конкурсах юних поетів.

3 етап.  Пропоную прийняти участь у поетичних посиденьках і спробуємо скласти  вірш.

( Слайд-4)

Для виконання цього завдання створимо групи. У конверті квіточки 2 кольорів. Учасники витягують їх і діляться за кольором у групи.

Візьміть риму і складіть прості нехитрі рядки, з яких ми складемо наш великий загальний вірш. А так як нещодавно настав Новий 2017 рік, то вірш буде про нього.

       

                  Ось і знову Новий рік

Переступив наш поріг!

        Хай кожен в цьому році має

                              Все те, що серце забажає

 

  Зачитування віршів , які отрималися в групах.

Підсумок

Якщо ваші очікування справдилися, я пропоную підійти і розкрити свою пелюстку нашої квітки успіху.

Висновок ведучого: Кожна дитина подібна квітці. Якщо квітку доглядати — вчасно поливати, піддавати сонячним промінням, то вона розквітне й буде милувати око, віддячить вам своєю красою й теплом.

                          Підсумки майстер –класу

Шановні колеги, подивіться чого цій квітці не вистачає?

 (листків). Саме такі листочки лежать на ваших столах. Давайте підведемо підсумок нашої роботи, щоб квітка була досконала. Підсумовуючи  нашу роботу, закінчіть думку речення, яке на них написане і прикріпимо на стеблі квітки.  І тоді наша   квітка буде досконалою.  :

  • Сьогодні мене вразило…
  • Сьогодні мені згадалося…
  •  Мені запам’яталося …
  •  Мене дратувало…
  •  Мені було цікаво…
  • Мене порадувало…
  • Спілкування було…
  • Я навчилася…
  • В своїй роботі використаю…

Я вдячна вам за співпрацю, за підтримку, за те що чесно і щиро оцінили мою роботу.

Вітаю всіх присутніх в цьому залі з наступившим новим роком – роком Півня

Бажаю щоб у банку і в кишені

Були гроші і зелені.

Щоб був успіх і зростання,

Були сили для кохання!

 

 

docx
Додано
24 жовтня
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку