Творча робота "Хочеш собі добра – не роби нікому зла" за твором В.Королів-Старого. 5 клас

Про матеріал

Матеріал перевіряє знання учнів про твір В.Королів-Старого "Хуха Моховинка", дає можливість учителю вчити учнів застосовувати знання на практиці

Перегляд файлу

 

 

C:\Users\User\Pictures\Ідеї від колег із фейсбука\цікаво для літератури\5 клас література\Хуха-Моховинка\unnamed.jpgC:\Users\User\Pictures\Ідеї від колег із фейсбука\цікаво для літератури\5 клас література\Хуха-Моховинка\maxresdefault_cr.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота

_________________________________________________________

_________________________________________________________

Хочеш собі добра –

  не роби нікому зла

 

 

 

 

 

 

 

26 24 26 1 – 17 19 26 19 3 11 18 15 1

Завдання 1. Уявіть себе таємний розвідником-шифрувальником. За цифрами та числами ховаються літери, розташовані в  алфавітному порядку. Визначивши їх, прочитай назву казки      В. Короліва-Старого зі збірки «Нечиста сила» та запиши її

_______________________________________________________

 

 

 Завдання 2. Клоуз-тест «Я знаю, що … »

  1. Хухи в слов’янській міфології – це ________________________
  2. Хуха Моховинка у своїй родині була _______________________
  3. Народилася маленька Хуха _______________________________.
  4. Хуха Моховинка була лісовою хухою, а ще її називали ______________________________________________________
  5. Хатинку Хухи Моховинки зруйнував _______________________
  6. Маленькі  хухи, щоб допомогти Моховинці по допомогу, за порадою Хо-Суковика, кинулися до ________________________
  7. Хуха Моховинка, залишившись без домівки, оселилася в _______________________________________________________
  8. Живучи у людей, Хуха Моховинка врятувала від смерті _______________________________________________________
  9. Хуху Моховинку поранив сокирою _________________________

10.Після повернення до бору Хуху Моховинку  стали кликати _________________________________________________________

  1. Узимку Хуха врятувала майже заметеного в заметі ______________________________________________________
  2. Хухи не потребують подяки, бо роблять добро з _______________________________________________________

 

 

 

 

 

Завдання 3. «Чи уважний ти читач?»

Впізнай героя за реплікою. Хто сказав ці слова?

  1. А біжіть лишень, діти, до лісника, пищіть, шкрябайте йому у віконце, аж поки він не прокинеться
  2. То вві сні таке часто увижається. У житті ж такого не буває. Їжте, дітки, кулешик
  3. Хутчій! У нас нещастя! Коза Лиска заплуталася в сітку
  4. Тікайте, діти! То ж хуха!
  5. До нас у ліжко вскочило щось – таке, мов котик. Тільки то не був котик
  6. Що воно за знак? Дерева стоять і не поворухнуться, а воно щось шумить і пищить. Чи не хухи часом?

1.________________   2._____________________

3.________________   4._____________________

5.________________   6._____________________

 

C:\Users\User\Pictures\Ідеї від колег із фейсбука\цікаво для літератури\5 клас література\Хуха-Моховинка\images.jpg     C:\Users\User\Pictures\Ідеї від колег із фейсбука\цікаво для літератури\5 клас література\Хуха-Моховинка\794402_1604861585.jpg   C:\Users\User\Pictures\Ідеї від колег із фейсбука\цікаво для літератури\5 клас література\Хуха-Моховинка\image033.jpg  C:\Users\User\Pictures\Ідеї від колег із фейсбука\цікаво для літератури\5 клас література\Хуха-Моховинка\369936_1604861670.png

 1    2    3   4

Завдання 4. Розгляньте ілюстрації до казки та вкажіть послідовність, у якій розвивалися події в творі, розмістивши та записавши цифри   по порядку

____________________________________________

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
545
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку