Майстер-клас "Використання міні-проектів на уроках природничих дисциплін як один із засобів здобуття ключових компетентностей" з досвіду роботи вчителя біології та основ здоров'я
Майстер-клас«Використання міні-проектів на уроках природничих дисциплін як один із засобів здобуття ключових компетентностей»Презентацію. Підготувала вчитель біології Ірдинського НВК «ДНЗ-ЗОШ І-ІІІ ступенів» Білозірської сільської ради Черкаського району Черкаської області Вернигор Оксана Олександрівна
Питання, які допоможуть визначити проблему. Що мене найбільше цікавить?Чим я хочу займатися передусім (наприклад, математикою чи поезією, астрономією чи історією)? Чим я здебільшого займаюсь у вільний час? Що допомагає мені отримувати хороші оцінки в школі? Про що з вивченого в школі хотілося б дізнатися більше, глибше?
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Етапи Діяльність учнів. Діяльність вчителя. Приклади Вибір теми, визначення мети і завдань міні-проекту. Пропонують тему, формулюють мету і завдання. Мотивує діяльність учнів, допомагає у формулюванні мети і завдань. Тема: Вегетативне розмноження рослин. Мета: дізнатись, які види розмноження бувають у рослин;Дослідити, за який термін можна розмножити індійський дурман Планування роботи. Об’єднуються у групи, розподіляють роботу кожного учасника над проблемою. Пропонує склад команди, націлює на об’єктивність і доцільність розподілу завдань. Самостійна робота над міні-проектом (виконується одним учнем)Дослідження Збір теоретичного матеріалу, виконання практичної частини проекту. Допомагає у пошуку інформації, здійсненні досліджень. Теоретичний матеріал про види розмноження рослин та рослину - індійський дурман – об’єкт досліджень Оформлення проекту. Створення мультимедійної презентації, стендового проекту. Консультує Створення мультимедійної презентаціїЗахист Презентація міні-проекту, чітке формулювання мети, завдань і способів їх досягнення, висновків. Разом із класом переглядає міні-проект, задає запитання Захист проекту: демонстрація презентації Оцінка результатів Оцінка проекту або діяльності кожного учасника індивідуально, в залежності від внеску Алгоритм роботи над міні-проектом
планувати свою роботу, роботу команди;використовувати різноманітні джерела інформації, інтернет-ресурси;самостійно знаходити і відбирати необхідний матеріал;аналізувати дані досліджень, зіставляти факти;аргументувати думку;налагоджувати особистісне спілкування, співпрацювати у команді;створювати кінцевий продукт (стендовий проект, презентацію);презентувати створене перед аудиторією;оцінювати себе і команду. Набуті вміння під час виконання міні-проекту