Метдочна розробка містить активні посилання на програму, використані підручники, рисунки, інтерактивні вправи, тести. Буде корисно для застосування під час дистанційного навчання учнів з особливими освітніми потребами. Розробка для учнів з порушеннями слуху.
Зміст.
1. НУШ : напрями реформування української школи.
2. Зміст і принципи компетентнісного підходу
3. Методичні матеріали : поурочна розробка теми «Трикутник, чотирикутник. Трикутна і чотирикутна піраміда. Куб і прямокутний паралелепіпед.»
Нова українська школа––це ключова реформа МОН України,
головна мета якої ––створити школу, де буде комфортно
навчатися, яка формуватиме в учнівства не лише знання, а й
уміння застосовувати їх у житті.
• Компетенізація освіти
• Педагогіка партнерства
• Учительство нової формації
• Особистісно-орієнтований підхід у навчанні
• Нова структура школи
• Ціннісний підхід у освітньому процесі
• Сучасне освітнє середовище та інклюзивна освіта
Компетентнісний підхід це організація освітнього процесу, кінцевим результатом якого є набуття учнівством ключових і предметних компетентностей. |
• Самостійна діяльність учнівства у здобутті особистісного досвіду (сенсу знань, набутих умінь і навичок, вироблених способів діяльності, усвідомлених цінностей);
• Практикоорієнтованість освітнього процесу;
• Ціннісне ставлення до результатів навчання;
• Розмаїття видів навчальної діяльності (навчальна, дослідницька, ігрова, індивідуальна);
• Залучення ІКТ в освітній процес.
поурочна розробка теми «Трикутник, чотирикутник. Трикутна і чотирикутна піраміда. Куб і прямокутний паралелепіпед.»
• Модельна навчальна програма (Математика 5-6 класи, (автори: Беденко М.В., Клочко
І.Я., Кордиш Т.Г., Тадеєв В.О. «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»
• (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 No 795)
• Освітня програма КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР
• Календарно-тематичне планування : 1 семестр , 2 семестр.
• Підручники: Джон Ендрю Біос, математика 5 клас, Беденко, математика 5 клас
Тема: Трикутник, чотирикутник. Трикутна і чотирикутна піраміда. Куб і прямокутний паралелепіпед (15 годин)
№ п\п |
№ в темі |
дата |
Тема уроку |
Вид діяльності, додаткові матеріали |
76 |
1 |
01.02.2023. |
Геометричні фігури. Повторення вивченого у початковій школі. |
Онлайн-консультація+читати матеріал за підручником +виконати інтерактивні вправи на повторення |
77-78 |
2-3 |
02-06.02.2023 |
Трикутник, різновиди трикутників |
Прочитати матеріал підручника, накреслити фігури. Онлайн-урок +виконати інтерактивні вправи |
79 |
4 |
07.02.2023 |
Трикутна піраміда |
Прочитати матеріал підручника + виконати креслення |
80 |
5 |
08.02.2023 |
Чотирикутник і чотирикутна піраміда. Повторення вивченого у початковій школі. Елементи піраміди |
Виконати перевірочне тестування |
81-82 |
6-7 |
9-13.02.2023 |
Периметр трикутника і чотирикутника. Повторення вивченого у початковій школі. |
Виконати креслення + онлайн-урок + презентація |
Тема: Трикутник, чотирикутник. Трикутна і чотирикутна піраміда. Куб і прямокутний паралелепіпед (15 годин)
№ п\п |
№ в темі |
дата |
Тема уроку |
Вид діяльності, додаткові матеріали |
83 |
8 |
14.02.2023 |
Куб і прямокутний паралелепіпед. Повторення вивченого у початковій школі. |
Накреслити геометричні фігури +виконати інтерактивну вправу |
84 |
9 |
15.02.2023 |
Площа поверхні куба та прямокутного паралелепіпеда |
Накреслити геометричні фігури + виконати інтерактивну вправу |
85 |
10 |
16.02.2023 |
Об’єм куба та прямокутного паралелепіпеда. |
Онлайн-урок + написати конспект |
86 |
11 |
20.02.2023 |
Куб натурального числа |
Онлайн-консультація+ презентація (записати означення та приклади) |
Тема: Трикутник, чотирикутник. Трикутна і чотирикутна піраміда. Куб і прямокутний паралелепіпед (15 годин)
№ п\п |
№ в темі |
дата |
Тема уроку |
Вид діяльності, додаткові матеріали |
87 |
12 |
21.02.2023 |
Розв’язання вправ. Тестування |
Записати в зошит рішення задач. Виконати перевірочний тест |
88 |
13 |
22.02.2023 |
Узагальнення та систематизація знань |
Онлайн-урок +виконати інтерактивну вправу |
89 |
14 |
23.02.2023 |
Контрольна робота |
Виконати контрольний тест |
90 |
15 |
27.02.2023 |
Аналіз контрольної роботи |
Онлайн - урок |
Урок 1. Тема: Геометричніфігури. Повторення вивченогоу початковійшколі.
Діяльність учнів |
Цифровий сервіс |
Додатки, посилання на завдання |
Записати в зошит тему уроку. Відповідати на питання вчителя. |
Google Meet |
Онлайн-консультація |
Читати підручник |
Google Диск |
|
Виконати інтерактивні вправи та записати правильні відповіді в зошит |
Геометричні фігури (завдання: з’єднати назву фігури з її зображенням) |
Урок 2-3. Трикутник, різновиди трикутників
Діяльність учнів |
Цифровий сервіс |
Додатки, посилання на завдання |
Записати в зошит тему уроку. Читати підручник |
Google Диск |
|
Накреслити трикутники |
Google Диск |
|
Бесіда з вчителем |
Google Meet |
Онлайн-консультація |
Виконати інтерактивні вправи |
Урок 4-5. Піраміда. Повторення вивченого у початковій школі
Діяльність учнів |
Цифровий сервіс |
Додатки, посилання на завдання |
Записати в зошит тему уроку. Читати підручник |
Google Диск |
|
Накреслити піраміди |
Google Диск |
|
Виконати перевірочне тестування |
Урок 6-7. Периметр трикутникаі чотирикутника.
Повтореннявивченогоу початковійшколі
Діяльність учнів |
Цифровий сервіс |
Додатки, посилання на завдання |
Записати в зошит тему уроку. Виконати креслення чотирикутників, записати властивості паралелограма та прямокутника, записати означення та приклад обчислення периметра |
Google диск |
|
Бесіда з вчителем, виконання завдань на онлайн- уроці за допомогою вчителя |
Google meet |
Урок 8. Куб і прямокутнийпаралелепіпед.
Повтореннявивченогоу початковійшколі
Діяльність учнів |
Цифровий сервіс |
Додатки, посилання на завдання |
Записати в зошит тему уроку. Накреслити куб, прямокутний паралелепіпед. Підписати всі їх елементи |
Google диск |
|
Виконати інтерактивну вправу |
learningapps.org |
Діяльність учнів |
Цифровий сервіс |
Додатки, посилання на завдання |
Записати в зошит тему уроку. Накреслити куб та прямокутний паралелепіпед, написати формули їх площ поверхонь |
Google диск |
|
Виконати інтерактивну вправу |
learningapps.org |
Урок 10. Об’єм куба та прямокутного паралелепіпеда.
Діяльність учнів |
Цифровий сервіс |
Додатки, посилання на завдання |
Записати в зошит тему уроку. Бесіда з вчителем. |
Google meet |
|
Написати конспект . |
Google диск |
Урок 11. Куб натурального числа
Діяльність учнів |
Цифровий сервіс |
Додатки, посилання на завдання |
Записати в зошит тему уроку. Бесіда з вчителем. |
Google meet |
Онлайн-урок. |
Записати означення та приклади. |
Google диск |
Урок 12. Розв’язання вправ. Тестування
Діяльність учнів |
Цифровий сервіс |
Додатки, посилання на завдання |
Записати в зошит тему уроку. Записати приклади рішеня задач. |
Google диск |
(презентацію вчитель демонструє з власного комп'ютера) |
Виконати перевірочний тест |
naurok.com.ua |
Урок 13. Узагальнення матеріалу
Діяльність учнів |
Цифровий сервіс |
Додатки, посилання на завдання |
Записати в зошит тему уроку. Бесіда з вчителем |
Google meet |
Онлайн-урок |
Виконати інтерактивні вправи на повторення матеріалу |
learningapps.org |
Квадрат і куб числа (ігра «Хто хоче стати мільонером») Площа та периметр фігур (гра «Склади пари») |
Урок 14-15. Контрольна робота. Аналіз контрольної роботи.
Діяльність учнів |
Цифровий сервіс |
Додатки, посилання на завдання |
Виконати контрольне тестування |
naurok.com.ua |
«Трикутник,чотирикутник. Трикутна і чотирикутна піраміди. Куб і прямокутний паралелепіпед» |
Бесіда з вчителем. |
Google meet |
Онлайн-урок. |