До розіграшу
залишилось:
9 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Майстер-клас "​Використання міні-проектів на уроках природничих дисциплін як один із засобів здобуття ключових компетентностей"

Про матеріал

Майстер-клас "Використання міні-проектів на уроках природничих дисциплін як один із засобів здобуття ключових компетентностей" з досвіду роботи вчителя біології та основ здоров'я

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер-клас«Використання міні-проектів на уроках природничих дисциплін як один із засобів здобуття ключових компетентностей»Презентацію. Підготувала вчитель біології Ірдинського НВК «ДНЗ-ЗОШ І-ІІІ ступенів» Білозірської сільської ради Черкаського району Черкаської області Вернигор Оксана Олександрівна

Номер слайду 2

Що таке міні-проект?Проект — це сукупність комплексних дій, спрямованих на розв’язання конкретної проблеми в певному місці, за певний період часу

Номер слайду 3

Характеристика міні-проекту

Номер слайду 4

Проект — це процес, який: просувається до певної мети; призводить до змін; має чіткі часові рамки; передбачає створення творчої групи. Проект = мета + результат + ресурси + терміни + реалізація проекту + зміни. Формула міні-проекту

Номер слайду 5

Як вибрати тему міні-проекту?Давньогрецьке слово «проблема» перекладається як Для того, щоб почати дослідження, потрібно знайти проблему«завдання»«перепона»«труднощі»

Номер слайду 6

Питання, які допоможуть визначити проблему. Що мене найбільше цікавить?Чим я хочу займатися передусім (наприклад, математикою чи поезією, астрономією чи історією)? Чим я здебільшого займаюсь у вільний час? Що допомагає мені отримувати хороші оцінки в школі? Про що з вивченого в школі хотілося б дізнатися більше, глибше?

Номер слайду 7

Мета міні-проекту. Це результат, якого ти сподіваєшся досягти наприкінці проектної діяльностіЗавдання міні-проекту. Це ряд специфічних досягнень, спрямованих на розв’язання зазначених проблем

Номер слайду 8

За діяльністю міні-проекти можуть бути

Номер слайду 9

Алгоритм (5 П)міні-проекту

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Етапи Діяльність учнів. Діяльність вчителя. Приклади Вибір теми, визначення мети і завдань міні-проекту. Пропонують тему, формулюють мету і завдання. Мотивує діяльність учнів, допомагає у формулюванні мети і завдань. Тема: Вегетативне розмноження рослин. Мета: дізнатись, які види розмноження бувають у рослин;Дослідити, за який термін можна розмножити індійський дурман Планування роботи. Об’єднуються у групи, розподіляють роботу кожного учасника над проблемою. Пропонує склад команди, націлює на об’єктивність і доцільність розподілу завдань. Самостійна робота над міні-проектом (виконується одним учнем)Дослідження Збір теоретичного матеріалу, виконання практичної частини проекту. Допомагає у пошуку інформації, здійсненні досліджень. Теоретичний матеріал про види розмноження рослин та рослину - індійський дурман – об’єкт досліджень Оформлення проекту. Створення мультимедійної презентації, стендового проекту. Консультує Створення мультимедійної презентаціїЗахист Презентація міні-проекту, чітке формулювання мети, завдань і способів їх досягнення, висновків. Разом із класом переглядає міні-проект, задає запитання Захист проекту: демонстрація презентації Оцінка результатів Оцінка проекту або діяльності кожного учасника індивідуально, в залежності від внеску Алгоритм роботи над міні-проектом

Номер слайду 11

Критерії оцінюванняміні-проекту• Самостійність роботи над проектом• Актуальність та значимість теми• Повнота розкриття теми• Оригінальність вирішення проблеми• Артистизм і виразність виступу• Розкриття змісту проекту на презентації• Використання засобів наочності, технічних засобів

Номер слайду 12

планувати свою роботу, роботу команди;використовувати різноманітні джерела інформації, інтернет-ресурси;самостійно знаходити і відбирати необхідний матеріал;аналізувати дані досліджень, зіставляти факти;аргументувати думку;налагоджувати особистісне спілкування, співпрацювати у команді;створювати кінцевий продукт (стендовий проект, презентацію);презентувати створене перед аудиторією;оцінювати себе і команду. Набуті вміння під час виконання міні-проекту

Номер слайду 13

Три кити, на яких тримається проектна технологія – самостійність, діяльність, результативність. Творчого успіху, самостійністі, діяльністі, результативністі шановні колеги!

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pptx
Додано
16 січня
Переглядів
261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку