Проблема. Формування інноваційного погляду вчителя
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата |
Перше засідання
У пошуках нових методик |
||
1. |
Теоретична частина. Відкриття майстер-класу. Ознайомлення із планом роботи. Очікування учасників |
|
2. |
Методичний рецепшн. Квадрат Декарта. |
|
3. |
Методичний сервіс. Як із маленьких «пазлів» скласти картинку успішного уроку. |
|
4. |
Практична робота. Педагогічний квест. Візуалізація в освітньому процесі: скрайбінг, скетчноутінг, інтелект-карти та інші інструменти. |
|
5. |
Дидактична гра. Права дитини у творах В.Сухомлинського. |
|
Друге засідання Кожен крок – це творчий пошук |
||
1. |
Теоретична частина. Інформаційний журнал. Дуже корисне, або дещо забуте. Критичне мислення на уроках нової української школи |
|
2. |
Практична частина Педагогічний боулінг. QR-коди в освітній діяльності – перший крок у доповнену реальність.
|
|
3. |
Методичне кафе. Меню мнемотехніки для вивчення англійської мови.
|
|
4. |
Методична лабораторія. Табличка множення за 3 години |