1
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
КАМ’ЯНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЕНЕРГЕТИЧНИЙ ТЕХНІКУМ
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
ВІДКРИТОГО ПОЗААУДИТОРНОГО ЗАХОДУ
З ПРЕДМЕТУ «ІНОЗЕМНА МОВА»
ЗА ТЕМОЮ:
«LOOK AROUND: ENGLISH IS EASY»
для студентів І-ІІ курсів
Гуріна М.О.
Клевцова Р.А.
м. Кам’янське
2022 р.
ВСТУП
Методична розробка позааудиторного заходу з предмету «Іноземна мова» за темою ”Look around: English is easy” присвячена проблемі пошуку нетрадиційних цікавих шляхів вивчення і закріплення лексичного матеріалу з предмету. Тема конкурсу є достатньо актуальною, тому що часто здобувачі освіти звертають увагу тільки на труднощі у вивченні іноземної мови, забуваючи, що цей процес можна зробити цікавим. Завдання конкурсу спрямовані на посилення мотивації здобувачів освіти до вивчення предмету завдяки використанню англійських пісень, фільмів, комунікативних ігор.
Основними завданнями є активізувати вживання вивченого лексичного матеріалу з предмету в усіх видах мовленнєвої діяльності, розвивати вміння здобувачів освіти працювати самостійно, в парах та групах, вміння слухати та розуміти один одного, розвивати ерудицію, виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Очікувані результати: допомогти студентам підібрати цікаві способи вивчення англійської мови, проявити свої творчі здібності, вміння працювати в колективі.
ОСНОВНА ЧАСТИНА
Сценарій відкритого позааудиторного заходу
з предмету «Іноземна мова»
за темою: “Look around: English is easy”
для студентів І-ІІ курсів
Teacher 1. Good afternoon, dear students and guests! You are welcome to our TikTok-house today. We invite you to plunge into the world of emotions and fun.
Teacher 2. Доброго дня, шановні студенти та гості! Ласкаво просимо сьогодні в наш Тікток-хаус. Запрошуємо вас поринути у світ емоцій та веселощів.
1.Greeting and aims.
Teacher 1. Hi, guys! Let's make some noise!
Teacher 2. Привіт, народ! Дайте шуму!
Teacher 1. Today you will take part in a competition. You will fight for the main prize of this day - a figure of a clever man, which was created by our students.You have already been divided into 2 teams: Dream Team House and Hype House.
Teacher 2. Сьогодні ви візьмете участь у змаганнях. Ви будете боротися за головний приз цього дня - фігурку ведмедика. Ви вже розподілені на 2 команди: Dream Team House та Hype House.
Teacher 1. You don't know the name of your team yet. But look at the last page of your English copybooks and you will find the color of your team. Once you find it, go to your team.
Teacher 2. Ви ще не знаєте назви своєї команди. Але подивіться на останню сторінку ваших зошитів з англійської мови і ви знайдете колір вашої команди. Коли ви його знайдете, підійдіть до своєї команди.
Teacher 1. Everyone knows that singing helps us remember more words in English. While dictionaries are difficult to use. Today they will also bother us. The first competition will be like that: one person sings a song, and the other two give him or her dictionaries. Which participant has more dictionaries, that team wins. Let's start!
Teacher 2 Усі знають, що спів допомагає нам запам’ятати більше слів англійською. У той час, як словниками важко користуватись. Сьогодні вони також нам заважатимуть. Перший конкурс буде таким: одна людина співає пісню, а двоє інших навантажують її словниками. У якого учасника більше словників, та команда і виграла. Розпочинаємо!
Перша команда – червона. Вона розпочинає конкурс із піснею Marilyn Monroe - «I Wanna Be Loved By You».
https://www.youtube.com/watch?v=nKqiqlytUSw
Друга команда – зелена - розпочинає конкурс із піснею Emilia – «Big - Big world».
https://www.youtube.com/watch?v=4MF9WcYty20
По закінченню конкурсу підраховуються словники. Та команда, котра змогла зібрати більше, виграла. Їй надається 1 бал.
Teacher 1. Interdisciplinary communication is also very important. For example, knowing English you can master computer terminology and find information from media sources. Now we will try to prove that dancing and mathematics can also be interconnected. The first participant dances and solves examples and the second one pronounces every 4 words of the song.
Teacher 2. Міждисциплінарна комунікація також дуже важлива. Наприклад, знаючи англійську мову, можна опанувати комп’ютерну термінологію та знайти інформацію з медіа джерел. Зараз ми спробуємо довести, що танець і математика теж можуть бути пов’язані між собою. Перший учасник танцює і розгадує приклади, а інший промовляє кожне 4-те слово в пісні.
https://www.youtube.com/watch?v=UceaB4D0jpo
Teacher 1. The next contest is called “Someone else's lips”. One of the participants puts on headphones and turns on the music. Other participants pronounce the words for him\ her to understand. The participant must understand and name as many words as he\ she can.
Teacher 2. Наступний конкурс називають «Чужі губи». Один із учасників одягає навушники і включає музику, решта вимовляють слова так, щоб він зрозумів. Учасник повинен зрозуміти і назвати якомога більше слів.
Очікувані відповіді:
Food, Home, Time, Animal, Boy, Name, Age, Old, We, Father, Bone, Chin, Face, Knee, Lips, Skin, Spot, Good, Rich, Angry.
Та команда, яка відгадала більше слів, виграла 1 бал.
Teacher 1. The next contest is called “Eyes Wide Shut”. Your task is to feel the objects and name them in English.
Teacher 2. Наступний конкурс називається «Широко закриті очі». Ваше завдання — відчути предмети й назвати їх англійською мовою.
Teacher 1. Listening is also very important in language learning process. We know that you all love to watch movies. Now you will listen to catchphrases from famous films, and you need to translate them. If the team translates more phrases correctly, it will win.
Teacher 2. Аудіювання також дуже важливе під час вивчення мови. Ми знаємо, що ви всі любите дивитися фільми. Зараз ви послухаєте фрази із відомих фільмів, і вам потрібно їх перекласти. Якщо команда правильно перекладе більше фраз, вона переможе.
Посилання на уривки із фільмів:
https://www.youtube.com/watch?v=coSHAX2mUjM
https://www.youtube.com/watch?v=lYekyFxKDuU
https://www.youtube.com/watch?v=Agb6mWvGLVs
Та команда, яка переклала більше речень, перемагає та отримує 1 бал.
Teacher 1. We have gone through all the stages in learning English. Now you are ready to talk. You need to find out who you are and you have 120 seconds for this. The team that does it faster wins.
Teacher 2. Ми пройшли всі етапи вивчення англійської мови. Тепер ви готові до говоріння. Вам потрібно дізнатися, хто ви, і у вас на це є 120 секунд. Перемагає команда, яка зробить це швидше.
Очікувані відповіді:
слово для першої команді – doctor,
слово для другої команді – frog.
Виграла та команда, яка відгадала слово швидше, або вгадала слово, якщо інша команда не вгадала своє.
Заключне слово викладачів
Teacher 1. So our contest is over. Now you know some interesting and funny ways of learning English. Learning may not be boring. And today we have proved it. According to the results of the competition, we have the winner - the team ______ which scored ___ points. Here is your prize.Thanks for your attention! See you next time.
Teacher 2. Ось наш конкурс і закінчився. Тепер ви знаєте декілька цікавих та веселих способів вивчення англійської мови. Навчання може бути не нудним. І сьогодні ми це довели. За результатами конкурсу перемагає команда ______, яка набрала ___ балів. Ось ваш приз. Дякуємо за увагу! До наступної зустрічі.
ВИСНОВКИ
Відкритий позааудиторний захід був спрямований на розвиток зацікавленості та мотивації студентів до вивчення англійської мови, на пошуки цікавих способів вивчення предмету, закріплення вивченого лексичного матеріалу та практики набутих мовленнєвих навичок. Студенти показали достатній рівень знань під час конкурсу. Мета та цілі заходу були досягнуті завдяки використанню як традиційних форм та методів роботи, так і нестандартного підходу до вивченні іноземної мови.
Запропоновані в даній розробці конкурсні завдання передбачали спів пісні на англійській мові, розв’язування прикладів, вгадування англійських слів по артикуляції інших учасників, вгадування предметів на дотик, переклад фраз з відомих фільмів, вгадування слів у грі «Хто я?».
Результатом проведеного заходу стало: активізація вживання вивченого лексичного матеріалу з предмету «Іноземна мова» в усіх видах мовленнєвої діяльності, удосконалення навичок аудіювання, усного мовлення, розвиток вміння здобувачів освіти працювати самостійно, в парах та групах, вміння слухати та розуміти один одного, розвиток ерудиції здобувачів освіти, виховання поваги до культури інших країн, розвиток інтересу до вивчення англійської мови. Викладачі допомогли студентам підібрати цікаві способи вивчення іноземної мови, удосконалити їх вміння та навички з предмету, розширити кругозір, збагатити словниковий запас, проявити творчі здібності, розвивати вміння працювати в колективі.
ДОДАТОК А
Конкурс 1
Marilyn Monroe - «I Wanna Be Loved By You».
https://www.youtube.com/watch?v=nKqiqlytUSw
Emilia – «Big - Big world».
https://www.youtube.com/watch?v=4MF9WcYty20
Конкурс 2
https://www.youtube.com/watch?v=UceaB4D0jpo
Слова для гри:
Food, Home, Time, Animal, Boy, Name, Age, Old, We, Father, Bone, Chin, Face,
Knee, Lips, Skin, Spot, Good, Rich, Angry.
Конкурс 5
Посилання на уривки із фільмів:
https://www.youtube.com/watch?v=coSHAX2mUjM
https://www.youtube.com/watch?v=lYekyFxKDuU
https://www.youtube.com/watch?v=Agb6mWvGLVs
БІБЛІОГРАФІЧНИЙ ОПИС
1. Карпюк О. Д. Англійська мова (10-й рік навчання): підручник для 10-го класу закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту.-Тернопіль: Лібра Терра, 2018.-296 с.
2. Карпюк О. Д. Англійська мова: Підручник для 11-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту.-Тернопіль: Лібра Терра, 2017.-296 с.
3. Валігура О., Давиденко Л. 200 усних тем з англійської мови.-Тернопіль: Підручники і посібники, 2016.
4. Murphy R. English Grammar in Use. Cambridge University Press, 2002
5. Полупан В. Л., Полупан О. П., Махова В. В. English. Work-book.-Х.: Країна мрій, 2003.
6. Литвинюк О. І. Яскрава англійська: Підручник для 11-х класів середньої школи. – Дніпропетровськ: Навчальна книга, 1996. – 272 с.
7. Лисовець І.П. Усі уроки англійської мови. – Х.: Основа, 2007. – 288 с.
8. Зубков М., Мюллер В. Сучасний англо-український та україно-англійський словник.-Х.: Школа, 2005.
Електронні ресурси
1.https://www.youtube.com/watch?v=nKqiqlytUSw
2.https://www.youtube.com/watch?v=4MF9WcYty20
3.https://www.youtube.com/watch?v=UceaB4D0jpo
4.https://www.youtube.com/watch?v=3MzEbJHnmJk
5.https://www.youtube.com/watch?v=coSHAX2mUjM
6.https://www.youtube.com/watch?v=lYekyFxKDuU
7.https://www.youtube.com/watch?v=Agb6mWvGLVs