Методи і прийоми технології розвитку критичного мислення на уроках літературного читання 3 клас
Номер слайду 2
Асоціативний кущ Мета методичного прийому − навчити учнів на основі асоціативних зв’язків зрозуміти суть поняття (процесу) та осягнути, що від чого залежить, і як пов’язане між собою. Етапи уроку для застосування методичного прийому 1. Етап актуалізації знань та мотивації навчальної діяльності учнів.2. Етап сприймання й осмислення навчального матеріалу в процесі практичної діяльності. 3. Етап консолідації знань, умінь і навичок.
Номер слайду 3
Алгоритм методичного прийому Крок 1. Посередині аркуша запишіть ключове поняття. Крок 2. Продумайте, які асоціації виникають, коли чуєте це поняття. Крок 3. Запишіть усі слова, які «спадають» на думку, не оцінюючи і не перефразовуючи їх. Прямими лініями позначте зв’язки між словами. Крок 4. Нові слова також можуть викликати асоціації – записуйте й їх, одразу позначайте зв’язок між тими словами, з якими виникли асоціації. Крок 5. Продовжуйте роботу доти, поки не закінчаться ідеї. Результат роботи − структура, яка графічно відображає асоціативне міркування, визначає інформаційне поле теми.
Номер слайду 4
Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь крайлистопад жовте листя короткі дні теплий одяг холод дощі хмарнопарасолькавідліт птахів у вирій. ОСІНЬ
Номер слайду 5
Книжка – найкращий винахід людстватекст букваоповідання казкасторінкаілюстраціязнанняписьменник слово
Номер слайду 6
Золоті зернята усної народної творчостіУсна народна творчістьпісні загадкискоромовкилічилки прислів’я приказки
Номер слайду 7
Чарівний світ казки. КАЗКАДобро зло дива чарівністьвигадкамудрістьнародна літературні
Номер слайду 8
Чарівні предмети Чарівний світ казкичарівна паличкакилим-літакшапка-невидимкачоботи-скороходичарівний горщик мітла і ступа жива вода наливне яблучко чарівні окуляри