Метод проєктів - як освітня технологія

Про матеріал
Метод проєктів – освітня технологія, що спрямована на здобуття учнями знань у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою, яка формує в них специфічні вміння та навички завдяки системній організації навчального пошуку. Тому метод проєктів є ефективним у роботі вчителів трудового навчання та технологій.
Перегляд файлу

Метод проєктів – як освітня технологія

Говоруха Тетяна Володимирівна,

вчитель трудового навчання

 Синельниківського ліцею №2,

спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,

 « старший вчитель»

 

 Метод проєктів – освітня технологія, що спрямована на здобуття  учнями знань у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою, яка формує в них специфічні вміння та навички завдяки системній організації навчального пошуку. Тому метод проєктів є ефективним у роботі вчителів трудового навчання та технологій.

 Використання проектної технології на уроках  дозволяє активно розвивати в учнів основні види мислення, творчі здібності, прагнення самому створювати різні вироби, усвідомлювати себе творцем.        

 Під час роботи над проєктом діти дотримуються всіх етапів проектної діяльності:

  • організаційно-підготовчого
  • конструкторського
  • технологічного
  • завершального

На першому етапі визначають тему проєктування, призначення майбутнього виробу, складають вимоги до його якості, кінцевого результату проєкту.

На другому етапі  аналізують наступну діяльність, визначають оптимальний варіант конструкції, підбирають матеріал, планують технологічний процес, розробляють конструкторсько-технологічну документацію. 

На третьому етапі виконують операції, передбачені технологічним процесом, здійснюючи самоконтроль , дотримання трудової дисципліни та культури праці.

На завершальному  етапі учні проводять контроль та іспит виробу, корегують конструкторсько-технологічну документацію, складають пояснювальну записку з економічним обґрунтуванням та екологічною оцінкою проекту, захищають проект.

 Під час здійснення проєктної діяльності діти чітко бачать кінцевий результат та етапи його досягнення. Вони самостійно проявляють творчість, індивідуальність, максимально використовуючи власні можливості.

 Навчальна програма з трудового навчання дає можливість  створювати різноманітні навчальні проєкти. Пропоную  творчі проєкти моїх учнів 5-9 класів.

 

ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ

«Виготовлення панно (фоаміран)»

 

Керівник проекту

вчитель трудового навчання

Говоруха Т.В.

Виконала  учениця 9 класу

ТВОРЧИЙ  ПРОЕКТ

«Приготування еклерів»

(завдання  обласної олімпіади з трудового навчання)

 

Керівник проекту

вчитель трудового навчання

Говоруха Т.В.

Виконала  учениця 8 класу

 

 

 

 

ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ

«Подарунок для матусі»

Ізонитка

 

Керівник проекту

вчитель трудового навчання

Говоруха Т.В.

Виконала  учениця 7 класу

 

 

 

 

ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ

«Виготовлення панно з квітів»

 

Керівник проекту

вчитель трудового навчання

Говоруха Т.В.

Виконала  учениця 9 класу

 

 

 

 

ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ

«Виготовлення подарунка»

( Топіарій)

 

Керівник проекту

вчитель трудового навчання

Говоруха Т.В.

Виконала  учениця 8 класу

 

C:\Users\Татьяна\Desktop\23-24\Робота з технологїї\IMG_20230228_151529.jpg

 

ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ

«Лялька-мотанка-оберіг»

 

Керівник проекту

вчитель трудового навчання

Говоруха Т.В.

Виконала  учениця 7 класу

 

 

 

 

docx
Додано
12 лютого
Переглядів
66
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку