Методична розробка практичного заняття з дисципліни "Англійська мова" з теми "Комп’ютерні технології. Фразові дієслова."

Про матеріал
Тема заняття: Комп’ютерні технології. Фразові дієслова. Актуальність теми: дозволяє студентам визначити роль комп’ютерних технологій в нашому суспільстві; висловлюватися про різновиди комп’ютерних технологій , їх відмінності та особливості, призначення; обговорювати роботу з електронними листами та чатами; практикуватися у вживанні фразових дієслів в усному та письмовому мовленні
Перегляд файлу

Методична розробка практичного заняття

з дисципліни «Англійська мова»

 

Тема заняття:  Комп’ютерні технології.   Фразові дієслова.

Актуальність теми: дозволяє студентам визначити роль  комп’ютерних технологій в нашому суспільстві; висловлюватися про різновиди комп’ютерних технологій , їх відмінності та особливості, призначення; обговорювати роботу з електронними листами та чатами; практикуватися у вживанні  фразових дієслів в усному та письмовому мовленні.

Мета:

Практична:

- активізувати активну лексику заняття в усному та письмовому мовленні;

- практикувати студентів у вживанні фразових дієслів;

   - практикувати студентів в складанні повідомлень з теми використанням лексичного мінімуму;

  - вдосконалювати навички роботи щодо виконання лексико – граматичних вправ;

    - вдосконалювати навички парної  роботи.

Розвиваюча:

- розвивати пізнавальні процеси та мовленнєві здібності студентів;

- розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних ре­жимах;

- розширити та узагальнити знання студентів з даної теми.

Виховна:

  • виховувати у студентів чемне ставлення до винаходів техніки;
  • залучати студентів до наукової діяльності;
  • формувати ввічливість, самостійність, працелюбство, уважність у студентів на практичному занятті з англійської мови;
  • збагачувати лінгвістичний досвід студентів.

Оснащення: підручники, словники.

Методи і прийоми заняття: монологічне та  письмове мовлення;робота з лексико-граматичними  вправами; робота в парах; індивідуальна та фронтальна робота.

Кількість годин:  2

Курс, група, спеціальність: 1, група А, Сестринська справа.

Змістова лінія:

  • Екологічна безпека та сталий розвиток: аналізує вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля.
  • Здоров’я та безпека: оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини
  • Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. Аналізує та оцінює шляхи фінансування (наприклад, гранти) розвитку науки і техніки

 

 

Структура та основні етапи практичного заняття:

I. Підготовчий етап:

1.1. Організаційний момент. Бесіда викладача з черговим студентом.

* Викладач вітається зі студентами. Запитує про чергування. Здійснює перехід в іншомовний режим.

 T: Good morning!  Sit down ,please. Be comfortable and easy!  How are you?

Cтуденти відповідають. T: Who is on duty today! Черговий  студент спілкується з викладачем.

1.2.Оголошення теми, мети заняття.

T: Our topic for today is « The computer's technologies».  We are going to determine the role of computer’s technologies in our society; to speak about the various types of computer’s technologies, their difference, peculiarities and functions; to discuss the work with the E-mails and chats. Our tasks will be: revise the vocabulary, make up monologues, deal with grammar « Phrasal verbs», and work with lexical and grammar activities, work in pairs.  But first let’s do phonetic drills.

1.3. Проведення мовленнєво – фонетичної розминки.

* Проводиться  виконання вправи 2а. сторінка 76, дж. № 1.

1.4. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань, вмінь та навичок.

* Викладач перевіряє домашнє завдання: лексичний та граматичний матеріал; вправи № 3, сторінки 72-75 (читання і переклад тексту), № 4, сторінка 74(усно), дж. № 1.

II. Основний етап:

2.1.  Повторення лексичного матеріалу.

* Проводиться  повторення лексичного матеріалу: сторінка 74, дж. № 1. 2.2. Фонетичне відпрацювання та закріплення нових лексичних виразів (побудова монологів з теми, робота в парах, виконання лексичних вправ).

* Cтуденти  разом з викладачем опрацьовують лексичні вирази:

вправи № 1,2б,3,5, сторінки 76-79,дж. № 1.

2.3. Вивчення нового граматичного матеріалу.

* Викладач пояснює студентам новий граматичний матеріал, сторінка 77,

дж.№ 1.

2.4.Опрацюювання та закріплення граматичного матеріалу (виконання граматичних вправ, письмово).

* Виконання вправ № 1,4, сторінки  77 -78, дж. № 1.

2.5. Узагальнення та систематизація знань студентів( побудова бесіди).

* Викладач проводить узагальнюючу бесіду зі студентами з теми. Студенти висловлюються.

III. Заключний етап:

3.1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.

* Викладач підводить підсумок заняття та виставляє оцінки.

3.2. Домашнє завдання.

* Викладач пояснює домашнє завдання: вивчити граматичний матеріал  та повторити лексичні одиниці; вправи № 2,3, сторінка 78( письмово), дж.№ 1.

 IV. Список літератури:

  1)  Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 10 – го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2010. – 224с.: іл.

2) Г.В. Верба, Л.П. Верба, «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид. – 4-те вид. – К.: Освіта, 1995. – 320с.

3) Жилко Н.М., Панова Л.С. Вправи для граматики англійської мови: Навчальне вид: - 2 – ге вид., із змінами. – К.: Освіта, 1995.- 144с.

 

 

 

Викладач: _____________ Довгорук  Л.П.

 

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
7 червня 2022
Переглядів
560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку