Методична розробка практичного заняття з англійської мови за професійним спрямуваннням " Нервова система: роль,структура, імпульс,синапси, рефлекс,типи нервів. Спинний мозок. "

Про матеріал
Актуальність вказаної теми дозволяє студентам знати особливості структури та функцій нервової системи; характеризувати роль імпульсу, синапсу, рефлексів та типи нервів; аналізувати особливості спинного мозку та спинномозкових нервів; визначити діяльність та функції автономної, симпатичної та парасимпатичної нервових систем; висловлюватися щодо будови та роботи головного мозку та черепних нервів; в систематизації граматичних особливостей часових форм групи Perfect; знати правила узгодженні часів; у вмінні використовувати отриману інформацію, новий лексичний матеріал під час висловлювання з теми. Дає можливість викладачу реалізувати наступні практичні цілі: - активізувати новий лексичний матеріал в усному та письмовому мовленні; - оволодіти професійно орієнтованим лексико-граматичним матеріалом з теми; - уміти оперування грецькими та латинськими терміноелементами; - коментувати, аналізувати будову та функції нервової системи; - практикувати студентів у вживанні часових форм групи Perfect та в узгодженні часів. Розвиваючі: - розвивати об'єм короткочасної пам'яті, уяву, мовну здогадку; - розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних режимах; - розвивати граматичні навички та вміння; - розширити та узагальнити знання студентів з даної теми. Виховні: - виховувати в студентів повагу до вивчення даного предмета; - формувати ввічливість, самостійність, працелюбство, уважність у студентів на практичному занятті з англійської мови за професійним спрямуванням; - виховувати повагу, гідність та любов до обраної спеціальності; - збагачувати лінгвістичний досвід студентів.
Перегляд файлу

 

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НОВГОРОД – СІВЕРСЬКЕ МЕДИЧНЕ УЧИЛИЩЕ

 

 

Методична розробка практичного заняття з німецької мови

за професійним спрямуванням

для студентів II курсу, відділення Сестринська справа

 

«Нервова система: роль, структура, імпульс, синапси, рефлекс, типи нервів.

Спинний мозок. Головний мозок»

C:\Users\creator\Videos\Desktop\Без названия (2).jpg

C:\Users\creator\Videos\Desktop\images (1).jpg                             Підготувала викладач

іноземних мов

Довгорук Л.П.

 

Розглянуто на засіданні циклової

                                                                      комісії гуманітарних  та

                                                                     соціально-економічних                            

                                                                     дисциплін

                                                         Протокол № 4 від 19.12.2018

                                                     Голова ЦК /В.Г.Олійник/

 

 

Тема заняття: Нервова система: роль, структура, імпульс, синапси, рефлекс, типи нервів. Спинний мозок. Головний мозок.

Граматичний матеріал заняття:  Повторення часових форм групи Perfect. Узгодження часів.

Актуальність теми полягає: дозволяє студентам знати особливості структури та функцій нервової системи; характеризувати роль імпульсу, синапсу, рефлексів та типи нервів;  аналізувати особливості спинного мозку та спинномозкових нервів; визначити діяльність та функції автономної, симпатичної та парасимпатичної нервових систем; висловлюватися щодо будови та роботи головного мозку та черепних нервів; в систематизації граматичних особливостей часових форм групи Perfect; знати правила  узгодженні часів;   у вмінні використовувати отриману інформацію, новий лексичний матеріал під час висловлювання з теми.

Мета:

Практична:

- активізувати новий лексичний  матеріал в усному та письмовому мовленні;

- оволодіти професійно орієнтованим лексико-граматичним матеріалом з теми;

- уміти оперування грецькими та латинськими терміноелементами;

- коментувати, аналізувати будову та функції нервової системи;

-практикувати студентів у вживанні часових форм групи Perfect та в узгодженні часів.

Розвиваюча:

- розвивати об'єм короткочасної пам'яті, уяву, мовну здогадку;

- розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних ре­жимах;

- розвивати  граматичні навички та вміння;

- розширити та узагальнити знання студентів з даної теми.

Виховна:

  • виховувати в студентів  повагу до вивчення даного предмета;

 

 

  • формувати ввічливість, самостійність, працелюбство, уважність у студентів на практичному занятті з англійської мови за професійним спрямуванням;
  • виховувати повагу, гідність та любов до обраної спеціальності;
  • збагачувати лінгвістичний досвід студентів.

Оснащення: роздатковий матеріал, словники.

Методи і прийоми заняття: монологічне та письмове мовлення,робота з текстом; індивідуальна та фронтальна робота.

Кількість годин:  2

Курс, група, Спеціалізація: 2, група Б, Сестринська справа.

 

Структура та основні етапи практичного заняття

 

I. Підготовчий етап:

1.1. Організаційний момент. Бесіда викладача з черговим студентом.

* Викладач вітається зі студентами. Запитує про чергування. Здійснює перехід в іншомовний режим.

T:  Good morning!  Sit down, please. Be comfortable and easy!  How are you?

Cтуденти відповідають. T: Who is on duty today!

* Черговий  студент спілкується з викладачем.

 

1.2.Оголошення теми, мети заняття.

T: Our topic for today is «Nervous system: its role, structure, impulse, synapses, 

reflex, types of nerves. The spinal cord.  The cerebrum ».   After careful study of this unit we should be able to describe peculiarities of the structure and functions 

of the nervous system; to characterize  the role of  the impulse, the  synapse, reflexes

 and types of nerves;  to analyze  the features of  the spinal cord and  the spinal nerves;  to define  the activity  and functions of the  autonomous, sympathetic, parasympathetic  nervous systems;  to speak  about the  structure and the work of the

cerebrum and the cranial nerves; so, our tasks are to learn new vocabulary, to read and discuss the text on topic, to make up monologues, do some exercises and to

 

practice the grammar « The Present, Past, Future, Perfect Tenses ; the Sequences of Tenses ».  But first let’s do phonetic drill.

 

1.3. Проведення мовленнєво – фонетичної розминки.

* Студенти разом з викладачем обговорюють приказки.

T: "Perhaps nerves or the pressure could get to them and we could nick something." .

   "It was all down to the nerves of a young team. It didn't surprise me." 

 

1.4. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань, вмінь та навичок.

* Викладач перевіряє домашнє завдання: лексичний матеріал;  вправу  № 9, сторінки  51-52 (читання та переклад тексту); вправи № 11-12, сторінки

55-56 (письмово на граматику),  дж. №1.

 

II. Основний етап:

2.1. Вивчення нового лексичного матеріалу.

* Викладач пояснює студентам нові лексичні одиниці: вправи  № 1,2,сторінки  80 -82; вправа № 9, сторінка 86, дж. № 1.

 

2.2. Фонетичне відпрацювання та закріплення нових лексичних виразів (робота з текстом та вправами).

* Студенти  разом з викладачем опрацьовують нові лексичні вирази: вправи № 3,4,5,6,7, сторінки  83-85, дж. № 1.

* Студенти опрацьовують подані  завдання.

 

2.3. Повторення та вивчення граматичного матеріалу.

*Студенти висловлюються щодо граматичного матеріалу:  Present Perfect, Past Perfect,  Future Perfect. Викладач коректує. Складать речення з активною лексикою в поданих часових формах та заповнюють таблицю.

 

 

Present Perfect

Past Perfect

Future Perfect

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.4.Опрацюювання та закріплення граматичного матеріалу (виконання вправ).

* Виконання вправ №  89, 95, 114,сторінки  253, 255, 260, дж.№ 2.

Exercise  № 89, page 253. Translate into English.

1. Я залишив свій зошит вдома. 2. Де Петро? — Він ще не прийшов. 3. Що ти робиш? — Читаю англійське оповідання. Скільки сторінок ти вже прочитав? — Я про­читав уже сім сторінок. 4. Скільки нових слів ви вивчили в цьому місяці? 5. Я не можу їхати з тобою. Я ще не склав екзамену з геометрії. 6. Ми щойно прочитали телеграму. 7. Ми одержали телеграму вчора. 8. Я знаю цього лікаря з 1962 року. 9. Чому в тій кімнаті темно? — Я вимкнув світ­ло. 10. Ми не бачили його вже три роки. 11. У мене нема ручки, я її загубив. — Коли ти загубив її? 12. Де учні? — Вони в саду. Вони там уже дві години. Що вони роблять? — Садять дерева. 13. Минулого року ми їздили до Варшави на виставку. З того часу я не був у Варшаві. 14. Нарешті ми закінчили роботу. Тепер ми можемо відпочити.

 

Exercise №95, page 255. Translate into English.

1. Коли Неля прийшла до школи, її товариші вже по­лили квіти. 2. Ми читали книжку, яку я купив у Києві. 3. Учитель сказав, що він перевірив наші диктанти. 4. Учень переклав текст до десятої години. 5. Коли ми повернулися додому, дитина вже заснула. 6. Мій брат писав, що він уже склав екзамени з фізики й математики. 7. Він подякував мені за те, що я для нього зробив.

8.Учень прочитав уголос оповідання, яке він написав удома. 9. Минулого літа її батько їздив у село, де він про­вів своє дитинство.

 

10. Вчора Аня прийшла додому о п'я­тій годині. її молодший брат виконував домашні завдання, а батько й мати ще не повернулися з роботи.

11. Вона була певна, що бачила цю жінку раніше, але не могла пригадати, де вона її бачила. 12. Його батько почав пра­цювати на заводі, коли йому було двадцять років. До того він жив у селі. 13. Після того як мій товариш пішов додому, я згадав, що забув показати йому нові марки.

 

 * Проводиться робота з узгодженням часів. Викладач пояснює правило студентам, сторінки 44-45, дж.№ 2.

 

Exercise 114. Ask your groupmates and then say what they answered, page 260.

Model: Ask your classmate if he speaks English.— Do you speak English? — Yes, I do. 1 speak Eng­lish.— He said that he spoke English.

 

1. if he studies mathematics; 2. if he goes in for sports; 3. if he will go to the cinema this evening; 4. if he is tired; 5. if he likes to play volley-ball; 6. if he drank tea for break­fast; 7. if he will go skiing today; 8. when he does his home­work; 9. if he played chess with his friend; 10. where he bought his bag; 11. at what time he gets up; 12. if he has brought his English textbook to school; 13. if he plays the piano; 14. if he is hungry; 15. if he has read the novel.

* Студенти письмово виконують подані вправи.

 

2.5. Узагальнення та систематизація знань студентів (монологічне мовлення, виконання вправ).

* Викладач проводить узагальнюючу бесіду зі студентами з теми.

 

III. Заключний етап:

3.1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.

* Викладач підводить підсумок заняття та виставляє оцінки.

 

 

 

 

 

3.2. Домашнє завдання.

* Викладач пояснює домашнє завдання: вивчити лексичний та граматичний матеріал; вправа № 3, сторінки 83-84(читати і перекладати текст); вправа № 8, сторінка 85(письмово),дж.№1.

 

IV. Список використаної літератури:

1) Янков А.В. Англійська мова для студентів – медиків: Анатомічна, клінічна і фармацевтична термінологія: Підручник.- К.: Вища шк.., 1998.- 175с.- Англ.,укр.

 2) Г.В. Верба, Л.П. Верба, «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид. – 4-те вид. – К.: Освіта, 1995. – 320с.

3) Жилко Н.М., Панова Л.С. Вправи для граматики англійської мови: Навчальне вид: - 2 – ге вид., із змінами. – К.: Освіта, 1995.- 144с.

 

 

 

 

 

Викладач:___________ Л.П. Довгорук

 

1

 

docx
Додано
10 лютого 2019
Переглядів
1239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку