МЕНТАЛЬНІ КАРТИ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНЯ

Про матеріал
Презентація дає змогу узагальнити матеріал про ментальні карти, використання їх на уроках української мови та літератури.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МЕНТАЛЬНІ КАРТИ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНЯ

Номер слайду 2

Слово "mind" означає "розум", а слово "maps" - "карти" , "карти розуму". Зустрічаються синонімічні переклади: карти асоціацій, карти розуму, карти думок, карти пам’яті, ментальні карти.

Номер слайду 3

Залежно від обсягу або застосування Тоні Бьюзен розрізняє такі типи ментальних карт: – стандартні карти (standard maps); – швидкісні карти, або карти-блискавки (speed maps); – майстер-карти (master maps); – мега-карти (mega maps).

Номер слайду 4

Інтелектуальні карти охоплюють і допомагають записати, запам’ятати, з’єднати і вивести інформацію візуально. Створюються вони на папері (оригінальний спосіб) або ж за допомогою програмного забезпечення, яких існує вже досить багато. Основні елементи карти – ключі (або їх ще називають тригери) слова і малюнки

Номер слайду 5

10 правил створення ментальної карти: 1. Починаємо з центральної ідеї посередині чистого аркушу, використовуючи малюнок і хоча б 3 кольори. 2. Використовуємо картинки, символи, коди і заповнюємо ними весь вільний простір.

Номер слайду 6

3. Вибираємо ключові слова і друкованим текстом наносимо на гілки, використовуючи верхній та нижній регістр. 4. Кожен елемент (слово/картинка) повинен мати власну гілку. 5. Лінії повинні бути з’єднані, починаючи від центральної ідеї. Центральні лінії товстіші, органічні і текучі. Всі наступні гілки стаючи тоншими в залежності від радіального розходження від центру.

Номер слайду 7

6. Робимо лінії такої ж довжини, як і слово/картинка. 7. Використовуємо кольори на власний розсуд і на всій карті пам’яті. 8. Розробляємо свій особистий стиль майнд меппінгу.

Номер слайду 8

9. Використовуємо акценти і показуємо асоціації на своїй карті пам’яті. 10. Зберігаємо ясність інтелектуальної карти, використовуючи радіальну ієрархію в цифровому порядку, або охоплюючи всі гілки

Номер слайду 9

Можливості карт знань дозволяють: поліпшити пам’ять, нагадати факти, слова і образи; генерувати ідеї; надихнути на пошук рішення; продемонструвати концепції і діаграми; аналізувати результати або події; підсумовувати інформацію; організувати взаємодію між учнями в груповій роботі або рольових іграх.

Номер слайду 10

Мої учні створюють ментальні карти

Номер слайду 11

Володимир Сосюра « Любіть Україну» Тема: зображення поетичного образу України, її краси, величі. Ідея: возвеличення палкої любові українців до рідного краю. Основна думка: любов до України є єдністю із невід’ємних частин духовності людини. Жанр: громадянська лірика. Римування: перехресне Віршований розмір: амфібрахій.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Рольова гра. Інсценізація зустрічі Дієприслівника з Дієприкметником.

Номер слайду 17

Гра «Біг із бар'єрами» Методична цінність: Гра дає змогу комплексно повторити ключові моменти виучуваного матеріалу, перевірити і відшліфувати практичні навички володіння мовою, а також привчає дітей працювати злагоджено, з урахуванням навчальних можливостей і рівня знань кожного.

Номер слайду 18

Дякую за увагу!

ppt
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку