Майстер-клас. Тема: "Морквина для зайчика"

Про матеріал
Образотворча діяльність Аплікація Тема: Морквина для зайчика Мета: поглибити знання дітей про навколишній світ природи, зокрема життя тварин зимою; навчати прийомів вирізання ножицями, закріплювати вміння правильно тримати ножиці та користуватися ними; закріплювати назви кольорів – зелений, оранжевий; сприяти розвитку самостійності, охайності, зосередженості; виховувати бережливе ставлення до прироби; корегувати вимову чергового звука у словах та складах. Словник: морквина, зелений, оранжевий. Обладнання: казка «Зайчик і зима», зайчик, кольоровий папір, ножиці, квадратики гафрованого паперу, зеленого кольору.
Перегляд файлу

Образотворча діяльність

Аплікація

 

Тема: Морквина для зайчика

Мета: поглибити знання дітей про навколишній світ природи, зокрема життя тварин зимою; навчати прийомів вирізання ножицями, закріплювати вміння правильно тримати ножиці та користуватися ними;  закріплювати назви кольорів – зелений, оранжевий; сприяти розвитку самостійності, охайності, зосередженості; виховувати бережливе ставлення до прироби; корегувати вимову чергового звука у словах та складах.

Словник: морквина, зелений, оранжевий.

Обладнання: казка «Зайчик і зима», зайчик, кольоровий папір, ножиці, квадратики гафрованого паперу, зеленого кольору.

Хід заняття

І. Підготовча частинаю

  1.Організація дітей до заняття.

  2.Психогімнастика.

ІІ. Основна частинаю

  • Сьогодні я пропоную вам послухати казочку і відгадати, хто ж сьогодні завітає до нас в гості. Гоові уважно слухати?
  • Читання казки «Заєць і зима».

Тетяна Винник

ЗАЄЦЬ І ЗИМА

 

Заєць прокинувся від голосного «Б-ррр!».
«Б-ррр!» - лунало знову і заєць сполохано насторожив вуха.
-    Це в мене в животі! – дослухаючись, полегшено зітхнув заєць. І від гарячого заячого подиху пішов легенький пар.
Заєць жадібно вдихнув морозяне повітря і йому на мить здалося, що його живіт прилип до спини.
-    Я не їв сім днів! – чмихнув заєць і висунув носа з-під міцного соснового гілля, під яким сьогодні ночував. – Треба шукати харчі. – Подумав заєць.
-    Привіт, друже! – прожебоніла білка, стрибаючи з гілки на гілку. – У мене біда!
-    Чим зможу – допоможу! – мовив заєць і чмихнув носом.
-    Моя молодша донька Гаша в снігу загубила шишку. Всі очі продивилися – знайти не можемо!
-    Не плач, сусідко – ось  твоя шишка! – вигукнув заєць, висунувши носа з-під снігу.
-    Дякую тобі, друже, за допомогу! Звертайся й ти, коли що!
Біжить заєць лісом, тремтить, як останній лист на морозі. Лисячі сліди довкола снігових заметів блакитною стрічкою в’ються.
Сніжить – світу білого не видно…
Біжить заєць…
-    Зайчику, зайчику, допоможи! – попросила стара ялина, протягнувши своє кострубате гілляччя.
-    Я поспішаю! – вигукнув заєць тремтливим голосом, але щось його зупинило. – Чого вам, бабуню?
-    У мене сьогодні день народження, а я не можу й намиста вдягти, - засумувала кроною ялина. – Віднесла його метелиця аж до самої річечки, а я туди вже не дійду!
Заєць миттю приніс бурштинове намисто – зроблене із смоли.
-    Нахиляйте голову, бабуню!
-    Дякую тобі, зайчику за допомогу!
Біжить заєць, тремтить, як останній лист на морозі. Назустріч йому синичка летить і слізьми заливається.
-    Зайчику, рідненький! Допоможи! 1ог осина снігом привалило під стріхою лісника. – квилила синиця.
Заєць миттю допоміг синиччиному синові вибратися з-під снігу. Щаслива синиця дякувала зайцю. Але той вже безсилий впав на землю.
Невже мене нема?! – подумав заєць, коли в нього не вийшло ворухнути лапою.
Заєць розплющив очі, а перед ним лежала морквина.
-    Це тобі подарунок! – мовив лісник.
Заєць підняв на нього очі і чхнув. Хворий заячий вигляд розчулив лісника.
-    Ти добрий заєць! – усміхнувся лісник. – Ти допоміг і білці, і старій ялині, і синиці, хоч сам потребував допомоги. За це я тобі дам стільки моркви, що тобі вистачить до кінця зими!

 

 

Бесіда за казкою:

  • Дітки, про кого розповідається в казці?
  • Який наш зайчик поганий чи добрий?
  • Кому він допоміг?
  • Яку винагороду він за це отримав?

 

 

  • Дітки, то як ви думаєте, хто до нас сьогодні завітав?
  • Так, правильно, зайчик!
  • А давайте, і ми з вами сьогодні нагодуємо зайчика, та зробимо для нього морквинку.

Фізкультхвилинка.

Раз! Два! Всі присіли.

Потім вгору підлетіли.

Три! Чотири! Нахилились,

Із струмочка гарно вмились.

П'ять! Шість! Усі веселі.

Летимо на каруселі.

Сім! Вісім! В поїзд сіли

Ніжками затупотіли.

Дев'ять! Десять! Відпочили

І за парти дружно сіли

 

  • На ваших столах є аркуші паперу оранжевого кольору, на яких зображено відбиток руки, який вам потрібно вирізати, і з якого ми в подальшому створимо нашу морквину.

 

  • Давайте пригадаємо правила користування ножицями:

1. Не тримай ножиці кінцями догори.

2. Не залишай ножиці відкритими.

3. Передавай ножиці лише закритими кінцями в сторону свого товариша.

 

  • Молодці, правила ви знаєте дуже добре, то ж можете приступати до роботи.

 

  • А поки ви будете вирізати свої долоньки, наші молодші дітки будуть робити елементи для створення бадилля, для нашої морквини.

 

  • Для цього, в них на столах є полоски паперу, зеленого кольору, з яких потрібно нарізати квадратики і зробити гичку для нашої морквинки.

 

  • Ось, наші елементи готові. Тепер ми будемо клеїти їх на нашу основу.
  • По черзі підходимо до дошки і прикріплюємо свої долонько одна біля одної.
  • Молодці ви гарно впоралися з цим завданням.
  • Сідайте на свої місця.

 

 

ІІІ. Заключна частина.

 

  • Давайте пригадаємо, що ми сьогодні робили?
  • Для кого ми робили морквину?
  • З яких елементів ми робили морквину?
  • Так, молодці, ви сьогодні були дуже уважними.
  • На цьому наше заняття закінчено, дякую всім за увагу!

 

docx
Додав(-ла)
Грицишин Таня
Додано
24 лютого 2020
Переглядів
1894
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку