Майстер-клас з ліплення «Барвисті парасольки»

Про матеріал
Формувати навички роботи с пластиліном, відпрацьовуючи прийоми рельєфного ліплення (наліплення округлих прикрас); удосконалювати вміння ділити ціле на частини. Розширювати і поглиблювати знання дітей про сезонні зміни у природі. Розвивати естетичний смак, відчуття кольору; закріплювати навички усної лічби. Виховувати наполегливість, прагнення досягти результату в роботі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер-класз ліплення«Барвисті парасольки»

Номер слайду 2

Дощик крапає в дворі,Сумно в хаті дітворі. Набурмосились хмаринки –Заглядають до Яринки. Спить собі пухнаста киця,Їй тепло і сонце сниться. Спить малий кудлатий песик,А у книжечці Телесик. Лиш чудова парасоля. В танці крутиться довкола. Плаття в неї кольорове,Гарне, ніжне, веселкове. Любить кралечка негоду,Не зважає на погоду. Бо для неї дощик - свято!Можна вийти погуляти!ПАРАСОЛЬКА

Номер слайду 3

Дощик чисто,Дощик чисто. Умиває наше місто. Умиває він топольки,І травичку, і квітки.І розкриті парасольки,І барвисті парасольки. Під дощем. Немов грибки. Дощик

Номер слайду 4

Загадки про парасольку. Від сонця, граду і дощів. Рятує гриб кольоровий людей. Якщо на небі ні хмаринки. Залишають її у будинку. Я порою дощовою –Наче дах над головою. При собі мене тримають,А як дощ пройде – складають. Знизу клин. Зверху млин. Тече вода. А їй не біда.

Номер слайду 5

Мета: Формувати навички роботи с пластиліном, відпрацьовуючи прийоми рельєфного ліплення (наліплення округлих прикрас); удосконалювати вміння ділити ціле на частини. Розширювати і поглиблювати знання дітей про сезонні зміни у природі. Розвивати естетичний смак, відчуття кольору; закріплювати навички усної лічби. Виховувати наполегливість, прагнення досягти результату в роботі. Обладнання: Фон на вибір дитини, набір пластиліну, серветка, стека, дощечка.

Номер слайду 6

Тематична ігротека Весела парасолька Діти стають у коло. У центрі кола-ведучий із зав’язаними очима та парасолькою, на одному клині якої прикріплена стрілочка. Ведучий обертається на місці, а діти йдуть по колу. За командою педагога всі зупиняються. На кого вказує стрілочка на парасольці ведучого, той відповідає на запитання педагога або виконує завдання.

Номер слайду 7

Фізкультхвилинка. Дощ- Звідки дощ іде? (Кроки на місці)- Із неба! (Потягування)- Де іде той дощ? (Колові рухи тулубом) - Де треба. (Стрибки на місці) - А чи є у нього ноги ? (Махи ногами) - Та нащо дощеві ноги, Коли ходить без дороги! (Стрибки на місці, плескання в долоні).

Номер слайду 8

Розминка для рук. Дощова. Ти на кнопку натискай, (Імітація натискання)Парасолю відкривай. (Розвести руки в сторони)Покрути її ліворуч, (Колові рухи лівою рукою)А тепер іще праворуч. (Колові рухи правою рукою)Підніми її до неба –Віджени дощі від себе. (Похитування піднятими вгору руками)З неба крапельки летять, (Струснути руки, опустивши їх донизу)Стукотять і стукотять. («Постукування» пальцями в повітрі).

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Бажаємо успіхів!

pptx
Додано
20 жовтня
Переглядів
111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку