8 клас. Медіа дані та їх опрацювання із використанням можливостей нейромережі
Уроки 1-2. Поняття про мультимедіа. Формати файлів та їх характеристика.
Навчальна діяльність: створення розгорнутого конспекта: редагування шаблону онлайн документа, із використанням матеріалів електронного підручника.
Інструкція для виконання Завдання Classroom:
1. Опрацьовуємо матеріали підручника https://drive.google.com/file/d/1NEjlS60-sXIbGF_lC3GSeyIAyawqT6Km/view?usp=drivesdk
2. У Завданні додано Г-Документ, який необхідно відредагувати, а саме:
a. додати визначення Мультимедіа
b. заповнити розділи вбудованої в документ таблиці відповідно до наведених ознак
c. дати КОРОТКІ відповіді на запитання, що завершують роботу з Документом. d. Здати Завдання.
Мультимедіа, типи даних та сервіси підтримки
Мультимедіа — технології, призначені за допомогою комп’ютера інтегрувати, опрацьовувати й одночасно відтворювати різноманітні типи сигналів, різні середовища, засоби та способи обміну даних різних типів: текстових і графічних, відео та звукових тощо.
Мультимедіа — від лат. multum — багато, medium — середовище.
Вперше термін мультимедіа виник у 1965 році для опису театра| лізованих шоу, наприклад, Exploding Plastic Inevitable — шоу, що поєднало живу рок-музику, кіно, експериментальні світлові ефекти і нетрадиційне мистецтво.
Для роботи з мультимедіа комп’ютер має бути обладнаний відповідни ми пристроями, а саме:
1. ……
2. ……..
3. ……..
4. ……..
5. ……..
Мультимедійними даними називають дані, для подання яких …………………
|
Аудіо дані |
Тип (формат) файлу |
Опис файлу |
.WAV |
|
.MIDI |
|
.MP3 |
|
|
Відео дані |
.AVI |
|
.WMV |
|
FLV |
|
.MP4 |
|
Мультимедійні дані об’єднують текст, зображення, звук, відео, анімацію, інтерактивні можливості (використання гіперпосилань). Під час оп рацювання таких даних за допомогою комп’ютера використовуються різні формати.
Мультимедійні портали та веб-вузли містять не лише текст та зображен ня, а й анімацію, відео, аудіо, що об’єднані гіперпосиланнями.
Відео блог - це ………….
Подкаст - це ………..
Для пошуку чи розміщення відеозаписів у мережі Інтернет використо вують відеосервіси, зокрема YouTube (ЮТьюб).
Для пошуку чи розміщення аудіозаписів у мережі Інтернет використо вують такі сервіси, як …………..
Уроки 3-4. Частина-1. Навчальний проєкт "Для YouTube про YouTube""
Навчальна діяльність: порівняння результатів створення запиту до чат-боту нейромережі та роботи з пошуковою системою, формування Г-Документу з текстом для аудіозапису, робота з Диктофоном, збереження аудіофайлу.
Інструкція для виконання Завдання Classroom:
1. Сформуйте запит до чат-боту нейромережі про історію YouTube
2. За допомогою пошукової системи знайдіть джерело з відомостями про історію YouTube
3. Порівняйте результати роботи нейромережі та пошукової системи.
4. У самому Завданні створіть Г-Документ, в який додайте текст про історію YouTube, а саме: a. хто створив,
b. коли,
c. як розвивалася- від часу створення до повсякдення,
d. як політика сервісу забезпечує конфіденційність даних
e. як підтримує захист авторських прав
f. за які дії користувач сервісу може бути заблокований
g. ВАШЕ бачення перспективи розвитку сервісу (2 речення СВОЇМИ словами)
h. про що б ви сказали засновникам сервісу при персональній зустрічі ( 3 речення СВОЇМИ словами)
5. За допомогою ДИКТОФОНУ прочитайте текст у створеному вами документі чітко, виразно та емоційно)
6. Збережіть файл в форматі аудіо як MyYouTube.mp3
7. Додайте свій аудіо файл до Завдання.
ВАЖЛИВО:
Між запитом до нейромережі та пошуком за ключовими словами в пошуковій системі є суттєва різниця: до нейромережі через чат-бот ми звертаємося як до людини.
Приклад запиту до чат-боту АІ: напиши коротко простими словами для підлітка про…
Рекомендовані нейромережі:
Чат gpt: https://chat.openai.com/
Розмовні генеративні чат-боти: https://bard.google.com/chat https://copilot.microsoft.com/
Таким чином, до Завдання мають бути додані 2 об’єкти: Г-Док та файл аудіо
Уроки 5-6. Частина-2. Навчальний проєкт "Для YouTube про YouTube"
Навчальна діяльність: генерація відео із використанням можливостей нейромережі.
Інструкція для виконання Завдання Classroom:
1. Сформуйте запит до чат-боту нейромережі про створення відео
2. Розпочніть генерацію відео на тему проєкту.
3. Додайте свій файл озвучки, створений у попередньому завданні.
4.
6. Додайте до Завдання свій файл формату відеоданих.
Рекомендована нейромережа
🤖 D-ID (https://www.d-id.com/ — створює відео, де обраний вами аватар (спробуйте додати власне фото) зачитує текст.
Звичайно, ви можете вибрати будь-яку іншу.
Перелік мереж AI
https://docs.google.com/document/d/1ei2TaL5sVoH3wfsjIGGWSyywXKIlJ5VtEbwSqACBnyk/edit?usp=drive sdk
Навчаймося із задоволенням :)
Уроки 7-8. Захист навчального проєкту та рефлексія.
Навчальна діяльність: заповнення Гугл-Форми посиланнями на створений проєкт, демонстрація індивідуальних проєктів.
Рефлексія здійснюється як робота зі спільним Г-Документом (доступ на редагування кожному)