Майстер клас «Використання інтелектуальних ігор на уроках англійської мови».

Про матеріал

Мета: формування комунікативної компетентності учнів на уроках англійської мови, створити комфортні умови навчання, за яких учень відчує успішність, інтелектуальну спроможність.

Задачі: залучити учнів до активної інтелектуальної діяльності засобами інтелектуальних ігор,сприяти розширенню кругозору, лексичного запасу, поглибити знання у сприйнятті мови на слух, вчити працювати дітей в колективі.

Ідея досвіду: залучення до більш активного сприйняття іншомовного матеріалу засобами використання інтелектуальних ігр.

Перегляд файлу

 

 

Тема майстер класу : «Використання інтелектуальних ігор на уроках англійської мови».

Мета: формування комунікативної компетентності учнів на уроках англійської мови, створити комфортні умови навчання, за яких учень відчує успішність, інтелектуальну спроможність.

Задачі: залучити учнів до активної інтелектуальної діяльності засобами інтелектуальних ігор,сприяти розширенню кругозору, лексичного запасу, поглибити знання у сприйнятті мови на слух, вчити працювати дітей в колективі.

Ідея досвіду: залучення до більш активного сприйняття іншомовного матеріалу засобами використання інтелектуальних ігр.

 Теоретичне обґрунтування: методи Сергія Федіна у створенні кросен су, повторення числівників за допомогою гри в Bingo.

МК представлений у компетентнісному підході до вікових особливостей учнів

Технології: ігрова дискусія, індивідуальна робота, робота в парах.

 

Форми і прийоми роботи: метод кроссенсу, метод логічної гри в Bingo, логічне мислення під час гри в «noughts and crosses»

 

Результати участі у МК: МК стимулює пізнавальний інтерес, відпрацьовуються форми і методи, під час проведення МК здійснюється індивідуальний підхід до кожного учня, використовувались   інтелектуальні ігри, МК створює умови для зростання педагогічної майстерності на основі рефлексії і власного педагогічного досвіду.

 

                                       Практична частина

Добрий день, шановні колеги. Я рада вас бачити на майстер класі. Я Сосницька Яна Олександрівна вчитель англійської мови.

Слово «кроссенс» англійського походження. Його значення легко пояснити, виходячи з добре відомого поняття «кросворд»: крос (англ. cross) – пересічення, ворд (англ. word) – слово; тож кросворд – пересічення слів. Спробуймо за аналогією пояснити поняття «кроссенс»: крос (англ. cross) – пересічення, сенс (англ. sens) – смисл, тож кроссенс – пересічення смислів.

   Кроссенс – це стандартне поле з 9 квадратів, кожному з яких відповідає певне зображення (мал. 1). Він був придуманий у 2002 році педагогом, письменником й математиком Сергієм Федіним і філософом та художником Володимиром Бусленком  .

1

2

3

4

5

6

7

8

9

   Щоб розв'язати кроссенс, треба встановити будь-які асоціативні зв'язки (від поверхових до глибинних) між сусідніми картинками спочатку по периметру (1-2, 2-3, 3-6, 6-9, 9-8, 8-7, 7-4, 4-1), а потім по хресту  (5-2, 5-6, 5-8, 5-4). Центральне зображення № 5 –  тема кроссенса.

Застосування кроссенса на уроці:

при вивченні нового матеріалу: виведення теми уроку; установка проблемної ситуації;

при закріпленні та узагальненні вивченого матеріалу;

творче домашнє завдання.

Алгоритм складання кроссенса:

1) визначити тематику, загальну ідею;

2) пошук і підбір зображень, що ілюструють елементи;

3) виділити 9 елементів - зображень, які мають відношення до ідеї, теми;

4) знайти зв'язок між елементами, визначити послідовність;

5) сконцентрувати сенс в одному елементі (5 - й квадрат);

6) виділити відмітні риси, особливості кожного елемента.

 

Організаційний момент.

Привітання. I’m glad to see you. Now let’s smile to each other and say “Hello” to your face partner, say “Hello” to your shoulder partner. I wish you to be active, creative and don’t forget to smile to each other.

 

 

Основна частина

  1. Складання кроссенсу.

The theme of the lesson is Great Britain.

The capital of GB is London.

По периметру:

1-2 London is situated on the river Thames.

2-3  Across the river you can see the Tower Bridge.

3-6 Tower Bridge and the queen are the ancient symbols of GB.

6-9  The  official residence of the queen is Buckingham Palace. All English kings and queens have been crowed in Westminster Abbey.

9-8 Near Westminster Abbey there is a Westminster Palace with the big clock Big Ben.

8-7 London transport can get you to any places of interests.

7-4 Famous British transport.

По хресту:

5-2 GB is situated on the river Thames

5-6 The head of the GB is the queen.  

5-8  Big Ben is one of the most prominent symbols of the GB.

5-4 London Tube is one of the oldest underground in the world.

 

 

         1

 

 

 

            2

 

   3

 

         4

 

 

 

            5

 

   6

 

7

 

 

8

 

   9

 

 

         London

 

 

 

River Thames

 

Tower          Bridge

 

      Tube

 

            GB

 

   The queen

 

Busses

 

 

Big Ben

 

Westminster Abbey

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         http://retina.news.mail.ru/prev670w/pic/0d/07/main8893009_2867af2df494d72ce4284e641de406a9.jpg

         1

 

 

 

           http://english.nsk-g13.edusite.ru/images/thethames.jpg     

            2

 

  http://visual.images.yandex.ru/sights/media/images/e3e74cecffa0eb8cb6179595fca86f17_o.jpeg          

        3

 

         http://charter97.org/photos/articles/2015/ai-158855-aux-small-20150708_metro_london_120.jpg

          4

 

 

  http://tkgulliver.ru/sites/default/files/sites/default/files/images/angliya.jpg  

          5

 

  http://pict.3vx.ru/120326/koroleva_elizabet_ll__cille85_101.jpg         6

 

http://lifeglobe.net/xf/photoset/287/different6.jpg7

 

 

http://cs623328.vk.me/v623328619/1b922/yvnjZIxcWFE.jpg8

 

https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/dimension=320x1024:format=jpg/path/sd2c2e7aed137793f/image/i56026ad8e37201e7/version/1427721644/image.jpg

9

 

 

II. Гра в Bingo!

Найкращий спосіб запам'ятати цифри, це гра в Bingo!

  1. Намалювати табличку з шести прямокутників
  2. Вписати любі 6 цифр
  3. Слухаючи вчителя викреслювати ті, які у вас співпадають.

 

Bingo! Choose six numbers (1-10)

Write them in the table on the right.

Listen to the number.

The first person with all the numbers is the winner!

1

2

3

4

5

6

 

  1. Гра «noughts and crosses»

Type of activity: a competitive game

Participants: students of the 9 and 10 grades

Objectives: students will be able to work in the team. To be friendly and help each other.

Teacher hello, boys and girls! We are together today to play a game called «noughts and crosses». The rules of the game are simple. One team will be «Noughts». And Another team is «Croses».

Guess what kind of book it is, listening to the definitions:

- a long written story about modern people and events (a modern novel)

- a book about some person’s life (a biography)

- a story in which frightening and often unnatural things happen (a horror story)

- words of language with the information about their meanings, pronunciation, etc. (a dictionary)

- facts about almost anything and everything (a reference book)

- a story about events, sometimes invented, which happened to someone somewhere (an adventure book)

- a short story that teaches a lesson, a story in which animals or objects speak (fairy tale)

- a book or a play that tells a very exciting story especially of crime and violence (thriller)

- a book about untrue scientific events (science fiction)

 

 

×

×

×

×

×

×

×

×

×

 

 

a long written story about modern people and events

a book about some person’s life

 a story in which frightening and often unnatural things happen

words of language with the information about their meanings, pronunciation

facts about almost anything and everything

a story about events, sometimes invented, which happened to someone somewhere

a short story that teaches a lesson, a story in which animals or objects speak

a book or a play that tells a very exciting story especially of crime and violence

a book about untrue scientific events

 

a modern novel

 

 

a biography

a horror story

a dictionary

 

 

a reference book

an adventure book

       fairy tale

 

thriller

science fiction

 

 

 

  1. Рефлексія.

Підводячи підсумки МК ми досягли мети та задач, які стояли на початку уроку. А саме: створили комфортні умови навчання, за яких учні відчули успішність, інтелектуальну спроможність, залучили учнів до активної інтелектуальної діяльності засобами інтелектуальних ігор, сприяли розширенню кругозору, лексичного запасу, поглибили знання у сприйнятті мови на слух, навчилися працювати в колективі.

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Несвіт А.М.)
Додано
7 квітня 2018
Переглядів
2836
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку