Комплексне-корекційне заняття для молодшого дошкільного віку: « Формування елементарних математичних понять з елементами конструювання» ТЕМА: « Побудуємо ліжко для тваринок»

Про матеріал
Комплексне-корекційне заняття для молодшого дошкільного віку: « Формування елементарних математичних понять з елементами конструювання» ТЕМА: « Побудуємо ліжко для тваринок» МЕТА: Закріпити вміння дітей конструювати ліжко з цеглинок до величини іграшки. Продовжувати вчити порівнювати предмети за величиною, шириною, довжиною способами прикладання і накладання. МАТЕРІАЛ: шість цеглинок, дві пластини, іграшкові звірята різної величини, лялька. СЛОВНИК: ліжко, велике,маленьке,широке,вузьке, більше, менше,
Перегляд файлу

Корекційне  заняття для молодшого дошкільного віку:

 « Формування єлементарних  математичних понять з єлементами конструювання»

ТЕМА: « Побудуємо ліжко для тваринок»

МЕТА: Закріпити вміння дітей конструювати ліжко з цеглинок до величини

 іграшки. Продовжувати вчити порівнювати предмети за величиною, шириною, довжиною способами прикладання і накладання.

МАТЕРІАЛ: шість цеглинок, дві пластини, іграшкові звірята різної величини, лялька.

СЛОВНИК: ліжко, велике,маленьке,широке,вузьке, більше, менше,

ХІД ЗАНЯТТЯ:  Привітання:

 Доброго ранку – сонце привітне!
Доброго ранку – небо блакитне!
Доброго ранку – в небі пташки!
Доброго ранку – осінні дубки!
Доброго ранку – люди привітні!
Я всім бажаю щоб посмішки розквітли!

До кімнати "заходить лялька" і "роздає" дітям різні іграшки. Діти розглядають їх, називають. Дефектолог пропонує малятам визначити, у кого іграшка більша, а у кого менша (вищи, нижча ).

Дефектолог: Як це потрібно зробити? (Діти по черзі ставлять іграшки і порівнюють їх).

 А зараз іграшкові звірята втомились і хочуть відпочити. Давайте ми для них побудуємо ліжечка, але  будьте дуже уважні, іграшки різні за величиною, тому слід побудувати ліжечка так, щоб звірята вмістились на них.

 

ПАЛЬЧИКОВА ГРА

 

Дітки:  Раз – два – три – чотири – п’ять!

 Будемо  пальці рахувати –

Товариські і грайливі,

Всім такі вони важливі.

Дефектолог: Наші пальчики готові  до роботи.

У вас на столах знаходяться деталі конструктора. Давайте пригадаємо, які з них ми повинні використати, щоб побудувати ліжечко.

Діти виконують завдання. Дефектолог разом з лялькою перевіряє роботи. Якщо дитина невірно підібрала матеріал, дефектолог допомагає.

Дефектолог: Чому у тебе ведмедик не може лягти на ліжко? (Бо він більший). Так. Тобі слід знайти довші і ширші пластини. Як ти це зробиш? Спочатку приклади одну пластину до другої і побачиш яка довша. Потім поклади одну на другу і з'ясуєш яка ширша.

 Хлопчики і дівчата порівнюють пластини за і довжиною шириною способами прикладання і накладання. Обіграють свої споруди.

 Лялька " оцінює" роботу дітей.

Дефектолог пропонує малятам розглянути всі споруди. Разом роблять висновок, що ліжечка різні за величиною: більші іграшки відпочивають-у більших ліжечках, а менші-у менших.

Дефектолог: А зараз ми з вами заспіваємо  колискову для іграшок.

КОЛИСКОВА

 

Сонце сідає,
Ніч наступає,
Спів соловейка
Чути у гаї.
Дрімають вікна
Хатин чепурненьких,
Десь чути пісню
Дитині маленькій…

Приспів:
Спи, моє любе,
Сил набирайся…
Спи і до ранку
Не просинайся…
Сон твій спокійний
Я охороняю,
Бо щастя більшого
За тебе не маю…
Люлі-люлі, люлі-люлі..

 

Дефектолог:Ось  і заснули наші маленьки  тваринкі.

Я сподіваюсь що вам сподобалось.

До  нових зустрічей маляти.

 

 

 

 

docx
Додано
20 жовтня
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку