Конспект заняття з колективною працею з дітьми шостого року життя з теми "Про рослини дбаємо"

Про матеріал
Вчити дітей доглядати за кімнатними рослинами, працювати в колективі, доводити розпочату справу до кінця Закріпити правила догляду за кімнатними рослинами, їх назви . Розвивати трудові навички та вміння. Виховувати працелюбність, дбайливе та бережливе ставлення до природи, рослин, почуття самозадоволення від добре виконаної справи.
Перегляд файлу

 

 

 

КОНСПЕКТ

 

ЗАНЯТТЯ З КОЛЕКТИВНОЮ ПРАЦЕЮ

 

З  ДІТЬМИ

 

ШОСТОГО РОКУ ЖИТТЯ

 

З ТЕМИ «ПРО  РОСЛИНИ  ДБАЄМО»

 

 

                                                                                               Підготувала

                                                                                               Зінченко О.В.,

                                                                                               вихователь групи № 6

                                                                                               ХНВК № 180

 

 

 

 

 

Конспект заняття з ознайомлення з природою

Тема: Про рослини дбаємо.

Мета: вчити дітей доглядати за кімнатними рослинами, працювати в колективі, доводити розпочату справу до кінця Закріпити правила догляду  за кімнатними рослинами, їх назви . Розвивати трудові навички та вміння. Виховувати працелюбність, дбайливе та бережливе ставлення до природи, рослин, почуття самозадоволення від добре виконаної справи.

Індивідуальна робота: закріпити з дітьми : з Анею Л., Вікою Ш., Данею Д., Микитою К., Сонею Г., Альоною Ч., назви трудових дій (Що ти робиш? (Поливаю, рихлю, витираю, обприскую).

Матеріал: велика іграшкова лялька - хлопчик, кімнатні рослини, спеціальний одяг, лійки з водою, палички для рихлення, пензлі, ганчірки для витирання листочків, склянка зі спеціальним пристроєм для обприскування, приспів, скринька добрих справ, кольорові фішки.

Підготовча робота: бесіди, розглядання картинок, ілюстрацій, кімнатних рослин; читання художньої та пізнавальної літератури; заучування вірша

О.Пахоменко «Мої квіти», проведення дидактичних ігор.

 

Хід заняття:

Вихователь. Діти, до нас сьогодні завітав незвичайний хлопчик:

                        Він по світу ходив, бачив, що добре,

                        Він по світу  ходив, бачив, що погано.

                        Якщо добре все — він посміхається,

                        Якщо погано все — він свариться .

                        Став наш хлопчик ніякий:

                        І не добрий, і не злий.

                            Діти, ви йому допоможіть,

                            Добро покажіть!

Допоможемо? Добро покажемо? (Так).

Я пропоную вам попрацювати у куточку природи. Ви згодні? (Згодні).

(Діти з вихователем підходять до куточка природи).

Вихователь. Давайте покажемо нашому гостю як ми вміємо доглядати за кімнатними рослинами.

- Діти,а хто знає, чому ці рослини називають кімнатними? (Тому, що ростуть у кімнаті).

- Так. На дворі зима, а у нас цілий квітник. Подивіться, які гарні, зелені рослини. Давайте пригадаємо вірш О. Пархоменко «Мої квіти».

- Хто бажає розповісти? (Хтось із дітей розповідає вірш):

                                Ще стоять зимові дні і мете метелиця,

                                А у мене на вікні

                                Плющ зелений стелиться.

                                Фікус стелі достає,

                                Зацвіли калачики.  

                                 Гляньте пальми в мене є,

                                 Кактуси, м'ячики.

                                 Доглядаю їх сама,

                        Пещу кожну квіточку...

                        Хоч на дворі ще зима,

                        В мене в хаті -  літечко.

 

Вихователь. Дякую. У нас в куточку теж багато різних квітів. А чи пам'ятаєте ви їх назви? (Так).

                       Проводиться дидактична гра «Назви квітку».

Вихователь. Молодці, діти! Знаєте кожну рослину. А що ж потрібно для росту рослин, для того, щоб вони були таким зеленими та квітучими? (Світло, тепло, волога, кисень, поживні речовини).

Вихователь. Так, вірно. От ми і будемо сьогодні рихлити ґрунт, витирати та обприскувати листочки, поливати рослини. А по закінченні всіх справ, кожен з вас отримає кольорову фішку за добре виконану справу. Пам'ятаєте у нас з вами є скринька добрих справ (показує), яку ми поповнюємо фішками.               Якщо фішок буде багато, то і добрих справ теж буде багато. Ну що ж, починаємо працювати? (Так).

   Кожна дитина отримує своє трудове доручення, виконує роботу. По завершенню роботи вихователь запитує дітей:

- Діти чи задоволені ви результатом своєї праці? (Задоволені).

- Подивіться, яким стали наші квіти, як виглядають? (Виглядають свіжими; стали ще зеленішими, яскравішими).

- А що найбільш вам сподобалось вам виконувати? (Рихлити ґрунт, поливати рослини, витирати листя).

- А мені сподобалося як ви працювали: охайно, старанно, дружньо. Ви -  молодці! Дякую всім, і ви заслуговуєте на фішки.

   Вихователь роздає дітям кольорові фішки. Потім їх рахують, складають у скриню.

Вихователь. Мені хочеться познайомити вас з такими народними прислів'ями:

 «Робота гуртова робить діло», «Працьовитий: за що не візьметься, все блищить».

  Давайте завчимо їх. (Діти повторюють прислів'я, пояснюють їх зміст).

Задоволений гість - незвичайний хлопчик з піднятим гарним настроєм прощається, уходить.

doc
Додано
24 лютого 2020
Переглядів
1888
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку