Методична розробка проєкту на тему “Соціально-економічні проблеми в Україні та англомовних країнах” (11 клас)

Про матеріал
Методична розробка проєкту на тему “Соціально-економічні проблеми в Україні та англомовних країнах” (11 клас) в межах вивчення теми "Society. Ukraine. English - speaking countries" за підручником "ZNO Leader" H.Q. Mitchell, Marileni Malcogianni.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Методична розробка проєкту на тему

“Соціально-економічні проблеми в Україні та англомовних країнах”

(11 клас)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

вчителя англійської мови

Лисятицького ліцею

Мураль Марії Володимирівни

 

 

2024

І. Вступ

Успіх у сучасному світі багато в чому визначається здатністю людини організувати своє життя як проєкт: визначити далеку й най­ближчу перспективу, знайти й залучити по­трібні ресурси, намітити план дій і, здій­снивши його, оцінити, чи вдалося досягнути поставленої мети. Численні дослідження, проведені як у нашій країні, так і за кордо­ном, показали, що більшість сучасних ліде­рів у політиці, бізнесі, мистецтві, спорті - люди, що мають проєктний тип мислення. Сьогодні в школі є всі можливості для розвитку проєктного мислення за допомогою особливого виду діяльності учнів - проєкт­ної діяльності. Типів проєктної діяльності зараз можна назвати досить багато.              

Теми проєктів, їх види й форми подання є різні, вік школярів-учасників охоплює як початкову школу, так і старшокласників; використовувані в навчальній і позаурочній діяльності методи можуть бути різноманітні (від простих соціологічних опитувань до склад­них досліджень).

Сьогодні проєктна діяльність може стати альтернативою класно-урочного навчання. Майбутнє школи - у балансі альтернатив.

Метою представленої роботи є вивчення проєкту як одного з методів у процесі викла­дання іноземної мови та розробка плану й методики написання проєктної роботи на тему «Соціально-економічні проблеми в Україні та англомовних країнах».

 

 

ІІ. План та методика проведення проєктної роботи на тему    “Соціально-економічні проблеми в Україні та англомовних країнах”

 

Проєктна технологія не є принципово но­вою. Уже понад 80 років за цією технологією працюють педагоги багатьох західноєвро­пейських країн та США.

В Україні на сьогодні існує досить багатий досвід використання методу проєктів у навчально-виховному процесі сучасної школи. Після 1931 року, коли цей метод у нас було засуджено й заборонено, в Украї­ні не робили якихось серйозних спроб відродити метод проєктів в освітянській прак­тиці. Його детально описано Г. Ващенком і С. Швацьким. Зокрема, Г. Ващенко відзна­чив характерний для цього методу практич­ний ухил навчання, для якого теорія стає засобом виконання практичних завдань. Виділено основні елементи методу проєктів у такій послідовності:

  • реальний досвід дитини, який має бути виявлений педагогами; організований досвід (педагог будує заняття на основі того, що знає про досвід дитини);
  • зіткнення з накопиченим людським до­свідом (готові знання), вправи, що да­ють дитині нові навички.

 

Робота над проєктом – практика особистісно орієнтованого навчання у процесі конк­ретної праці учня, на основі його вільного вибору, з урахуванням його інтересів. У свідомості учня це має такий вигляд: «Я знаю, для чого мені потрібно все те, що я пізнаю, і де я можу ці знання застосувати». Для педагога - це прагнення знайти розумний баланс між академічними і прагматичними знаннями, уміннями й навичками.

Навчальне проєктування орієнтоване перш за все на самостійну діяльність учня - інди­відуальну, парну або групову, яку учні вико­нують упродовж певного часу.

Технологія проєктування передбачає розв'язання учнем або групою учнів якої­-небудь проблеми, яка передбачає, з одного боку, використання різноманітних методів, засобів навчання, а з іншого - інтегрування знань та умінь у різних галузях науки, техніки, творчості.

Результати виконання проєктів мають бути «відчутними»: якщо це теоретична пробле­ма, то конкретне її розв'язання, якщо прак­тична - конкретний результат, готовий до впровадження.

Проєктна технологія передбачає викорис­тання педагогом сукупності дослідних, пошукових, творчих за своєю суттю методів, прийомів, засобів.

Отже, суть проєктної технології - стимулю­вати інтерес учнів до певних проблем, які передбачають володіння певною сумою знань, та через проєктну діяльність, яка пе­редбачає розв'язання однієі або цілої низки проблем, показати застосування одержаних знань - від теорії до практики, гармонійно поєднуючи академічні знання з прагматич­ними, дотримуючись відповідного їх балансу на кожному етапі навчання.              

Проєкт дає можливість кожному учасникові, незалежно від рівня його підготовки, ви­явити свою індивідуальність та зробити особистий вибір.              

 

 

Особливості діяльності вчителя

Проєктне навантаження не тільки спонукає до розумно вмотивованої доцільної діяль­ності, а й істотно трансформує роль педаго­га в керівництві нею. Учитель неодмінно перетворюється на консультанта, порадни­ка, координатора,тьютора чи фасилітатора, який переконує у своїй правоті силою досвіду, мудрості, аргументу, але не наказує, допомагає учням у пошуку джерела, сам є джерелом інформації. Учитель має не лише добре знати свій навчаль­ний предмет, а й бути компетентним в ін­ших галузях науки, бачити точки їх зіткнен­ня. Педагог має добре знати своїх учнів, їхні можливості, інтереси, бажання. Тому сфера контролювання вчителем процесу станов­лення особистості не звужується, а, навпа­ки, розширюється.

Використання методу проєктів у навчально-виховному процесі заохочує і підсилює щи­ре прагнення до навчання з боку учнів, тому що воно:

  • особистісно орієнтоване; використовує безліч дидактичних підходів; має високу мотивацію;
  • підтримує педагогічні завдання в когні­тивній, афективній і психомоторній сферах на всіх рівнях: знання, розуміння, застосування, аналізу, синтезу;
  • дає змогу вчитися на власному досвіді й досвіді інших у конкретній справі, а не вдавати навчальну діяльність.

Психолого-педагогічні можливості методу проєктів дуже високі. Проєктна діяльність максимально спрямована на суб'єктне пробудження й розвиток особистості молодого школяра, оскільки цілком відповідає його віковим потребам і особливостям. Спрямо­ваність особистості полягає в самовизна­ченні, виборі власного життєвого шляху й пошуку більш рівноправних взаємин із до­рослими.

 

Правила успішної роботи учнів у проєктній діяльності

У команді немає лідерів. Усі члени команди рівні. Команди не змагаються.

Усі члени команди повинні отримати задоволення від спілкування і від того, що разом виконують проєктну роботу.

Кожен повинен отримувати задоволення від почуття впевненості у собі.

Відповідальність за кінцевий результат не­суть усі члени команди, які працюють над проєктом.

Одним із допоміжних методів є читання. Учні знаходять потрібну інформацію, опра­цьовують її, збагачуючи при цьому свій словниковий запас. Це стимулює їх до бесіди, обговорення, суперечок, спонукає до спілкування, розвиває комунікативні здібності, що, власне, і є метою навчання іноземної мови.

Працюючи над проєктом, учні навчаються самі оцінювати себе, свою діяльність, свої мовленнєві здібності, результати, бачити перспективи подальшого вдосконалення у вивченні іноземної мови. Учням пропону­ється заповнити таблицю самооцінювання, що дозволяє побачити рівень досягнень з теми. За трибальною шкалою (very well, OK, not very well)  учні повинні оцінити свої досягнення з таких пунктів:

  •      Я засвоїв лексичний матеріал.  
  •      Я засвоїв граматичний матеріал.
  •      Я можу скласти монологічне висловлю­вання з теми.
  •      Я можу розпитати про... (скласти діалог, узяти участь в обговоренні проблеми з теми).
  •      Я можу написати статтю (листа, повідомлення).  
  •      Я можу на слух зрозуміти іноземне мов­лення моїх товаришів (аудіозапис, відеоматеріали).
  •      Я можу зрозуміти основну ідею прочитаного друкованого матеріалу (літературний текст, газетні та журнальні статті тощо).

Крім того, учням можна запропонувати контроль­ний аркуш, де зазначається сфера комуніка­тивних умінь і навичок, що потребують ко­ригування та тренування.

Усе це дозволяє вчителю проаналізувати по­зитивні та негативні сторони вивчення теми з метою уникнення прогалин у подальшому плануванні роботи.

Отже, здійснюючи аналіз упровадження ме­тодики проєкту в навчальну діяльність, можна дійти висновку про те, що ця техно­логія є величезним стимулом для пізнання та дослідження світу учнями, розвитку осо­бистості та вивчення іноземної мови. Вона дозволяє підвищувати інтерес до пред­мета, завдяки чому можна досягти більш якісного та ефективного навчання інозем­ної мови.

 

Актуальність проєктної методики

Сьогодні в умовах європейської інтеграції національної освіти вчителі шукають найкращі методи й засоби навчання. Серед них одним з найпріоритетніших для вчителів іноземних мов є інноваційний метод проєк­тів, хоча, з іншого боку, проєктна робота не є новим методом навчання учнів, зокрема, іноземної мови. Проєктна методика ніколи не застаріє, тому шо діапазон діяльності по­стійно розширюватиметься і розвиватиметься, і водночас розвиватиме творчість і внутрішній світ учня, що має особисте світобачення й сприйняття довкілля.

 

Загальна характеристика проєктів

Проєкт - це велика робота, спрямована на опрацювання конкретної теми й розв’язання проблем, але зміст і презентацію проєкту визначають учні. Кожен проєкт потребує інте­грованих знань і вмінь. Проєкт навчає пра­цювати в команді, брати на себе відповідаль­ність за прийняті рішення, нестандартно думати й діяти, бачити кінцевий результат своєї діяльності, оцінити, кому і для чого необхідно те, що ти робиш, визначити, що дала тобі та,іншим твоя робота в проєкті.

Проєкти можна класифікувати зa різними ознаками, наприклад: пошукові, творчі, ін­формативні; реальні. надумані; індивідуаль­ні, парні, групові; всеукраїнські, міжнародні.

 

МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ПРОЄКТУ

 

Мета, завдання, планування

Плануючи проєктну роботу, ми визначаємо мету й завдання, форми підсумкового контролю проєктів, роль учителя як керів­ника проєкту, а також складаємо так звану карту-план, де вказуємо назву проєкту, тип, тематичний матеріал для опрацювання, кількість годин тощо.

Робота над проєктом:

  • навчає учнів самостійності й відпові­дальності за свою частину спільної праці, уміння працювати в групі, співпра­цювати і спільно приймати групові рішення;
  • формує риси характеру, які є важливими для громадянина, який проживає в демо­кратичному суспільстві.

Проєкт готує молодих людей до навчання, праці й життя у суспільстві, створює сприятливу атмосферу для засвоєння знань, формує відвертість і толерантність. 

Під час роботи в проєкті вчитель коригує роботу, пропонує ідеї, висуває пропозиції, спосте­рігає та непрямо керує діяльністю груп, виступає як консультант, порадник, коор­динатор, який переконує у своїй правоті до­свідом, силою аргументів, а не наказом. Вчитель допомагає учням у пошуку джерела й сам є джерелом інформації.

Проєктна робота для учнів - це можливість робити те, шо їх цікавить, ділитися з учите­лем відповідальністю за успіх їх спільних за­ходів.

Проєкт розраховано на один місяць чи на декілька уроків поспіль.

 

Перший етап - підготовка

Визначення форми, теми та мети проєктної роботи. Вчитель розповідає про задум, мотивуючи проведення проєкту, допомагає у визначен­ні завдань,

Учні обговорюють форми, теми, обирають ті з них, які зацікавили їх більш за все.

Пропоную обрати форму ток-шоу на тему “Соціальні та економічні проблеми суспільства”.

Після цього учні планують свою роботу, діляться на групи. У групах учні розпо­діляють між собою конкретнi завдання й ро­лі, виконання яких кожен з них бере на себе.

Мета цього проєкту: навчити учнів виділя­ти, аналізувати, синтезувати потрібний матеріал у великому потоці інформації; удосконалити навички усного мовлення; розвивати навички роботи в групі; ви­користовувати інформаційно-комунікативні технології в розвитку міжкультурної осві­ти; розповсюджувати інформацію; навчитися спілкуватися з метою покращення міжнародного порозуміння та взаємозбага­чення культур; виховувати й розвивати со­ціальну свідомість і громадянську позицію; висловлювати свою точку зору; робити висновки та узагальнення.

 

Другий етап - планування діяльності в групах

Учні збираються по групах раз на тиждень для обміну інформацією та аналізують її. Учитель спостерігає, дає поради.

 

Перше засідання

Підготовка до виконання групового завдання:

  •   постановка пізнавальної мети;
  •   інструктаж про послідовність роботи;
  •   розподіл дидактичного матеріалу в під­групах.

 

Друге засідання

Робота в підгрупах:

  •   знайомство з матеріалом;
  •   планування роботи;
  •   розподіл завдань усередині підгрупи;
  •   індивідуальне виконання завдань;
  •   обговорення індивідуальних результатів роботи в підгрупах;
  •   обговорення загального результату виконання роботи в підгрупі;
  •   підбиття підсумків виконання завдання в підгрупі.

 

Третє засідання

Аналіз та підсумки проведеної роботи:

  • повідомлення результатів роботи в підгрупі;
  • аналіз пізнавальної задачі;
  • загальний висновок групової роботи, якщо мети досягнуто.

 

Четверте засідання

  Підготовка та захист проєкту.

 

П'яте засідання

Підбиття підсумків проєктної роботи.

 

Коригуючи роботу в групах, я нагадую, що варто пам'ятати, що наше ток-шоу відвіда­ють англомовні закордонні партнери. Перебування молоді з англомовних країн в Укра­їні є єдиним шансом для наших учнів одержати можливість повноцінного спілкування з носіями англійської мови з метою покра­щення мовних навичок. З іншого боку, іно­земна молодь має можливість ознайомитися з життям в Україні.

 Від нас, організаторів цього проекту, зале­жить те, що запам'ятають і будуть розпові­дати наші партнери про нас і Україну.

Наш проект - це обмін думками, у якому молоді люди більшу частину діяльності здій­снюють разом зі своїми закордонними парт­нерами; починаючи від планування зустрічі до виконання запланованих завдань.

Міжнародні молодіжні обміни - це фактор, який суттєво впливає на зміни в суспільстві, визначає майбутні взаємовідносини між країнами. Їх мета – це встановлення кон­тактів між молоддю, обмін думками, спроба відшукати спільну мову, формувати вміння презентації власних думок і здібностей, по­глибити знання про інші країни; ліквідувати психологічні бар'єри, стереотипи, виклика­ти взаємодовіру.

Після того як учні опрацювали, обговорили, затвердили підібраний матеріал з теми, во­ни безпосередньо готуються до ток-шоу. За бажанням учасники готують собі значки.

 

Третій етап - практична частина проєкту «Соціально-економічні проблеми в Україні та англомовних країнах»

У зв'язку з тим, що тема проєкту досить складна, а іноді й незнайома учням, необхідно розширити словниковий запас учнів шляхом введення та закріплення необхідної лексики у тренувальних вправах.

 

 

 

 

Guess the word  by definition

 

The treatment of someone or group of people differently from others

Discrimination

A situation in which certain people are treated unfairly and have fewer advantages

Exploitation

Discrimination of people because of their colour or race

Racism

The state of being very poor

Poverty

A serious situation when there is very little food

Famine

Something that people take to change the way they feel or behave

Drugs

The situation in which there are too many people living in a place

Overpopulation

The act of asking people to give you money because you're very poor

Begging

An unfair situation in which some people have more opportunities than others

Inequality

The use of force to hurt someone

Violence

A situation when people have nowhere to live

Homelessness

 

Give English equivalents

 

Недоїдання, недостатнє або неправильне харчування

Malnutrition

Країни, що розвиваються

Third world, the developing countries

Валовий національний продукт

GNP (gross national product)

Зменшення населення

Depopulation

Безробіття

Unemployment

Зайнятість

Employment

Об’їдання

Overeating

 

Give the opposites:

  • Overpopulation - depopulation
  • Inequality – equality
  • Unemployment - employment
  • Malnutrition - overeating

 

 

Guess the word  by spelling:

Famine, poverty, racism, begging, violence, homelessness.

 

Guess the crossword

 Для перевірки засвоєння вивченої лексики учням пропонується розв’язування кросворду на відповідну тематику, використовуючи нижченаведені тлумачення слів.

 

Social problems

  1. Discrimination against people because of their colour or race.
  2. The situation of people who are extremely poor.
  3. The unfair treatment of particular groups of society.
  4. Bad health resulting from lack of food or eating the wrong food.
  5. A serious situation when there is very little food.
  6. The situation in which there are too few people living in a place.
  7. A situation in which certain people are treated unfairly and have fewer advantages.
  8. Something that people take to change the way they feel or behave.
  9. The situation in which there are too many people living in a place.  
  10. The act of asking people to give you money because you are very poor.
  11. An unfair situation in which some people have more opportunities than others.
  12. The use of force to hurt someone.
  13. A situation when people have nowhere to live.
  14. The deliberate destruction of property.

 

The theme of our talk show is "Social and Economic Problems in Ukraine and English-speaking countries".

 

 

 

And what problems are social and economic?

 

Poverty, begging, overpopulation, discrimina­tion, unemployment, pollution, the status of women in the world, homeless people, politics, location of the country, poor soil, historical rea­sons.

Are the problems of rich and poor and the status of women in the society world ones or they are problems of some countries in Asia and Africa as Rwanda and Mozambique?

I fully agree with you that this is the problem of the whole world.

 

And one question more:

 

Who exactly are these poor people?

  1. Women, original inhabitants, like native Americans or the aborigines in Australia?
  1. Old people.
  1. Refugees.
  2.  Children

 

And why are they poor?

 

Aborigines: because of the destruction of their habitats, capture of their lands, they don't have rights.

Refugees: no work, no rights and most of them are not educated.

Children: have to work to help their families. This means they don't get a good education, that's why they can only get the worst jobs. These jobs pay low wages, so they have little money to bring up their children. Their children have to go to work and so their education suffers and the "vicious circle" continues.

 

And now let's talk about deposition of women:

Dr Crowley is a representative of the United Nations organization for women, UNIFEM gives us the global picture of women's status in the world, at the start of the twenty-first century, is it getting better or worse.

Let's look at some of the figures first. 1.3 billion poor people, nearly seventy percent are women. If you are a woman you have a much greater chance of being poor than if you're a man.

The number of women in employment has gone up and nearly a third of the women in the world have some sort of job. But that still means that two-thirds do unpaid work.

It means that, for example, women work at home, looking after children, cooking, washing, they receive no actual payment at all, apart from what their husbands or fathers decide to give them. Even in developed countries, women do more than twice as much unpaid work as men.

According to the United Nations, the majority of women earn, on average, about three-quarters of the pay of men for doing the same work - that's in developing and developed countries. Female unemployment is much higher than male unemployment all over the world. Young women especially are more likely to be unem­ployed and for longer than young men.

And in general, women have much less job secu­rity. They are involved in part-time or self-em­ployed work and get fewer social benefits.

Women are improving their educational qualifications these days.

Well that's true in some parts of the developed world. But the overall picture is very different. Nearly two-thirds of the world's children who don't go to school are girls. And two-thirds of the world's 876 million illiterate adults are women.

Only ten percent of the world's politicians are women. The only country ever to have equal numbers of men and women in its government was Sweden, in the 1990s -and that's good news. But in most developed countries, the USA, Britain, France, Germany, the vast ma­jority of politicians are still men.

Violence towards women exists on a huge scale today and is seriously under-reported. Also,in some countries, women do not have even basic human rights. In Afghanistan, under the Taliban regime, women were not allowed to work and were forced to go out completely covered up. Because there were no female doctors and nur­ses, women were even refused hospital treat­ment. The situation was desperate there.

 

Is there any good news about the situation of women in the world?

Yes, we can say that there is some at least. Health is an area with major improvements for women in a lot of countries. The average life expectancy for women in the world has gone up and is now higher than that of men in virtually all developed countries. Though in some countries the life ex­pectancy of women is still horrifically low.

 In terms of education, women are closing the gap in many countries in the world- in some places quite quickly. In many countries, more and more women are getting a secondary and even university education. In some countries in Western Europe, there are in fact more women than men at university.              

And in the developing countries, the involve­ment of women in the world of work and in­creasing educational opportunities mean that women are having fewer children. This in turn means that families have more resources to bring up their children. In fact you could say that women in poorer countries are often the motor of development. More educated women with job opportunities means that the next generation have more chance of education and the process goes on.

In conclusion, a lot is to be done to improve the situation of women in the world. Firstly, govern­ments need to invest more money in education of women. Education is one of the key factors. Governments also need to stop discrimination at work and encourage women to go into new job areas. There are still areas of work where there are hardly any women - and these areas tend to be those that are the best paid ones.

And finally we need to defend the human rights of women. No culture has the right to expose women to violence and deprive them of their ba­sic human rights. We have to stop it.

As David George, British politician says, "You can't feed the hungry on statistics". So let's decide there is any improvement in this position and what should be done, how to get rid of poverty, discrimination and exploitation.

The number of poor people in the world is actu­ally increasing. Poor people make up one-third, yes, one third of the world's population. The world has got richer, but the number of poor people is going up. The gap between the rich and the poor is growing as never before.

Even the richest countries have their share of poor people. Over thirty-five million people in the USA, the world's richest country, lived in poverty in the late 1990s - that's a number greater than the whole population of some coun­tries.

Many poor children in the world have to work to help their families. This means they don't get a good education because they do not have educational qualifications. They can only get the worst jobs, these jobs pay low wages, and so they have little money to bring up their children. Now their children have to go to work and so their education suffers - and so the. vicious circle continues.

 

So what can be done about poverty?

 

In 1996, the United Nations asked the world's richest coun­tries to put aside 0.7 percent of their GNP, that's their gross national product for aid to develop­ing countries. They should set up, new, realistic aid programmes to get rid of poverty once and for all, not just in the Third World, but everywhere.               .               .

Don't you think rich countries should give more aid to help develop poorer countries?

There's a lot of poverty in our own country, too, you know. And poverty's often re­lated to discrimination. A lot of it's to do with job opportunities. That's the real reason why in our country women and blacks are often the poor­est.

 

Ukraine

As we are discussing problems in different count­ries all over the world let's speak about Ukraine.

I would like you to remem­ber Chapter 2 of the Constitution of Ukraine to  know what human rights we, Ukrainian people (man, women, children) have.

Chapter 2 of the Constitution is devoted to hu­man rights and freedoms provided for the citizens of Ukraine:

Under the Constitution every person enjoys and exercises a lot of human rights: the right to life, to respect of his or her dignity, to work, to educa­tion, to health protection and medical aid, to maintenance, etc.

Every person has the right to freedom of thought and speech. Article 35 reads that every person has the right to freedom of conscience and reli­gion. The state provides a series of duties for the citizens to carry out such as to protect surroundings, to preserve historical and cultural heritage and other national values, to defend the Motherland.              As you see, we have all these rights written on paper. And in real life? In everyday life? What do you think? What can you say? Can people really acquire all these written rights?

 

   

 

  • There are people begging on the streets.
  • Old people and children, who suffer from malnutrition.
  • A lot of homeless people, who have no job and no money for living.  
  • Children begging and stealing money and food.
  • Children suffering from domestic violence and unfair treatment.
  • Women who don't have flexible working hours, so they can't bring up their children properly.              

 

And some statistics about Ukraine:

 

  • The death of middle-aged women in Ukraine is the highest in Europe.
  • The population in Ukraine will be shorted nearby on 20mln people up to 2020.
  • In Odesa there lives the greatest number of people ill with AIDS.  

 

Summary up

 

Let's read these proverbs and think, think, think.

  • You have made your bed and you must lie on it.
  • You never know what you can do until you try.
  • Fine words butter no parsnips.

 

Give your suggestions. What would everyone do to improve the position of people (men, women, children) in Ukraine.

 

As example:

 

  • I would forbid advert alcohol & tobacco to pro­tect people's lives.
  • I would create a special pro­gram to protect population of Ukraine from AIDS.
  • I would make a special law to protect people (children) from violence.

 

 Після закінчення проєкту його учасникам пропонується шляхом анкетування висло­вити свою точку зору, пропозицію, побажання шодо проведеного проєкту.

 

ІІІ. Висновки

 

Загальна стратегія іноземних мов визнача­ється сьогодні потребами сучасного суспіль­ства та рівним розвитком лінгвістичних, психолого- педагогічних, суміжних наук та перспективами вступу України в Європей­ський союз.

Ця робота показала, шо навчання і спілку­вання розділити неможливо.

Інформативна обізнаність учнів за останні роки зрос­ла, навички переросли в уміння, учні потре­бують завдань, під час виконання яких вони мають можливість демонструвати свою не­ординарність, уміння працювати самостій­но і в складі групи, критично мислити, мати можливість висловлювати свою точку зору й відстоювати її. Прикладами проєктної ро­боти учнів є не тільки створення проєктів у класі, а й написання міжнародних про­єктів.

Учителю сьогодні мало бути теоретично освіченим, він повинен постійно працювати над собою і тоді може стати головним стимулюючим фактором у всіх видах діяльності учнів, змо­же довести їм, шо вони можуть працювати, використовуючи не тільки рідну мову, але й іноземну мову, яку вивчають, шо буде стимулювати їх зацікавлення до знань.

Формування основ проєктної діяльності як способу активного отримання знань та їх практичного застосування є одним із засо­рів навчання, розвитку та виховання шко­лярів.

Організовуючи таку діяльність, учитель зна­йомить учнів з її особливостями, а також із за­собами свідомо будувати власну повноцінну діяльність, яка включає три стадії: мотиваційну, операційно-виконавчу та  рефлексивно-оцінювальну.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

docx
Додано
16 жовтня
Переглядів
73
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку