Методична розробка: " Рухливі ігри та естафети на урок фізичної культури".

Про матеріал
Методична розробка: "Рухливі ігри та естафети на урок фізичної культури для учнів 5, 6, 7 класів".
Перегляд файлу

Рухливі ігри та естафети на урок фізичної культури.

№ п/п.

Зміст вправ

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

 

1.

Рухлива гра №1.

 

« Швидше вибити суперника»

 

Гравці однієї команди розташовуються посередині спортивного залу, а  гравці іншої команди діляться на дві команди, перша половина команди розташовується в одному кінці залу, а друга половина команди в іншому кінці залу. По сигналу вчителя команда, яка розташована вкінці спортивного залу починає влучати ( вибивати) м’ячем  команду , яка розташована в середині спортивного залу. Команда в яку кидають м’яч має втікати від нього. Якщо в гравця поцілили м’ячем він сідає на лавку. Цю гру учасники виконують протягом 4 хв. Після цього команди міняються місцями і виконують так само рухливу гру. Перемагає та команда, яка найбільше виб’є гравців суперника.

 Вказівки: Команда, яка розташована по кінцях спортивного залу за межі дозволеної лінії не заходить, так само як команда, що знаходиться в середині спортивного залу. М’ячем влучати в суперника тільки нижче голови, в голову влучати заборонено.

 

8хв.

 

 

 

 

Починати гру по сигналу вчителя і дотримуватись правил ТБ.

 

2.

Комбінована естафета №1.

 

По сигналу вчителя перші направляючі починають виконувати естафету. В першу чергу направляючі біжать до гімнастичних лавок і просуваються по них лежачи на животі. Після цього починають виконувати обведення фішок футбольним м’ячем до кінця спортивного залу і повертаються назад передавши естафету наступним гравцям. Перемагає та команда,  яка найшвидше закінчить виконувати естафету піднявши руки догори.

 Вказівки: Вправу починати тільки по сигналу вчителя. Переміщення по гімнастичній лавці виконувати від початку і до кінця лавки. Наступний гравець починає естафету тільки після цього як попередній гравець повернеться назад і перетне лінію старту. Естафету мають виконати всі гравці команди від початку і до кінця.

 

4хв.

 

 

Починати естафету по сигналу вчителя і дотримуватись правил ТБ. Естафету мають виконати всі гравці команди і по одному разу. До фішок м’ячі і учні не мають торкатися.

 

3.

Комбінована естафета №2.

 

По сигналу вчителя перші направляючі гравці починають виконувати естафету. Гравці пробігають середину гімнастичних кіл, після цього виконують перекид вперед на гімнастичному маті і виконують ведення  баскетбольного м’яча до кінця спортивного залу і повертаються назад до команди передавши естафету наступному гравцю. Перемагає та команда , яка найшвидше закінчить естафету піднявши руки догори.

 Вказівки: Естафету починати тільки по сигналу вчителя. Учасники мають пробігти середину гімнастичного кола не доторкнувшись до нього. Всі гравці мають виконати перекид вперед на гімнастичному маті, ведення м’яча виконувати однією рукою, або позмінно з руки на руку. Естафету мають виконати всі гравці команди від початку і до кінця.         

 

4хв.

 

 

Починати естафету по сигналу вчителя, до гімнастичних кіл не торкатися, дотримуватись правил ТБ, естафету мають виконати всі гравці команди і по одному разу.

 

4.

Естафета : « Більше закидай – швидше забирай».

По сигналу вчителя  капітани шикують свої команди біля штрафних ліній. І по наступному сигналу вчителя всі учні по черзі починаючи від капітанів команд  виконувати із штрафної лінії кидки корфбольного  м’яча у корфб. Хто з учнів кидає м’яч у  корфб, то після кидка стає  біля корфба  по ліву сторону (відстань між учнем і корфбом має бути 1-1,5м.) і виконує підбір м’яча після кидка наступного учня з команди. Коли учень підібрав м’яч, то він має його передати наступному учневі , який по черзі має виконувати кидок м’яча у корфб і стає в кінець колони і т.д. Учень який закидає м’яч у корфб, то також цей учень після влучного кидка  біжить  на половину суперника і в суперника забирає  одну фішку і відносить її до фішок своєї команди.  Перемагає та команда. у якої по закінченні виділеного часу буде більше фішок.

 

8 хв.

Тільки по сигналу вчителя учні двох команд  починають виконувати вправу.  Звертати увагу на техніку виконання. Дотримуватись правил  техніки безпеки. Коли вчитель дасть сигнал завершення естафети то зразу учні мають припинити виконувати естафету.

 

5.

«Естафетний біг»

По сигналу вчителя  направляючі учні починають бігти до визначеної лінії, торкаються її і повертаються до команди, передавши естафету наступному гравцю.

 

3 хв.

Звертати увагу на правила техніки безпеки і техніку виконання.

 

 

6.

«Стрибки в довжину з місця»

 По сигналу вчителя учні стрибають на двох ногах  вперед і залишаються на місці поки їхній стрибок відмітять, потім повертаються назад до команди. Наступні виконують те саме тільки з лінії попереднього стрибка. Перемагає команда, яка найдальше  стрибне.

 

3 хв.

Звертати увагу на правильне виконання вправи і дотримуватись правил техніки безпеки.

 

 

docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
995
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку