Методична розробка практичного заняття
з дисципліни «Англійська мова»
Тема заняття: Комп’ютерні технології. Фразові дієслова.
Актуальність теми: дозволяє студентам визначити роль комп’ютерних технологій в нашому суспільстві; висловлюватися про різновиди комп’ютерних технологій , їх відмінності та особливості, призначення; обговорювати роботу з електронними листами та чатами; практикуватися у вживанні фразових дієслів в усному та письмовому мовленні.
Мета:
Практична:
- активізувати активну лексику заняття в усному та письмовому мовленні;
- практикувати студентів у вживанні фразових дієслів;
- практикувати студентів в складанні повідомлень з теми використанням лексичного мінімуму;
- вдосконалювати навички роботи щодо виконання лексико – граматичних вправ;
- вдосконалювати навички парної роботи.
Розвиваюча:
- розвивати пізнавальні процеси та мовленнєві здібності студентів;
- розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних режимах;
- розширити та узагальнити знання студентів з даної теми.
Виховна:
Оснащення: підручники, словники.
Методи і прийоми заняття: монологічне та письмове мовлення;робота з лексико-граматичними вправами; робота в парах; індивідуальна та фронтальна робота.
Кількість годин: 2
Курс, група, спеціальність: 1, група А, Сестринська справа.
Змістова лінія:
Структура та основні етапи практичного заняття:
I. Підготовчий етап:
1.1. Організаційний момент. Бесіда викладача з черговим студентом.
* Викладач вітається зі студентами. Запитує про чергування. Здійснює перехід в іншомовний режим.
T: Good morning! Sit down ,please. Be comfortable and easy! How are you?
Cтуденти відповідають. T: Who is on duty today! Черговий студент спілкується з викладачем.
1.2.Оголошення теми, мети заняття.
T: Our topic for today is « The computer's technologies». We are going to determine the role of computer’s technologies in our society; to speak about the various types of computer’s technologies, their difference, peculiarities and functions; to discuss the work with the E-mails and chats. Our tasks will be: revise the vocabulary, make up monologues, deal with grammar « Phrasal verbs», and work with lexical and grammar activities, work in pairs. But first let’s do phonetic drills.
1.3. Проведення мовленнєво – фонетичної розминки.
* Проводиться виконання вправи 2а. сторінка 76, дж. № 1.
1.4. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань, вмінь та навичок.
* Викладач перевіряє домашнє завдання: лексичний та граматичний матеріал; вправи № 3, сторінки 72-75 (читання і переклад тексту), № 4, сторінка 74(усно), дж. № 1.
II. Основний етап:
2.1. Повторення лексичного матеріалу.
* Проводиться повторення лексичного матеріалу: сторінка 74, дж. № 1. 2.2. Фонетичне відпрацювання та закріплення нових лексичних виразів (побудова монологів з теми, робота в парах, виконання лексичних вправ).
* Cтуденти разом з викладачем опрацьовують лексичні вирази:
вправи № 1,2б,3,5, сторінки 76-79,дж. № 1.
2.3. Вивчення нового граматичного матеріалу.
* Викладач пояснює студентам новий граматичний матеріал, сторінка 77,
дж.№ 1.
2.4.Опрацюювання та закріплення граматичного матеріалу (виконання граматичних вправ, письмово).
* Виконання вправ № 1,4, сторінки 77 -78, дж. № 1.
2.5. Узагальнення та систематизація знань студентів( побудова бесіди).
* Викладач проводить узагальнюючу бесіду зі студентами з теми. Студенти висловлюються.
III. Заключний етап:
3.1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.
* Викладач підводить підсумок заняття та виставляє оцінки.
3.2. Домашнє завдання.
* Викладач пояснює домашнє завдання: вивчити граматичний матеріал та повторити лексичні одиниці; вправи № 2,3, сторінка 78( письмово), дж.№ 1.
IV. Список літератури:
1) Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 10 – го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2010. – 224с.: іл.
2) Г.В. Верба, Л.П. Верба, «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид. – 4-те вид. – К.: Освіта, 1995. – 320с.
3) Жилко Н.М., Панова Л.С. Вправи для граматики англійської мови: Навчальне вид: - 2 – ге вид., із змінами. – К.: Освіта, 1995.- 144с.
Викладач: _____________ Довгорук Л.П.
1