"Медіавіконце:мультфільми"

Про матеріал
Мета:розширити уявлення дітей про особливості створення мультфільмів як форми медіа; розвивати уяву, фантазію учнів; розширювати світогляд ; навчати помічати незвичайне у звичайному; формувати групу компетентностей:  спілкування державною мовою;  уміння вчитися- оволодіння навичками самоаналізу та самооцінки;  інформаційна компетентність —оволодіння уміннями відбирати, аналізувати, оцінювати інформацію, систематизувати її;  здоров’язбережувальна компетентність —готовність вести здоровий спосіб життя у соціальній, психічній та духовній сферах.
Перегляд файлу

Тема уроку: «Медіавіконце: мультфільми».

Мета уроку: розширити уявлення дітей про особливості створення мультфільмів як форми медіа; розвивати уяву, фантазію учнів; розширювати світогляд ; навчати помічати незвичайне у звичайному; формувати групу компетентностей:

     спілкування державною мовою;

     уміння вчитися- оволодіння навичками самоаналізу та самооцінки;

     інформаційна компетентність —оволодіння уміннями відбирати, аналізувати, оцінювати інформацію, систематизувати її;

     здоров’язбережувальна компетентність —готовність вести здоровий спосіб життя у соціальній, психічній та духовній сферах.

Очікувані результати здобувачів освіти:   

  • виокремлює необхідну інформацію з різних джерел,зокрема медіатекстів, для створення власного висловлювання;
  • пояснює основні інформаційні процеси у близькому для себе середовищі (дім, школа, вулиця) на основі власних спостережень;
  • читає та аналізує графічні зображення,керується ними у процесі роботи;
  • висловлює своє ставлення до медіатексту;
  • описує власні емоції

 

Обладнання:підручники, відеоматеріал, роздатковий матеріал,кольорові олівці,фліпчарт.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. Мотивація діяльності.

Вправа «Обери свій настрій»

Оберіть мультгероя чий настрій відповідає вашому.

C:\Users\Dawa\Desktop\1.JPG C:\Users\Dawa\Desktop\4.JPG C:\Users\Dawa\Desktop\2.JPG C:\Users\Dawa\Desktop\3.JPG

 

ІІ. Етап цілепокладання. Метод «Сторітеллінг»

Коли я була маленькою, то дуже полюбляла дивитися мультфільми. Особливо ті, які створювалися на основі казок Х.К.Андерсена.

-Які ваші улюблені мультфільми?

Оголошення теми та мети уроку. Аспекти оцінювання на уроці.

Сьогодні у медіа віконці ми розглянемо особливості створення мультфільмів.

ІІІ. Етап цілереалізації.

Щоденні 5. Робота зі словами.

Мультфільм-фільм,створений за допомогою серії малюнків, ляльок.

анімація-інша назва цього виду мистецтва.

мультиплікатор- вигадує персонажів мультфільмів. Іноді, щоб створити героя з виразною мімікою, доводиться самому репетирувати перед дзеркалом.

Щоденні 5. Читання для себе.

Робота з підручником ст.45

Щоденні 5. Слухання з переглядом відеоматеріалів.

Створення мультфільму-це дуже тривалий і складний процес. Розглянемо його на прикладі відомого всім вам мультфільму «Зоотрополіс».

https://www.youtube.com/watch?v=q2rlaaRvKEo

І. Ідея(режисер)

«Зоотрополіс» почався зі світлої думки режисера Байрона Ховарда, мовляв, давненько Дісней не випускав мультфільм про антропоморфних (олюднених) звірів. Так він і сказав главі студії, який у свою чергу відповів: «Ні слова більше. Їдьте в Африку, вивчайте тваринний світ, а що буде далі – вирішимо».

Творці фільму провели час у Африці, дізналися про звички різних видів тварин, вивчили їхній розпорядок дня та знайшли  інтригуючий момент – водопій. Водопій – невід’ємна частина існування абсолютно всіх видів тварин.

Саме цей момент примирення заради виживання і став основою мультфільму.

C:\Users\Dawa\Desktop\003.jpg

ІІ. Сценарій (сценаристи)

Всю зібрану  інформацію сортують, аналізують і починають будувати логічні ланцюжки. Усе починається з декількох сторінок тексту про головне і закінчується написанням сценарію на 110 сторінках (у нашому випадку).

ІІІ. Розкадровка (сторі-артисти)

Все виробництво не може дозволити собі сидіти без роботи. Тому паралельно запускаються наступні  стрічки: розкадровка та дизайн. Сторі-артисти, вони ж розкадровники можуть все ще остаточно не знати, як виглядають герої та на що схожий їхній світ, але вони точно знають, яку емоцію і стан потрібно викликати у глядача.

C:\Users\Dawa\Desktop\Снимок1.JPG

ІV. Декорації (декоратор)

Художник, який створює план для мультфільма. План-це небо, земля, дерева.

V. Аніматор і оператор.

Вони працюють разом. Аніматор рухає фігурки героїв, а оператор крок за кроком знімає їхнє пересування. Так створюється ціла стрічка.

C:\Users\Dawa\Desktop\1.JPG

 

VІ. Озвучування героїв.

Персонажі говорять , сміються голосами акторів. Голос для свого героя обирає режисер.

VІІ. Написання музики.

Музику до мультфільму пишуть композитори.

 

VІІІ. Монтаж

Весь мультфільм збирає на комп’ютері монтажер.

 

Фізкультхвилинка з героями мультфільму.

https://www.youtube.com/watch?v=rEXaJxMLhas

 

 

Обговорення в колі із застосуванням методу «Коло Вена»

C:\Users\Dawa\Desktop\1.JPG

 

Спільні та відмінні риси старих та сучасних мультфільмів.

Творча хвилинка. Створення анімації.

http://krokotak.com/2013/04/diy-animated-book/?fbclid=IwAR1051b-uNG33Pubhfx9v_62T_hNZuXyb_ogUNbGWBMqvGpBXo3_2Y1OBH4

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий.

Що ми сьогодні досліджували?

Що вам сьогодні вдалося? Сподобалося?

Над чим ще потрібно попрацювати?

Чи змінився ваш настрій наприкінці уроку? На вашу думку, від чого це залежало?

 

Завдання додому:

1. Прослухати аудіоказку «Зоотрополіс».

https://www.youtube.com/watch?v=udacal3Z8N8

2. Дослідити: які мультфільми подобалися в дитинстві вашим батькам?

docx
Додав(-ла)
Vasylieva Inna
Додано
20 червня
Переглядів
444
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку