Що таке креативність?Це - творчі здібності людини, які характеризуються готовністю до створення принципово нових ідей, що відхиляються від традиційних схем мислення і входять у структуру обдарованості. Абрахам Маслоу - це творча спрямованість, спадкоємно властива всім, але втрачена більшістю під впливом середовища. На побутовому рівні – Це - прояв кмітливості - здатність досягати мети, знаходити вихід з безвихідної ситуації. П. Торренс - “ це означає копати глибше, дивитися краще, виправляти помилки, розмовляти з кішкою, пірнати на глибину, проходити крізь стіни, запалювати сонце, вітати майбутнє".
Критерії креативностіОпір - це здатність не слідувати стереотипам. Швидкість - здатність бачити велику кількість ідей. Сприйнятливість - чутливість до незвичайних деталей, протиріч. Оригінальність - здатність бачити незвичайні, нестандартні ідеїГнучкість - здатність застосовувати різноманітні стратегіїАбстрактність - розуміння суті проблеми
Сніданок для велетня Мета: розвивати вміння працювати з іменованими числами; формувати математичну компетентність шляхом застосування одиниць вимірювання. Очікувані результати: дитина усвідомлює різницю між різними одиницями вимірювання та вміє правильно їх застосовувати. Якби ти захотів приготувати сніданок для велетня, то чим би ти виміряв продукти. Скільки би ти взяв кожного продукту?. Математика
“Намалюй символи до слів” Мета: розвивати абстрактне мислення, формувати навички художньо-естетичного сприйняття та відтворення матеріалу. Очікувані результати: дитина у художній формі вміє передавати усне та письмове мовлення.навчаннясім'я миршколажиттялюбовгрошідружбалюдствопраця. Образотворче мистецтво
Казка на новий лад Мета: розвивати уяву, творчість, фантазію; формувати комунікативну компетентність шляхом складання літературного твору. Очікувані результати: дитина самостійно продумує сюжет та складає за ним казку. Завдання: придумати казку, як Червона Шапочка потоваришувала з Вовком. Літературне читання
Дякую за комплімент Мета: розвивати комунікативну компетентність, формувати навички зв'язного висловлювання. Очікувані результати: дитина вміє висловлювати свої думки, підбирати потрібні мовні матеріали та звороти. Завдання: висловити комплімент (сказати щось приємне) запропонованим казковим героям. Українська мова
Хто загубив? Мета: формувати природничу компетентність шляхом ознайомлення з тваринами та їхніми ознаками та відмінностями; розвивати увагу, вміння порівнювати та використовувати свій життєвий досвід. Очікувані результати: дитина розрізняє тварин, може вирізнити особливості та ознаки певної тварини. Природознавство
Голоси тварин Мета: продовжувати з'ясовувати роль дієслів у мовленні; розвивати спостережливість, кмітливість; виховувати працелюбність. Очікувані результати: дитина розрізняє тварин та вміє відтворювати їхні голоси. Курка... (кудкудакає) Собака... (гавкає) Півень... (кукурікає) Українська мова. Природа
Казкотерапія Мета: формувати математичну компетентність шляхом роботи над умовою задачі та коротким записом до задачі; розвивати вміння аналізувати, ставити питання та записувати короткий запис. Очікувані результати: дитина вміє розв'язувати задачі на 2-4 дії, може самостійно складати умову задачі та розв'язувати її різними способами. Завдання: Дід Мороз дуже поспішав до діток і загубив свій черевик. Знайди черевик Діда Мороза. Склади задачу про черевики Діда Мороза за малюнком. Математика
Дивна закарлючка Мета: формувати художньо-естетичну компетентність шляхом абстрактного мислення, розвивати нові підходи до малювання з-за допомогою різних предметів. Очікувані результати: дитина вміє домальовувати запропоновані елементи, створювати нові образи. Образотворче мистецтво
64530583667 Зберіть яйця для писанок Мета: формування математичної компетентності шляхом виконання вправ на засвоєння дії множення та ділення. Очікувані результати: дитина вміє виконувати приклади на множення та ділення. Математика. Завдання: після того як дитина правильно розв'язала приклад вона отримує чистий шаблон у вигляді яйця, який має перетворити на писанку. Образотворче мистецтво
Висновок Будь – яка людина незалежно від віку, може розвивати в собі креативне мислення, сформувати уміння дивитися на ситуацію під новим кутом, легко і швидко змінити ідею, якщо сама того бажає. Розширюйте свій кругозір – ходіть на виставки, придумайте собі нові хобі, фантазуйте з рецептами на кухні, читайте нові книги.