Майстер-клас «Використання можливостей інтернету на уроках географії»

Про матеріал

Майстер клас у собі містить інформацію, про деякі програми, які можна використовувати на уроках географії і не тільки. Так як у нас проблеми з інтернетом, ознайомлювала вчителів з ними у вигляді паперових завдань, а вже потім проектувала на дошку і показувала як виглядає сайт, як з ним працювати. Кожен може підлаштовувати під свої можливості та інтереси.

Перегляд файлу

Український заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробила та провела

Вчитель географії

Петрівська О.О.

 

 

Українка 2018

Доброго дня, любі вчителі. Запрошую вас на майстер-клас, надіюсь ми проведемо його плідно і вам буде цікаво. Розпочати його хочу із притчі.

Притча про життя: морква, яйце і кава

Приходить до батька молода дівчина і каже:

“Тату, я втомилася, у мене таке важке життя, такі труднощі і проблеми, я весь час пливу проти течії, у мене немає більше сил … що мені робити?”

Батько замість відповіді поставив на вогонь 3 однакових каструлі з водою, в одну кинув моркву, в іншу поклав яйце, а в третю насипав каву.

Через деякий час він вийняв з води моркву і яйце і налив в чашку кави з 3 каструлі.

-Що змінилося?” – Запитав він свою доньку.

-Яйце і морква зварилися, а кава розчинилися у воді,- відповіла вона.

– Ні, доню, це лише поверхневий погляд на речі. Подивися – тверда морква, побувавши в окропі, стала м’якою і піддатливою. Крихке і рідке яйце стало твердим. Ззовні вони не змінилися, вони лише змінили свою структуру під впливом однакових несприятливих обставин – окропу.

Так і люди – сильні ззовні можуть розклеїтися і стати слабаками там, де крихкі і ніжні лише затвердіють і зміцніють …

– А кава? – Запитала дочка

– О! Це найцікавіше! Кава повністю розчинилися в новому ворожому середовищі і змінила його – перетворили окріп в ароматний напій. Є особливі люди, які змінюють самі обставини і перетворюють їх на щось нове і прекрасне, отримуючи користь і знання з ситуації 

Тож я бажаю бути вам особливими і пам’ятати - життя одне і варто його прожити гідно.

 Отож розпочнемо. Погляньте на дошку. Назва майстер-класу зашифрована, ваше перше завдання дізнатися про що ми будемо вести мову.

 

 

 


Вірно, «Використання можливостей інтернету на уроках географії».

Складені ребуси у програмі «Генератор ребусів» http://www.rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&slovo=%CD%C0&skip=2&mode=0 ﴿. Унікальна розробка україномовного генератора ребусів. Ви задаєте будь-яке слово або фразу, і програма миттєво згенерує по вашому запиту ребус! Можна створювати спеціальні ребуси для дітей, в яких використані зображення дитячих героїв з казок та мультфільмів.

 З першим завданням ви справились, молодці. А тепер перейдемо до іншого не менш цікавого. Сьогоднішня наша зустріч стосується предмету географія, я прошу вас скласти визначення використовуючи хмаринку слів.

 

 

Перевірте себе: «Географія – це наука про природу Землі та її різноманітність, про населення і його господарську діяльність, взаємодію природи і людства в межах всієї планети».

 Цю хмарину тегів, я склала у програмі ВордАрт https://wordart.com/create.

 Хочу також ознайомити, вас з дуже цікавою прогарамою LearningApps.org (https://learningapps.org/) - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників. Конструктор Learningapps призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. Сервіс Learningapps надає можливість отримання коду для того, щоб інтерактивні завдання були розміщені на сторінки сайтів або блогів викладачів і учнів.

 Я вибрала дві вже готові вправи, на мою думку і цікаві, і інформативні. Перша вправа - «Встанови логічні пари». У 6 класі географії учні вивчають топографічні знаки, ця вправа допомагає ефективно засвоїти даний матеріал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Друга вправа допоможе перевірити, чи добре ви знаєте розташування областей України.

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання даються у паперовому вигляді, перевірка проводиться за можливості наявності інтернету  і проектування на дошку.

 Останнє завдання, може використовуватися в мотиваційному блоці, наприклад дізнатися, про що буде йти мова на уроці. Пазли складені у програмі https://www.jigsawplanet.com/.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я обрала програми, які ви можете використовувати не лише на уроках географії. Раджу познайомитися з такими ресурсами:  mapillary,͵ seterra online,  online Test Pad,  Google Earth .

 Я вам дякую за плідну працю і увагу.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Леськів Оксана Володимирівна
    Дуже дякую за хороші ідеї.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Леськів Оксана Володимирівна
    Дуже дякую за хороші ідеї.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Подрушняк Любов
    Гарні вправи, можна використати на уроках. Дякую. Подрушняк Л.І., вчитель географії м. Сміла Черкаської області
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Географія, Майстер-класи
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
1787
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку