Майстер клас у собі містить інформацію, про деякі програми, які можна використовувати на уроках географії і не тільки. Так як у нас проблеми з інтернетом, ознайомлювала вчителів з ними у вигляді паперових завдань, а вже потім проектувала на дошку і показувала як виглядає сайт, як з ним працювати. Кожен може підлаштовувати під свої можливості та інтереси.
Український заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області
Розробила та провела
Вчитель географії
Петрівська О.О.
Українка 2018
Доброго дня, любі вчителі. Запрошую вас на майстер-клас, надіюсь ми проведемо його плідно і вам буде цікаво. Розпочати його хочу із притчі.
Приходить до батька молода дівчина і каже:
“Тату, я втомилася, у мене таке важке життя, такі труднощі і проблеми, я весь час пливу проти течії, у мене немає більше сил … що мені робити?”
Батько замість відповіді поставив на вогонь 3 однакових каструлі з водою, в одну кинув моркву, в іншу поклав яйце, а в третю насипав каву.
Через деякий час він вийняв з води моркву і яйце і налив в чашку кави з 3 каструлі.
-Що змінилося?” – Запитав він свою доньку.
-Яйце і морква зварилися, а кава розчинилися у воді,- відповіла вона.
– Ні, доню, це лише поверхневий погляд на речі. Подивися – тверда морква, побувавши в окропі, стала м’якою і піддатливою. Крихке і рідке яйце стало твердим. Ззовні вони не змінилися, вони лише змінили свою структуру під впливом однакових несприятливих обставин – окропу.
Так і люди – сильні ззовні можуть розклеїтися і стати слабаками там, де крихкі і ніжні лише затвердіють і зміцніють …
– А кава? – Запитала дочка
– О! Це найцікавіше! Кава повністю розчинилися в новому ворожому середовищі і змінила його – перетворили окріп в ароматний напій. Є особливі люди, які змінюють самі обставини і перетворюють їх на щось нове і прекрасне, отримуючи користь і знання з ситуації …
Тож я бажаю бути вам особливими і пам’ятати - життя одне і варто його прожити гідно.
Отож розпочнемо. Погляньте на дошку. Назва майстер-класу зашифрована, ваше перше завдання дізнатися про що ми будемо вести мову.
Вірно, «Використання можливостей інтернету на уроках географії».
Складені ребуси у програмі «Генератор ребусів» ﴾ http://www.rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&slovo=%CD%C0&skip=2&mode=0 ﴿. Унікальна розробка україномовного генератора ребусів. Ви задаєте будь-яке слово або фразу, і програма миттєво згенерує по вашому запиту ребус! Можна створювати спеціальні ребуси для дітей, в яких використані зображення дитячих героїв з казок та мультфільмів.
З першим завданням ви справились, молодці. А тепер перейдемо до іншого не менш цікавого. Сьогоднішня наша зустріч стосується предмету географія, я прошу вас скласти визначення використовуючи хмаринку слів.
Перевірте себе: «Географія – це наука про природу Землі та її різноманітність, про населення і його господарську діяльність, взаємодію природи і людства в межах всієї планети».
Цю хмарину тегів, я склала у програмі ВордАрт https://wordart.com/create.
Хочу також ознайомити, вас з дуже цікавою прогарамою LearningApps.org (https://learningapps.org/) - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників. Конструктор Learningapps призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. Сервіс Learningapps надає можливість отримання коду для того, щоб інтерактивні завдання були розміщені на сторінки сайтів або блогів викладачів і учнів.
Я вибрала дві вже готові вправи, на мою думку і цікаві, і інформативні. Перша вправа - «Встанови логічні пари». У 6 класі географії учні вивчають топографічні знаки, ця вправа допомагає ефективно засвоїти даний матеріал.
Друга вправа допоможе перевірити, чи добре ви знаєте розташування областей України.
Завдання даються у паперовому вигляді, перевірка проводиться за можливості наявності інтернету і проектування на дошку.
Останнє завдання, може використовуватися в мотиваційному блоці, наприклад дізнатися, про що буде йти мова на уроці. Пазли складені у програмі https://www.jigsawplanet.com/.
Я обрала програми, які ви можете використовувати не лише на уроках географії. Раджу познайомитися з такими ресурсами: mapillary,͵ seterra online, online Test Pad, Google Earth .
Я вам дякую за плідну працю і увагу.